Drømmer
Posted 16 November 2009 - 16:33
Posted 16 November 2009 - 16:46
CypheroN, on 16th Nov 2009, 14:53, said:
Nei, blir stort sett behandlet veldig bra. Spesielt av butikkansatte.
Mohsen Makhmalbaf
Filmer/TV-serier med vannpiper
Posted 17 November 2009 - 20:02
Real life:
Det var kameraten min som banket på vinduet kl 09.30 i dag tidlig for å vekke meg, for å dra til skolen. Jeg begynte 10.00 på skolen i dag, og klarte å forsove meg, heldigvis skulle jeg sitte på med ham så han kom på døra mi. Hadde alarmen på 08.15, og skjønner ikke åssen jeg klarte å sove til 09.30 uten å merke alarmen (Kan ikke huske å slå den av)
Sånn går no dagan.
Posted 23 November 2009 - 11:10
Posted 23 November 2009 - 13:12
Posted 30 November 2009 - 20:41
Drømmen jeg hadde i natt var lagt opp som en film. Anslag, hoveddel, avslutning og rulletekst også, om jeg ikke husker helt feil. Fantasy-film, ganske spennende. Husker ikke stort av handlingen, men tror den kunne blitt en real blockbusterhit på kino.
criticker / favorittfilmer / last.fm / frankrike / western
Posted 06 December 2009 - 00:08
Det viste seg at Seth Rogen var en skikkelig drittsekk. Jeg lette desperat etter lapper eller ark som han kunne skrive under på, men jeg fant bare ark som allerede var skrevet på. Han signerte navnet sitt over en eller annen logo for et firma, men jeg kunne nesten ikke se skriften hans engang. Da jeg endelig fant et blankt ark, nektet han å skrive under. Husker at jeg ble skikkelig skuffet over hvordan han var.
Det må nevnes at jeg hadde en utrolig lik drøm da jeg var liten, bare at da var det Pippi Langstrømpe som nektet å gi meg autografen sin.
Posted 06 December 2009 - 12:16
Posted 05 January 2010 - 09:09
Jeg drømte også at jeg var på en bandinstruksjons-helg et eller annet sted. Jeg sov på rom med en feit fyr med krøller, og en annen som aldri sa noe. De lagde kaffe til meg, med en klunk solo. Ikke godt.
Etterpå var jeg på jobb. En dame bestilte kaffe, og jeg tappet en for henne. Uten at hun så det, hev jeg litt ost i kaffeen. Det smeltet, og forsvant. Så måtte jeg gå ut med en hamburger til en som satt utenfor. Jeg var redd, for kollegaen min sa at han var svær. Jeg tror han var gangster. Da jeg kom ut, møtte jeg noen som spilte fotball. Jeg ble med. Jeg hadde spist så mye i ferien at jeg ikke orket å løpe. Spissen på laget mitt ble sur, og sparket ballen knallhart i trynet mitt. Jeg falt på bakken, og klarte ikke å røre på meg.
Posted 05 January 2010 - 22:32
edit: kom på det nå! var en slags fest i byen her, og mange folk var ute på gata. så var det masse jenter som gikk toppløse av en eller annen grunn. russegreier, sku man tro.
så var det en kompis som klarte å begynne å spyle rundt med en slange han fant. han fikk kjeft for dette, og han (+ meg og noen andre) ble sendt nedi en gruve. tror jeg fikk iphonen når jeg kom opp igjen. syk drøm.
Posted 17 March 2010 - 18:13
Posted 11 May 2010 - 16:57
Så midt på natten lå jeg helt bom stille mens jeg hadde en eller annen skummel kis bøyd over meg. Jeg klarte ikke å snu meg eller slå på lyset, men jeg så at han stod der og kikket på meg. Utrolig skummelt. På en måte er jeg glad for at jeg fikk oppleve det, men jeg håper inderlig at jeg slipper å oppleve det igjen. Tror nesten ikke jeg har vært så redd i hele mitt liv.
Posted 11 May 2010 - 18:25
(Ikke at kramper og pip er like kult som skummel kis og døde mennesker)
Mohsen Makhmalbaf
Filmer/TV-serier med vannpiper

Sign In
Register
Help

MultiQuote