Jump to content

Diskuterfilms Fotball-tråd


blausen
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 626
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alonso var nok den beste på crosspasninger for å skifte side spillet foregår på, men syns ikke scholes er like flink der. Da syns jeg isåfall Giggs har vært bedre på det punktet de siste sesongene. Fabregas slår både langt og kort, men er mest interessert i å skape målsjanser ut av de. Og det har vel resultert i 50+ assists på siste 100 ligakamper som jeg leste en plass. I år virker han å overgå seg selv, og alle andre.
Link to comment
Share on other sites

 
Skal vere einig i at Scholes ikkje har vore like framoverretta som han har brukt å vere i det siste, men han glimtar til. Giggs har vore fantastisk siste to åra, har ei ro, oversikt og treffsikkerheit som er utruleg. Fabregas også er fantastisk, siste to sesongane har han vel også byrja skåre. Vi får håpe at han forblir i Premier League.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Jammen de har jo ingen av de store lenger, de man digga. Hvor er Beckham og Cantona, hvem er dufusen Wayne Rooney? Men du har egentlig rett, men kan jo ikke bytte lag!

 

Forøvrig har de jo forsatt Neville og Giggs da, tydligvis.

Link to comment
Share on other sites

 
Forøvrig har de jo forsatt Neville og Giggs da, tydligvis.

 

Enn så lenge, i alle fall. Kan ikke skilte med Beckham & Solskjær, som da jeg fortsatt fulgte med på fotball, men føler at den gylne regelen om at man skal være trofast mot favorittlaget er riktig å følge her.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Pool er ingenting uten Torres og Gerrard.

 

Teit og feil. De to hadde få kamper sammen i fjor, likevel havnet vi på 2. plass. Til tider spillte vi en kontringsfotball bedre enn noe annet lag i England, scoret klart flest også. Problemene i dagens Liverpool er mange. Fravær av Stevie og Nando er selvfølgelig kjipt, men det er lite vesentlig i den store sammenheng.

Link to comment
Share on other sites

 

- Jeg mener at stallen vår er mye bedre enn folk tror. Jeg er sikker på at hvis United, Chelsea eller Arsenal hadde manglet tre-fire-fem spillere, så hadde det vært vanskelig for dem å vinne kamper også, mener Rafa Benitez.

 

:obama:

Link to comment
Share on other sites

 

Liverpool har nok den svakaste stallen, då der er altfor mange usikre kort, som t.d. Lucas og Voronin. Synst heller ikkje at Benitez får ut potensialet i enkelte også, som Ryan Babel. Men klart, alle lag hadde merka det å mangle spelarar som Torres og Gerrard.

 

Greia med United dei siste sesongane har jo vore at mange av dei 12. spelarane har stått fram og fyllt hol. Her kan ein trekkje fram t.d. O'Shea og Fletcher. Dei er bra forspente i år også, kanskje med unntak av i angrep. Skader på både Rooney og Berbatov hadde eg sett mørkt på.

Link to comment
Share on other sites

 

Par minutt til avspark Liverpool-Manchester United.

 

Gerrard på tribuna, Rooney blei klar.

 

Eg er spent, har blanda magekjensle.

Link to comment
Share on other sites

 

Hehe, kampreferat på DB.

 

Hallo? Har de ikke lært? The Kop kaster badeballer og oppblåsbare fotball inn på banen. Jeg regner med Anfield-vaktene er litt mer påpasselige med å få dem av banen før kampstart enn tilfellet var på Stadium of Light for en uke siden.

 

Når det gjelder badeballer - vi kommer jo ikke unna det i dag heller - så var det mye snakk om at United-fans hadde kjøpt opp de som var igjen i Liverpool-sjappa. Men det ble også varslet at det kom til å være streng kontroll på Anfield.

 

Men vaktene klarte ikke forhindre at klubbens egne tilhengere tok med seg baller inn på tribunen.

 

Hjemmelaget skaffer seg dagens første corner, men de får ikke slått den med det første. Det kastes nemlig en del badeballer inn på banen.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Veldig kjipt. Merka godt at Rooney hadde vore ute, fekk lite til. Få som skikkeleg hadde dagen i dag, moglegens berre van der Sar.

 

Kampen kunne ha vippa begge vegar, men ok at heimelaget vann. Ueinig med enkelte domaravgjersler, spesielt at Carracgher blei på bana, og at Lucas fekk sparke ned spelarar så mykje han ville. Men elles klarte mannen i svart seg bra.

 

Unødvendig av Mascherano, er for viktig for Liverpool til at han kan gjere slikt.

Link to comment
Share on other sites

 

Hehe, David N'Gog på wikipedia:

 

On October 25, against Manchester United, he came on for Fernando Torres, scoring a goal in the 95th minute to win the game 2-0 because he is awesome.

 

For øvrig sterkt av Torres også da, er vel 9 mål på 8 ligakamper nå?

Link to comment
Share on other sites

 
 
"fotball er uviktig", "fotball er uviktig", "fotball er uviktig", "fotball er uviktig", "fotball er uviktig", "fotball er uviktig", "fotball er uviktig". Nei, klarer ikke å lure meg selv gitt. Fotball er ALT, og nå må vi faen meg ut i kvalik mot faenslaget fra Sarpsborg. DETTE er smerte.
Link to comment
Share on other sites

 
Ingen god dag i dag, nei. Først tapte United mot Liverpool, før vondt ble verre for FFK når Molde scoret og Godset snudde. Vi skal vel slå Sarpsborg, eller hva? Uansett kjedelig, og ikke minst nervepirrende, å måtte spille kvalik.
Link to comment
Share on other sites

 
Vi skal vel slå Sarpsborg, eller hva? Uansett kjedelig, og ikke minst nervepirrende, å måtte spille kvalik.

Vil ikke tenke på alternativet, at vi ikke vinner. Men et tent Sarpsborg-lag i flytsonen med halve laget bestående av tidligere fredrikstadgutter som vil vise seg frem.... nei, jeg vil ikke tenke på det.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Vil ikke tenke på alternativet, at vi ikke vinner. Men et tent Sarpsborg-lag i flytsonen med halve laget bestående av tidligere fredrikstadgutter som vil vise seg frem.... nei, jeg vil ikke tenke på det.

Sant,sant, det kan bli skummelt. Tror allikevel vi drar det i land over 2 kamper, selv om det ikke blir lett. Blir nok en trykket stemning i plankebyen fremover, blir spennende å se om jeg merker noe til det når jeg stikker hjemom neste helg.

 

awf:

Ikke noe å si på tapet i dag, selv om jeg følte vi presset godt på for en utligning. Det røde kortet til Vidic ødela mye, dessverre. Dommeren var ganske kurant i dag også, selv om det var ganske snodig at Mascherano fikk 92 min på banen før han ble vist ut.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...