Bildequiz - Light
Posted 29 June 2006 - 15:53
BildeQuiz - Light
Dette er et forsøk på å holde Bildequiz-tråden mindre, ermmm.. elitistisk, og la folk som ikke er like oppdatert på den type rariterer og b-filmer slippe lettere til. Derfor har jeg delt Bildequizen i to deler, der den vanskelige delen sikkert blir omtrent som før, mens dette er en bildequiz for mer aktuelle(Spiderman 3) og folkekjente(f.eks Flåklypa, Amelié, Monty Pyhon etc) filmer.
Har en forhåpning om at folk klarer å skille sånn ca. hva slags filmer som hører til i hver bolke.
Hvis du er i tvil - så kan det sikkert hende filmen går an å poste begge plasser.
Er dette en upopulær ordning som ikke funker i lengden så er det ingen sak å slå trådene sammen igjen.
Hvem som helst kan begynne.
S,
Dette er et forsøk på å holde Bildequiz-tråden mindre, ermmm.. elitistisk, og la folk som ikke er like oppdatert på den type rariterer og b-filmer slippe lettere til. Derfor har jeg delt Bildequizen i to deler, der den vanskelige delen sikkert blir omtrent som før, mens dette er en bildequiz for mer aktuelle(Spiderman 3) og folkekjente(f.eks Flåklypa, Amelié, Monty Pyhon etc) filmer.
Har en forhåpning om at folk klarer å skille sånn ca. hva slags filmer som hører til i hver bolke.
Hvis du er i tvil - så kan det sikkert hende filmen går an å poste begge plasser.
Er dette en upopulær ordning som ikke funker i lengden så er det ingen sak å slå trådene sammen igjen.
Hvem som helst kan begynne.
S,
Svankmajer anbefaler:
Michael Snow - Wavelength
Zagreb Films - Satiemania
Fotball VM - De ti beste målene i Fotball VM 2010
Uruloki sin reiseblogg "Being Is More Than Life"
Posted 29 June 2006 - 17:59
Hm. Litt usikker på dette opplegget. Eg mistenkjer at folk anten vil sky denne tråden eller lage ein vits ut av han.
Vel, svaret er i alle fall Ace Ventura: Pet Detective. Her er eit nytt bilete:
Vel, svaret er i alle fall Ace Ventura: Pet Detective. Her er eit nytt bilete:
We misguidedly look back to a Golden Age that never was. Ours is the Golden Age of safe, tested medicine, effective beyond placebo, in which we've cut infant mortality and conquered diseases, then forgotten they existed.
- Richard Dawkins
- Richard Dawkins
Posted 29 June 2006 - 19:21
Dr. Dolittle 2?
Posted 29 June 2006 - 19:42
tåa, on Jun 29 2006, 04:59 PM, said:
Hm. Litt usikker på dette opplegget. Eg mistenkjer at folk anten vil sky denne tråden eller lage ein vits ut av han.
Fordi det er en tråd for filmer det er enklere å gjette seg til? Hvorfor?
Merk at det ikke trenger å være Hollywood-blockbusters, folkens(selv om det sikkert er innblandet).
Poenget er bare at det ikke skal være like vanskelig som i den andre.
S,
Svankmajer anbefaler:
Posted 30 June 2006 - 10:01
Eraser var rett, ja. Hm. Litt slapt av meg å ikkje oppdage at filnamnet til biletet var nettopp "eraser.jpg". Jaja.
Fordi brukarane her gir inntrykk av å fnyse litt av folkeleg film. Men det ser jo ut til at tråden er godt i gong, så kanskje eg tok feil.
Svankmajer, on Jun 29 2006, 08:42 PM, said:
Fordi det er en tråd for filmer det er enklere å gjette seg til? Hvorfor?
Fordi brukarane her gir inntrykk av å fnyse litt av folkeleg film. Men det ser jo ut til at tråden er godt i gong, så kanskje eg tok feil.
We misguidedly look back to a Golden Age that never was. Ours is the Golden Age of safe, tested medicine, effective beyond placebo, in which we've cut infant mortality and conquered diseases, then forgotten they existed.
- Richard Dawkins
- Richard Dawkins
Posted 01 July 2006 - 01:25
Bildet er jo hvert fall Bill Murray fra Ghostbusters, men vet ikke om det er enern eller toern. Tipper enern, da.
Posted 01 July 2006 - 01:33
tåa, on Jun 30 2006, 09:01 AM, said:
.
Fordi brukarane her gir inntrykk av å fnyse litt av folkeleg film.
Fordi brukarane her gir inntrykk av å fnyse litt av folkeleg film.
Neida, men alle fnyser jo av en eller annen film. De folkelige er sikkert oftere utsatt.
Tror få som liker film fnyser av filmer kun fordi de er folkelig.
S,
Svankmajer anbefaler:
Posted 02 July 2006 - 14:21
Tja. Kan hende du har rett. Eg har kanskje berre fått IMDb-folket i halsen. Alle desse latterlege fjolsa som skrik ut om at "OMFG!!11! Fellini is teh shit!!!11!11!", og ber alle n00bs som meiner noko anna om å "stick to Hollywood crap". Det går ikkje an å diskutere med slike.
- Richard Dawkins
- Richard Dawkins

Sign In
Register
Help

MultiQuote