Bildequiz - Light
Posted 12 July 2006 - 13:48
Bildet er vel fra Cape Fear (med De Niro)??
Hvordan legge inn bilde:
Kopier linken og trykk på knappen med bilde av et tre oppe i menyen når du skriver innlegg. Da kommer det opp en boks hvor du limer inn linken, og vips, så skal bildet komme opp i forumet.
Hvordan legge inn bilde:
Kopier linken og trykk på knappen med bilde av et tre oppe i menyen når du skriver innlegg. Da kommer det opp en boks hvor du limer inn linken, og vips, så skal bildet komme opp i forumet.
Posted 12 July 2006 - 13:54
oldboy, on Jul 12 2006, 12:48 PM, said:
Bildet er vel fra Cape Fear (med De Niro)
Hvordan legge inn bilde:
Hvordan legge inn bilde:
Jepp Cape Fear er riktig.
Jeg prøver å gjøre det du skriver, legger inn bilde hos imageshack, kopierer link.
Det kommer opp mange linker, men tror jeg har prøvd de fleste.
Ofteste kommer feilmelding om at jeg ikke kan legge inn dynamisk bilde eller noe sånt.
Da fjernet jeg IMG - klammene og linkene over kom hvertfall til syne.
Uansett jeg får bare prøve å se om jeg finner ut av det etterhvert.
Posted 12 July 2006 - 14:00
Bruk linken som står ved "direct link to image" i imageshack. Det skal funke det...
En ny "nøtt":
En ny "nøtt":
Posted 12 July 2006 - 16:59
Posted 12 July 2006 - 18:53
Posted 14 July 2006 - 22:52

Sign In
Register
Help

MultiQuote