Jump to content

Spørsmål og svar!


Melkor
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
Hvordan får man egentlig kontakt med Play angående ordre som ikke har blitt sendt? De har jo fjerna all kontaktinfo fra siden utenom telefonnummer, og jeg er ikke så voldsomt hypp på å ringe. Det gjelder Marlene Dietrich Screen Goddess Collection og You Are There av Mono. Bestilte dem henholdsvis i juni og i mai, og det står fortsatt bare "order taken". Grrr.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Da må det rett og slett være at jeg overser det. Står det i teksten et sted eller er det en form for grafisk symbol?

Sjekka utvalget på jobben, var ca 50/50 med BDer som hadde/ikke hadde. Du får passe på å ha med deg en lommepc hvis du skal kjøpe blu-ray i utlandet.

Link to comment
Share on other sites

 
Hva er den mest kurante utgivelsen av Man bites dog? Tenkte å bare kjøre på med Criterion siden den var så billig på PlayTrade, men hvis Tartan sin utgivelse er fin så er den enda billigere (og Sone 2).
Link to comment
Share on other sites

 

Har selv en bluray jeg enda ikke har motatt fra play, som ble sendt 5.november. Prøvde å følge deres instrukser under "I have not yet recieved my order", men kommer til "select the item you have not recieved (click a red button)", og det er INGEN red button NOE STED.

 

Prøvde å ringe, med landsprefix (0044), men får "nummeret er ikke i bruk"... samme uten prefix. Hmmmmm....

Link to comment
Share on other sites

 
Har hatt liknande problem, Pretender. Nærast umogleg å kome i kontakt med Play. Lurar på om eg ikkje fekk tak i ei e-postadresse til slutt, men hugsar ikkje korleis. Når det gjeld Tartan-versjonen, så er den finfin. I alle fall etter mine kriterium.
Link to comment
Share on other sites

 

Stønn...

 

 

Vel.

 

 

Kan noen som har handlet på Play logge inn, trykke "help" (ytterst på den oransje linja), "I have not recieved my order" (litt nedpå sida), "View Order history" (oransje knapp, sentralt), og se om de ser noen rød knapp til å velge varer? Er jeg blind?

Link to comment
Share on other sites

 
 
Jeg tror det har gått for lang tid. Jeg mottok feil ordre en gang, men venta for lenge, og da hadde den røde knappen forsvunnet. Om jeg ikke husker feil. Fuck kundeservicen til Play.
Link to comment
Share on other sites

 

Jaha. Så den røde knappen dukker opp etter 21 dager (det tidligste man har lov å si ifra at noe ikke har kommet), og forsvinner igjen i god tid før det er gått 40 altså. For alt jeg vet kan den ha vært der i fem minutter.

 

FUCKERS!

 

Til nedlastningsstasjonene!

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
  • 3 weeks later...

Noen som vet hvor man kan skaffe seg Pasolinis Accattone? Jeg finner bare denne utgaven, men den skal lide av elendig transfer og uleselige undertekster.

 

EDIT: Jeg er åpen for mer ulovlige metoder også. Jeg har allerede forsøkt dette en gang, men kunne ikke finne undertekster som holdt følge med dialogen.

Link to comment
Share on other sites

 
Noen som vet hvor man kan skaffe seg Pasolinis Accattone? Jeg finner bare denne utgaven, men den skal lide av elendig transfer og uleselige undertekster.

 

EDIT: Jeg er åpen for mer ulovlige metoder også. Jeg har allerede forsøkt dette en gang, men kunne ikke finne undertekster som holdt følge med dialogen.

Tja, er ikke den der det samme som denne da?

 

http://i292.photobucket.com/albums/mm31/diallelus/pasolini.jpg

 

DVD Times review of the video quality:

 

The picture quality on Accattone is astonishingly good. It has a crisp, clear image with perfect black-and-white tones, showing fabulous detail. The print furthermore shows not a single mark or a scratch. The opening titles seem to suggest a 1.85:1 aspect ratio, but the film itself is presented in 1.33:1. It seems perfectly composed for this ratio however, neither showing too much headroom nor appearing to be cropped for pan and scan. This looks practically flawless.

 

EDIT: Jeg kan skaffe deg den hvis du sliter.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg tviler sterkt på at det er den samme. Brukeromtalene på amazon.com er utelukkende svært negative ang. bildekvalitet o.l.

 

Jeg sliter, og hadde satt veldig stor pris på hjelp. :)

Link to comment
Share on other sites

 
 
Lar play.com seg i det hele tatt kontakte lengre? Pokker altså, de burde hatt et kurs i kundeservice. Har ikke mottat DVD-er bestilt 16. desember, og det tror jeg er ny rekord.
Link to comment
Share on other sites

 
Lar play.com seg i det hele tatt kontakte lengre? Pokker altså, de burde hatt et kurs i kundeservice. Har ikke mottat DVD-er bestilt 16. desember, og det tror jeg er ny rekord.

 

Play har tapt seg i fht leveringstid den siste tida ja. Eg har faktisk ei bestilling frå 14. august som ikkje har blitt sendt endå!

Link to comment
Share on other sites

 
Bestilte dem henholdsvis i juni og i mai, og det står fortsatt bare "order taken". Grrr.

Nei, den eneste måten å få kontakt med dem nå er tydeligvis å ringe, men selv ikke det er visstnok helt bankers. Vurderer nesten å ikke handle fra Play lenger. Blandingen av null kundeservice og den merkelig lange leveringstia de har hatt i det siste taler ikke akkurat for dem. Men så er det jo så billig!

Link to comment
Share on other sites

 

Som et prefiks til denne debatten bare må nevnes at jeg har oppdaget play.coms gode stesøster, amazon.fr. De sendte meg bestillingen min på fire dager.

 

Bonjour,

 

Nous vous informons de l'envoi de votre commande à l'adresse suivante :

 

adr

 

par Deutsche Post DHL.

 

Er nokså sikker på at Deutsche Post DHL er hovedårsaken til dette. :D

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 

Å, for en fin avslutning på Play-historien.

 

We regret to inform you that one or more titles you have ordered from us has been withdrawn from general release. Your order has been cancelled and you may rest assured that you will not be charged.

 

1094666 Marlene Dietrich (Screen Goddess Collection)

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...