Jump to content

Spørsmål og svar!


Melkor
 Share

Recommended Posts

Sluttet å bestille på play da dem endret leverandør eller noe. Brukte mye lengre tid. Amazon.co.uk er å anbefale. God kundeservice også.

Forskjellig over alt. Fikk en blu-ray fra amazon.uk i dag, bestilt 21. desember. Nøyaktig en måned leveringstid.

Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
 
Er det noen som vet hvordan SME-utgavene av Argento som selges på PK nå er?

Hva er SME? Er det snakk om de gule coverene? Jeg har en del av dem selv. Helt greie utgaver

 

Edit: Frykter dog at de er klippet.

Link to comment
Share on other sites

 

Ja, de er guloransje. Det er en rød base hvor det ser ut som om noen har haste-malt guloransje utenpå, og utenpå her igjen ligger det diverse elementer (filmplakat i front (tipper jeg), navn på skuespillere og regissør etc.).

 

Er de klippet er de verdiløse, det var derfor jeg bare rasket med meg en av de.

Link to comment
Share on other sites

 

http://cdon.no/media-dynamic/images/product/000/441/441581.jpg

 

Disse, altså? Er ikke sikker på at de er klippet, men jeg tror jeg fant ut at spilletiden som står på coveret er kortere enn den som står oppført på IMDb.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Ja, er disse jeg mener. Hadde vært kjekt å vite hva slags transfers det er snakk om (men for all del, det da bare 59kr stykket, så noen regelrett krise er det ikke).
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Noen som har peiling på om det er mulig å oppdrive den ultrasjeldne, engelsktekstede DVD-utgaven av Tie Xi Qu (West of the Tracks)? Finnes en fransk DVD, men fransk tekst hjelper ikke så mye. Og funnet en dvd-rip, men den har bare fransk og spansk tekst. Vet det er tre private trackere som har DVD-utgaven med engelske hardsubs, men her snakker vi faktisk ni timer film, og størrelsen på DVDene blir til sammen så enorm at jeg om jeg hadde satset på å laste ned ville knust ratioen på alle sidene.

 

Dumt at denne ikke er lettere tilgjengelig, ser ut som en bortgjemt perle.

 

Edit: Ser tyske Amazon skal ha en kopi igjen, og til en pris jeg kan klare å svelge. Hvis det fortsatt står at de har en kopi på lager når jeg får lønn, får jeg kryss fingrene og satse på at det ikke er en feil.

 

Edit 2: Hurra. Tror dette skal ordne seg allikevel, gitt.

Link to comment
Share on other sites

 
 

de argento utigvelsene der er de jeg har, og de er bra. eneste minus jeg kommer på er stygt cover og mangel på valg av lydspor.

men håper da ikke det er 59kr per dvd du har funnet? selv tror jeg at jeg betalte 59kr for hver boks på fire filmer.

 

edit:

Spilletidene står oppført på Cdon. Ser at for eksempel at det står 97 min på Tenebre, mens det står 110 min på IMDb. Mulig at jeg må kjøpe den på nytt, da.

 

directors cut står jo oppført med 101 min på imdb, det skulle stemme overens med 97 min lengde i PAL.

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 2 weeks later...
 

Nope.

 

Er det noen som har noe å si om Blu-ray-utgivelsene fra StudioCanal Collection? Coverarten er unektelig pen, og jeg er keen på både Belle de Jour, The Elephant Man og Le mépris.

Lurer litt på dette selv, PK selger Deer Hunter på BD til 99 kr, og den utgivelsen var meget fin. Kjipt hvis det er dårlig bilde, bare.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...

Hvorfor kjøper norske utgivere opp kortversjoner av filmer? Er det billigere?

 

Tenkte å kjøpe "Sort katt, hvit katt" på platekompaniet, men så oppdaget jeg at den er kuttet ned med hele 30 minutter. Fryktelig!

Link to comment
Share on other sites

 
 
Kan ikke tenke meg at det finnes en kortversjon av Svart katt, hvit katt. Kanskje det bare er Platekompaniet, eller Star Media, som har skrevet feil?
Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...