Jump to content

Diskuterfilms Fotball-tråd


blausen
 Share

Recommended Posts

Jeg føler også at United var veldig heldig i år. Kanskje enda heldigere enn i fjor. Når det er sagt trur jeg faktisk det blir en hei dundrende finale i år med Liverpool vs Man U. Det er vel liten tvil om at Barcelona har vært det store formlaget i år, men det er STOR forskjell på motstand de er vandt med, kontra motstand feks Liverpool vil gi dem.

 

Skulle Liverpool slå Chelsea, noe jeg tror på, så synes jeg det ser ganske lyst ut i forhold til Cl-finale. Grunnen er at Liverpool kommer til å spille en fysisk fotball Barcelona ikke klarer takle. Barcelona kommer ikke til å få lov til å vende opp uten en mann i ryggen engang. De trenger rom for å skape og det kommer ikke Liverpool å gi(Om ikke Messi har tenkt til å trylle). Benitez kjenner de spanske topplagene såpass godt at dette bør være overkommelig. I tillegg er Liverpool klart best i en Underdog rolle.

 

Det beste med situasjonen er om vi evt skulle vinni hele greia med å slå ut Real Madrid, Chelsea, Barcelona og Man U vil det trolig være den største prestasjonen i CL noensinne i forhold til kampprogram.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 3 weeks later...
  • Replies 626
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
 

Mulig det, men det skal sies at Bayern tapte 5-1 i ligasammenheng sist helg, så stortapet mot Barcelona var kanskje ikke så overraskende. Og Barcelona kan bli stoppet, hvis Chelsea eller Liverpool har dagen så kan de gjøre det.

 

Hadde vært morsomt med Barcelona - Arsenal i finalen, håper Porto klarer å stenge ManU ute i hjemmekampen sin.

Link to comment
Share on other sites

 

Har god tru på at United skal klare å kome seg vidare, men det blir tøft. Forhåpentlegvis får vi att Ferdinand, og då skal Hulk og co få enda dårlegare arbeidsforhold enn på tysdag.

 

Men vil også påpeike at Liverpool absolutt kan nette to gongar i London.

Link to comment
Share on other sites

 
Det hjelper fint lite om Liverpool netter 2 ganger i London, de trenger minst 3 mål. Det er jeg villig til å bette mye penger på at de ikke klarer.
Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
Liverpool-mann, Uru? Håper for guds skyld, så United i det minste kan vinne ligaen. FA-cupen var direkte flaut, og jeg har ikke troen på at de kan ta Champions League i år.
Link to comment
Share on other sites

 
Liverpool-mann ja. Merker at interessen har steget betraktelig denne sesongen, når det endelig går "ganske greit". Jeg tror Barca tar CL. PL aner jeg ikke, er altfor tett, blir nok avgjort i siste minutt.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
Var Arsenal-fan i barndommen. Følger for lite med nå til at jeg vil kalle meg fan. Men jeg heiet på Russland i EM og liker Arshavin veldig godt, så dette er moro.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
Damn, skulle nesten fått med meg denne kampen. Uansett meget behagelig resultat, nå ligger Liverpool og United likt, men United har _to_ kamper til gode :D Det skal godt gjøres å rote bort, selv med Berbatov på banen.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...