Jump to content

Diskuterfilms Fotball-tråd


blausen
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 626
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
  • 4 weeks later...
 
 
 
 

Manchester United her i gården. Eneste laget som holder mål. Har vel vært fan av dem helt siden jeg selv begynte å spille fotball, noe som skulle være en 15 år siden sikkert.

 

Nå for tiden kan jeg vel vanskelig kalles "fan" av noe som helst fotball-lag, i og med at jeg aldeles ikke bryr meg om fotball lengre, men jeg har da enda ManU draktene mine som jeg fortsatt går med, og så har jeg enda et utklipp av Eric Cantona hengende på veggen, så laget er da ikke helt borte for meg.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
Helt realistisk så tror jeg Liverpool ligger for langt bak nå til å være med å kjempe om gullet, samtidig som stallen vår rett og slett ikke er god nok. Derfor håper jeg Arsenal fortsetter å kjøre på. Takler ikke et nytt United-gull igjen. Hva tror du, Blausen..Holder unggutta helt ut? De er vel inne i en litt vanskelig periode nå som de mister en del spillere til Afrika Cupen.
Link to comment
Share on other sites

 
 
Liverpool-gull er jo bare å ta lang fart og gjøre noe med. Synd at det var nordisida av Tyne at United skulle herje med, men ellers en morsom kamp. Synd også at City ikke gjorde det bedre.
Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...
Morsom fotball dag i går, Manchester gruser Arsenal, og Liverpool taper ganske overraskende imot Barnsley, til sjokk å skam for alle Liverpool supportere, får håpe de gjør det bedre i neste kamp, når de spiller Inter om et par dager. Syntes Manchester – Arsenal kampen var veldig underholdene, morsomt å se Nani kødde med Arsenal spillerne :D Også brukte de verken Tevez eller C. Ronaldo. Mye moro B)
Link to comment
Share on other sites

 
  • 3 months later...
 
 
 
 
 
  • 3 weeks later...
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...