Jump to content

Diskuterfilms Fotball-tråd


blausen
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 626
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
 
 
 
Faen ass, gikk glipp av kampen. Hadde fest hjemme, de siste gikk halv seks. Tok en rask vurdering da jeg våknet kl 14 at kampen garantert ikke var verdt å reise seg opp av senga for. Damn altså, venter febrilsk på at highlights skal komme på youtube.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Youtube har vel strengt ikke rettighetene til så altfor mye av det som ligger der? Highlights kommer som regel dit ganske raskt, men ikke i dette tilfelle.

 

Fint om du husker linken, gira på å få sett herligheten.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

ABC Nyheter har alltid gode samandrag etter rundene:

 

http://www.abcnyheter.no/node/96131

 

Får framleis gåsehud av å sjå Owen si skåring.

 

Er også usikker på om Ben Foster har noko stor framtid i klubben. Stor talent ja, men i går varta han opp med ei enorm tabbe (1-1) og ei fullstendig feilplassering og -vurdering (3-3). Ikkje noko å seie på om Kuszczak får prøve seg (sjølv om eg er like skeptisk til han).

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 2 weeks later...
Var å tittet Arsenal - Olympiakos på Emirates i går. Fantastisk ! Fikk dødsbra frysninger under champ.league hymnen, og satt med et glis kampen igjennom. Satt på plasser over Olympiakos-fansen, fytti hvor liv de laget. 5 tusen mann kneblet 55 tusen Arsenal supportere. Gærne grekere. Da Arsenal vant haglet det dog med plastbeger med brus over alt fra de, jeg fikk en på fanget og ble blaut <_>
Link to comment
Share on other sites

 
Var å tittet Arsenal - Olympiakos på Emirates i går. Fantastisk ! Fikk dødsbra frysninger under champ.league hymnen, og satt med et glis kampen igjennom. Satt på plasser over Olympiakos-fansen, fytti hvor liv de laget. 5 tusen mann kneblet 55 tusen Arsenal supportere. Gærne grekere. Da Arsenal vant haglet det dog med plastbeger med brus over alt fra de, jeg fikk en på fanget og ble blaut <_<

 

Ja CL er fantastisk. Usikker på om jeg kommer til å dra på vanlig ligakamp igjen etter å ha opplevd CL.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 3 weeks later...
 
 
 
Vel, det er jo en mulighet for at Aquilani gjør det stort helt fra start, og klarer å snu noe av tendensen. Men jeg tviler egentlig. Han blir sikkert bare skada igjen i første kamp.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Veldig skuffande sesongstart for Liverpool. Fire tap på ni kampar er ikkje ein meister verdig. Men som Man Utd-fan så er dette veldig gledeleg ^_^

Utan Alonso har nok Gerrard fått ei mindre offensiv rolle. Lucas er ikkje i nærleiken av spanjolen når det kjem til pasningskvalitet (det er det vel berre Scholes i PL som gjer).

 

Elles er det også gledeleg at det blir skåra fleire mål i Premier League denne sesongen. 2008/2009 bar preg av mykje defensivt fokus, i alle fall hjå Man Utd og Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

 
Utan Alonso har nok Gerrard fått ei mindre offensiv rolle. Lucas er ikkje i nærleiken av spanjolen når det kjem til pasningskvalitet (det er det vel berre Scholes i PL som gjer).

 

 

Fabregas?

Link to comment
Share on other sites

 
Kortpasningane ja, men ikkje desse lange som strekkjer seg over ein banehalvdel. Der er Scholes og Alonso i ei særklasse. Men Fabregas er nok betre på små flater ja.
Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...