Jump to content

Fylla-tråden!


blausen
 Share

Recommended Posts

Melding fra Admin: Denne tråden er ment humoristisk, og bør ikke tas 100% seriøst. Den er heller ikke ment som en oppfordring til uanstendig oppførsel. Dette er satt på spissen, bare så ingen misforstår. Enjoy.

 

Når? Lørdag 20. Nov

Hvilken anledning? Lørdagsfylla, 2 uker siden sist !

Hva ble drukket 5 tuborg, brennevin, whisky, jæger

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 9. Jeg var helt vill i hodet

Hvilke utesteder ble besøkt? Ingen, kom aldri sålangt

Dansing? Ja, på bord, stoler og sofaer i leiligheta mi

Klining og tafsing? Jepp, dama var med på vors.

Var du frekk? Åjaaa, i lange baner. Men kun mot venner

Skjedde det noe kult? Raserte min egen leilighet, veltet alt som fantes av flasker på bord, stålampa er ødelagt, filmplakatene er dratt ned, laptopen min fungerer ikke. Dama spydde 3 ganger i senga mi.

Ja huff..one of these days

Terningkast på fyllekalaset? en solid 5'er !

Link to comment
Share on other sites

 
 

Det må jeg si. Frisk åpning av tråden! :lol:

 

Som sist får jeg vel lage en mal jeg da.

 

[b]Når?[/b]
[b]Hvilken anledning?[/b]
[b]Hva ble drukket?[/b]
[b]Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10)[/b]
[b]Hvilke utesteder ble besøkt?[/b]
[b]Dansing?[/b]
[b]Klining og tafsing?[/b]
[b]Var du frekk?[/b]
[b]Skjedde det noe kult?[/b]
[b]Terningkast på fyllekalaset?[/b]

Link to comment
Share on other sites

 

Når? To helger siden.

Hvilken anledning? To av mine beste kamerater fylte år.

Hva ble drukket? 16 x 0,33 Dahls + 4 x 0,5 Dahls på byen

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 6

Hvilke utesteder ble besøkt? Rio, Samfundet, Cherrox og 3B

Dansing? Om det går an å kalle det for det.

Klining og tafsing? Jeg har dessverre kjæreste.

Var du frekk? Selvsagt, hadde Idol-audition midt i Nordre gate.

Skjedde det noe kult? Øl er alltid kult.

Terningkast på fyllekalaset? svak 5

Link to comment
Share on other sites

 

Når? Lørdag 12. November

Hvilken anledning? Grimfist konsert

Hva ble drukket? Underkant av en høy flaske med Vikingfjord vodka.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) På konserten: 8. Etter konserten: 4-5.

Hvilke utesteder ble besøkt? Tribute (metal/rocke utested med konserter), Pakkhuset (discotek helvete), Caduvil (disco) i Sandnes

Dansing? Aldri headbanga så mye i hele mitt liv. Bilde - Selv om jeg ikke husker at noen tok bilder, så er det mine hender :P Kjente svetten rant nedover hele kroppen... <_< Men herregud så nice det var å ta seg en dusj senere på kvelden.

Klining og tafsing? Litt kos på en sofa.

Var du frekk? Er aldri frekk.

Skjedde det noe kult? En av de beste konsertene noen gang (fikk til og med synge i microfonen i refrenget til Primal Aggression B)), etterfølgt av en nydelig kveld hos ei nydelig dame

Terningkast på fyllekalaset? 6

 

 

Når? Lørdag 19. November

Hvilken anledning? Bare for å drikke...

Hva ble drukket? Restene fra helgen før og litt ekstra Smirnoff. + Kompis spanderte 2x Smirnoff Ice

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 6

Hvilke utesteder ble besøkt? Pakkhuset (disco...), John's Vårrull (konge bar/resturant/karreoke bar)

Dansing? Ikke et sekund, headbanger bare hvis jeg er skikkelig full.

Klining og tafsing? Nopes

Var du frekk? Er aldri frekk.

Skjedde det noe kult? Egentlig ikke... Brukte gratisbillett for å komme meg inn på Pakkhuset og hang der i 3 jævlig lange timer før jeg turte å gå ut. Man får ikke stempel fra gratisbillett lenger :( Jeg ble kjørt hjem, det var jo greit. Er helt grusomt å gå i 30 min i den helvetes kulden som er nå.

Terningkast på fyllekalaset? 3-

Link to comment
Share on other sites

 

Når? - Lørdag 19. november

Hvilken anledning? - "Spilte" konsert på Prosjektskolen

Hva ble drukket? - En hel masse øl, og litt vin på slutten.. + litt jazztobakk

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - Til slutt... 8

Hvilke utesteder ble besøkt? - Prosjektskolen solgte jo øl, så dro vi til den superbillige puben på Grünerløkka jeg ikke husker navnet på.. Så til et nachspiel, så et nachspiel til.

Dansing? - Husker ikke, ikke mye isåfall.

Klining og tafsing? - Bare litt kosing.

Var du frekk? - Ja, da jeg insinuerte at et annet bandmedlem ikke turte å drepe en hamster på scenen.

Skjedde det noe kult? - Ja, knuste noen dataskjermer samt en PC med slegge på scenen, noe som førte til at en glassbit spratt opp og lagde et stygt kutt på fingern min. Jeg blødde ned scenen og støvsugeren til Prosjektskolen dessverre (eller heldigvis). Skorpa har ikke lagt seg enda..

Terningkast på fyllekalaset? - En fin femmer.

Link to comment
Share on other sites

 

Kan vel skrive om forrige gang jeg drakk ...

Når? Fredag for to uker siden.

Hvilken anledning? Noen kamerater hadde to kasser øl fordelt på tre, så de ba meg, som egentlig ikke skulle være i samme fylke som dem, men grunnet ulike tilfeldigheter kom i kontakt med han ene.

Hva ble drukket? Aass pilsner. Siden en av de tre andre knapt drikker øl ble det mye til meg. Er ikke sikker på hvor mye, men ca 15-18.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) Øhm ... 7?

Hvilke utesteder ble besøkt? Ingen. Det hele var en veldig intelekuell fyllekveld i hybelen hans.

Dansing? Nei.

Klining og tafsing? Med tre gutter?

Var du frekk? Ikke egentlig. Det var gratis øl og jeg var hyggelig.

Skjedde det noe kult? Øhm ... nei.

Terningkast på fyllekalaset? Fire.

Link to comment
Share on other sites

 

Når? Torsdag 25. November

Hvilken anledning? Kick off for russen

Hva ble drukket? Litt øl, en tequilla/fanta lemon-dram og enda litt mer øl

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) Ikke så veldig ille. 4 kanskje.

Hvilke utesteder ble besøkt? Samfundet i Trondheim

Dansing? Tja, 2 timer kanskje.

Klining og tafsing? Litt tafsing bør være minimumskrav med 2 timers dansing

Var du frekk? Tror da ikke det

Skjedde det noe kult? I grunn ikke

Terningkast på fyllekalaset? En helt grei 4 tror jeg. Ikke ekstraordinært i noen retning, men litt mer i retning bra enn i retning dårlig.

 

Så i tråden Hvem er hvem Del II at det var mange 18-åringer her, og mange trøndere, så jeg var kanskje ikke alene?

Link to comment
Share on other sites

 

Når? Tirsdag 22/11

Hvilken anledning? Zoom 2005 kompiser spiller

Hva ble drukket? Øl

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 5

Hvilke utesteder ble besøkt? Garage

Dansing? Nope

Klining og tafsing? Nope

Var du frekk? Nope

Skjedde det noe kult? Ja, konserten var go

Terningkast på fyllekalaset? 4

 

 

Når? I går 24/11

Hvilken anledning? julemiddag hos brodern

Hva ble drukket? øl, akevitt, konjakk

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 7

Hvilke utesteder ble besøkt? Asylet

Dansing? nope

Klining og tafsing? nope

Var du frekk? nope

Skjedde det noe kult? ja, på Asylet satt Gøran og venninne. Hun likte godt brukte bøker.

Terningkast på fyllekalaset? 98

Link to comment
Share on other sites

 

Når? 25. Nov

Hvilken anledning? Fredag = fylla, konsert på Blæst

Hva ble drukket? En hel del tuborg, et par juleøl, akevitt og et par øl ute

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) Tja, en 4er kanskje [Nærmere en 8er tenker jeg vi sier]

Hvilke utesteder ble besøkt? Blæst og Fock shitty

Dansing? Nei

Klining og tafsing? Hehe, nei

Var du frekk? Nei, ikke noe spesielt

Skjedde det noe kult? Var egentlig ganske døvt [jeg har tydeligvis funnet opp en merkelig historie om hovedfyren i bandet vi så, Lorenzo, som jeg har fortalt på nachspiel (som jeg husker særs lite av)]

Terningkast på fyllekalaset? En 3er

 

[EDIT: Måtte fikse på en del saker og ting, det har kommet frem en del informasjon som krever forandring på hva jeg orginalt trodde skjedde]

Link to comment
Share on other sites

 

Når? Fredag (25/11?)

Hvilken anledning? Julelavvobord

Hva ble drukket? Vin, akevitt, vodka, øl

Hvor dritings ble du? Usedvanlig stabil og edru. 4

Hvilke utesteder ble besøkt? Lavvo på Kvaløya. Mirage. Nachspiel.

Dansing? Nei

Klining og tafsing? Fikk sove i fang og litt pusk i håret.

Var du frekk? Nei, behersket og beleven. Sa f.eks. ingenting til fastlegen min, som ville inn igjen på bar etter at den hadde stengt.. (Kunne fort slå tilbake på meg selv, hvis han skulle gjenkjenne meg)

Skjedde det noe kult? Vi fant en hund som var løs og kunne leke med oss på den frosne myra under det voldsomt flammende nordlyset. De 150 resterende huskyene fikk ikke bli med. Wrestling på frossen myr, fullkontakt. En grov ribbeinsskade. Så saturns ringer (på ordentlig). Ser bort fra nakne menn fra Byggmakker i badestamp. Og japanerne, som bare ville se på himmelen. De sognet til en annen lavvo.

Terningkast på fyllekalaset? En trivelig 4-er

 

 

edit: hvor ble det av nachspiel-opsjonen? Too much?

Link to comment
Share on other sites

 

Når? Fredag 25 nov.

Hvilken anledning? Julebord-tur til fjellet.

Hva ble drukket? Litt vin, men mest øl. MASSE øl.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 11.

Hvilke utesteder ble besøkt? Bussen opp, så rommet, så baren på hotellet (til jeg ble kasta ut), så rommet til Adm.dir. og økonomisjefen.

Dansing? Twisting!

Klining og tafsing? Ikke for meg, men sjefen min pulte en svenske.

Var du frekk? Ja, klappa til en av gutta.. Men all in the name of good fun tror jeg.

Skjedde det noe kult? Ja, Adm.dir. helte en halvliter over hodet i full dressmundur. Da dette ble tørket litt vekk helte han over en til. Så spøy han i senga til økonomisjefen.

Terningkast på fyllekalaset? En klar sekser, den første på lenge. Skikkelig fylleangst ble det også.

Link to comment
Share on other sites

 

Når? Lørdag 04/12 05

Hvilken anledning? Russerevy

Hva ble drukket?s Sjampis, Whisky, Øl og en liten Tequilla/Schweppes-dram

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 6

Hvilke utesteder ble besøkt? Orkdal Kino/Samfunnshus/Kommunehus og Meldal Hallen, eller noe sånt

Dansing? Ikke stort

Klining og tafsing? Neh

Var du frekk? Tror ikke det

Skjedde det noe kult? Russrevy er alltid gøy. En hel del ting. Beste bussturen jeg noen gang har opplevd. Ca.

Terningkast på fyllekalaset? 5/6

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...

Når? Torsdag 15. desember

Hvilken anledning? Skoleslutt og ball

Hva ble drukket?s Sånn 6-7 pils og litt sterkere drikker som jeg ikke husker navnet på

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 4-5

Hvilke utesteder ble besøkt? Et sted som heter MILK, så et annet sted som het Kaktus, men der var jeg nesten ikke

Dansing? En del, var jo en disco der

Klining og tafsing? Litt tafsing bare

Var du frekk? Nope

Skjedde det noe kult? Aslak, heller kjent som Santo, ble kasta ut av MILK, han masa på nøklene til hybelen min, mens han sa om og om igjen "Jeg finner veien, jeg er ikke full, jeg fryser"

Terningkast på fyllekalaset? Skuffende skoleslutt, 3

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Når? Torsdag 15. desember

Hvilken anledning? Skoleslutt og ball

Hva ble drukket?s Sånn 6-7 pils og litt sterkere drikker som jeg ikke husker navnet på

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 4-5

Hvilke utesteder ble besøkt? Et sted som heter MILK, så et annet sted som het Kaktus, men der var jeg nesten ikke

Dansing? En del, var jo en disco der

Klining og tafsing? Litt tafsing bare

Var du frekk? Nope

Skjedde det noe kult? Aslak, heller kjent som Santo, ble kasta ut av MILK, han masa på nøklene til hybelen min, mens han sa om og om igjen "Jeg finner veien, jeg er ikke full, jeg fryser"

Terningkast på fyllekalaset? Skuffende skoleslutt, 3

Hei, sorry, da. Det var kaldt. Og jeg hadde uansett funnet veien.

Link to comment
Share on other sites

 

Når? I går

Hvilken anledning? Julebord med klassen

Hva ble drukket? Noen pils, litt cider og jaeger

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 4...hadde god kontroll

Hvilke utesteder ble besøkt? Ingen! byen i Larvik er rææva

Dansing? Ja'a

Klining og tafsing? Nei

Var du frekk? tja, pissa på skoa te kompisen min, men det var ikke meninga. En annen dude prøvde å ta bilde av snoppen min. Så jeg dodga i retning av kompisen min

Skjedde det noe kult? Se "var du frekk"

Terningkast på fyllekalaset? tja, 3...

Link to comment
Share on other sites

 

Når? Fredag 16.12

Hvilken anledning? Siste eksamen ferdig, og tørsten etter fatøl var større enn noko kunne stogge

Hva ble drukket? Som sagt, Hansa Fatøl

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 9,5, seriøst heilt vekke, hugsar knapt ein drit.

Hvilke utesteder ble besøkt? Ingen, var i huset til ein fyr som eg bryr meg lite om kven er eller kva heitter.

Dansing? Nei, takk gud.

Klining og tafsing? Dårleg med slikt

Var du frekk? Eg trur det. Vakna opp dagen etterpå og fann eit dokument på PCen min kalla "full.txt" der eg visstnok hadde nedteikna mine kjensler og gjerningar frå dagen før. Den vitna om at eg hadde kalla nokon for ein kødd. Både hendinga og dokumentet som vitna om det har permanent forlatt hukommelsen min, så eg har ikkje anna val enn å stole på den fulle forfattaren i meg.

Skjedde det noe kult? At eg faktisk greier å skrive korrekt norsk når eg er full, i tillegg til å hanskast med ein Linux-PC, er meir enn kult nok for meg.

Terningkast på fyllekalaset? Eg ville sagt 3, men i følge nemnte tekstdokument forfatta av mitt dritings alter-ego, var det heilt kanon, så eg er villig til å oppgradere til 4.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...

Når? 22. Desember

Hvilken anledning? Siste fyllekveld før nyttår

Hva ble drukket? Litt Kalinka og litt Smirnoff.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 6

Hvilke utesteder ble besøkt? Folken og Crazy Piano i Stavanger

Dansing? Aldri

Klining og tafsing? Nopes

Var du frekk? Aldri

Skjedde det noe kult? Å henge i Stavanger var i seg selv ganske kult, greit med litt variasjon. Traff søskenbarnet mitt på Crazy Piano, og han er en koselig kar så det var kjekt. Det var også en ting som skjedde, som... Ikke var direkte kult, men litt morsomt og rart. Jeg som er så rolig og snill fløy nesten på en av mine egne venner. Fordi han drev å mobbet en liten fyr som ikke akkurat prøvde å skjule det faktum at han var homofil. Og da var det bare noe som sa pang i hodet mitt. Kompisen min sa senere at han trodde jeg skulle slå han ned så forbanna jeg var. Noe som her helt sykt. Fordi alle som kjenner meg vet jævlig godt at slikt gjør ikke jeg. Jeg blir fysisk kvalmen bare noen nevner slosskamp :lol:

Terningkast på fyllekalaset? 4

Link to comment
Share on other sites

 

Når? 26 desember

Hvilken anledning? Stage Dolls på Samfundet i Trondheim

Hva ble drukket? Et sted mellom 6 og 7 liter Dahls

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 8,5

Hvilke utesteder ble besøkt? Samfundet og 3B

Dansing? Ja, tror jeg danset med ei jente som var maks 16 år. ^^

Klining og tafsing? Ikke mulighet til det dessverre.

Var du frekk? Fikk meg en kavring av en som hevdet jeg var rasistisk.

Skjedde det noe kult? Se punkt over

Terningkast på fyllekalaset? 4

Link to comment
Share on other sites

 

Når? igår, 29.desember

Hvilken anledning? slektsfest med søskenbarnene på morssiden + en ganske ung onkel.

Hva ble drukket? alt for mye forskjellig kjenner jeg idag:\ dahls,guinness,konjakk,rødvin...

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) ca 7 kanskje

Hvilke utesteder ble besøkt? Lile Torget, pianobarsak

Dansing? nei

Klining og tafsing? hahanei, ikke akkurat rette festen for slikt

Var du frekk? kan da vel ikke være frekk mot slekta:)

Skjedde det noe kult? tja, det å feste med folk som var fra 25år og oppåver var jo litt kult i seg selv, spesielt siden det var slekt

Terningkast på fyllekalaset? tja, 5 kanskje, var gøy, men mulig jeg bare er snill med terningkastet siden det er så lenge siden sist jeg drakk:p

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...

Når? Natt til 1. januar 2006.

Hvilken anledning? Det sier seg vel selv, det var jo denne nyttårsfeiringen da, samt at det var warmup til innflytningsfesten vår.

Hva ble drukket? Hm. Vi hadde tre kasser pils mellom oss i huset (4stk), det ble tomt. Det ble også drukket diverse merker champagne og diverse typer sprit litt utpå. Jeg husker bare øl og jäger, men det ble vel drukket mer også.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) Egentlig ingen anelse, jeg husker ikke alt, men fra det jeg husker så snakker vi i alle fall om en 8er eller mer.

Hvilke utesteder ble besøkt? Ingen, alt foregikk innenfor husets fire vegger.

Dansing? Jeg danset pent lite tror jeg, men det er nok mulig at det var noen som var utpå med dansefoten i de små timer, jeg vet i alle fall at en av de jeg bor med danset med en lampeskjerm på hodet.

Klining og tafsing? Hah, huff, ja. Festen besto av noe i underkant av 20 personer, og omtrent alle kjenner hverandre. Ikke akkurat rette stedet for slikt kanskje, men fylle-Melkor slår jo selvfølgelig til. Jeg har fyllenerver fortsatt. :ph34r:

Var du frekk? Det var jeg helt sikkert.

Skjedde det noe kult? En av romkameratene mine sniffet géle og fikk panikk. Samme person danset med lampeskjerm på hodet (det vil si, dette er en lampe som henger i taket via ledning, men uten pære), og sleiket på overnevnte lampe. Samme person spådde at en kompis av oss ville sovne i hjørnet bak sofaen/TVen i stua, og det gjorde han. Slik ellers ble alle jevnt over kanon, så alle ble på en måte i likeverdig bajas-modus. Veldig vellykket fest om jeg får si det selv.

Terningkast på fyllekalaset? Mellom 5 og 6 et sted kan vi slå fast tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

 

Får vel slenge meg på :)

 

Når? i går, fredag 13 januar.

Hvilken anledning? Noen veninner hadde fest

Hva ble drukket? 10 pils, litt sprit

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) 7-8 kanskje

Hvilke utesteder ble besøkt? Ingen, festen var i et hus.

Dansing? Ja, masse

Klining og tafsing? Tja, kan vel si det ;)

Var du frekk? Selvfølgelig

Skjedde det noe kult? Jeg hadde vors, kun gutter, leiligheten så ut som et bomba horehus. Kult det :P

Terningkast på fyllekalaset? en svak 6er

Link to comment
Share on other sites

 

Når? Fredag 13. januar

Hvilken anledning? Lenge siden forrige realle fyllekule, og det måtte jo rettes på

Hva ble drukket? Øl og noen shots som en jente kjøpte til meg :rolleyes:

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) Drakk mye på relativt kort tid så jeg ble god og utrivelig, allikevel ble jeg ikke helt tilbakestående. 7/10

Hvilke utesteder ble besøkt? Bor i Paris, så vi var innom diverse steder. Høydepunktet var en tilsynelatende engelsk bar, der det viste seg å være ca. 5 jenter og 50 gutter. Det tok oss litt tid å skjønne hva slags sted det var, selv om de spilte Scissor Sisters hele tiden...

Dansing? Klart det!

Klining og tafsing? Burde jo hatt potensiale når jente faktisk spanderer drinker, men hvordan det ikke blei noe skjønner jeg ingenting av.

Var du frekk? En av gutta på det tidligere nevnte utestedet stod ca. 30 centimeter unna meg og dansa i bare boxeren, så jeg påpekte at det var noe han bare måtte slutte med.

Skjedde det noe kult? Klarte å overbevise noen spanjoler om at jeg var fra Texas, og at broren min spiller for Dallas Cowboys.

Terningkast på fyllekalaset? Sterk 6'er. Ingen tvil.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...