Jump to content

JULEQUIZ!


Melkor
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 
 
 

Jeg minner igjen om at IMDB og google er lov.

 

Hvis ikke aktiviteten tar seg opp litt, så vurderer jeg å spare resten av rundene til en annen dag, og heller la neste runde være siste runde. Hva tycks?

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Ok, da lar jeg denne runden være siste runde, siden oppmøtet var såpass labert, dere kan svare på spørsmål i 20 minutter til, så teller jeg opp poeng i morgen.

 

All honnør til de som møtte opp.

 

orIszEOXIvc

 

-=| RUNDE 6 |=-

 

Følg sporet

 

 

Følg sporet, og husk at du bare kan svare på et spørsmål av gangen, i riktig rekkefølge. Spørsmålene er hele tiden basert på svaret fra foregående spørsmål.

 

 

1. Hvilken film er dette?

 

2. Regissøren hadde et kort forhold til «the leading lady» i denne filmen, hvilken regissør og hvilken skuespillerinne?

 

3. Denne skuespillerinnen spilte i 1976 sammen med Jodie Foster i hvilken film?

 

4. Regissøren av denne filmen kom i fjor med en film om blant annet rotter, hvem laget musikken til denne filmen?

 

5. Vedkommende har jobbet med David Fincher to ganger, hvilke filmer?

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
  • 2 weeks later...

Hai, sorry at jeg stakk og ble borte. Dro til Oslo og var alkis i ei lita uke (og etter det har jeg døgna i noen dager for å få bygd og satt istand en ny PC til brodern (Vista er faenmeg et mareritt, og 680i SLI brikkesettet til nVIDIA er noe søppel før man får oppdatert BIOS)). Får uansett ikke sendt filmen til vinneren fordi jeg glemte å ta den med hjem (doh!), så det blir over nyttår.

 

Det her ble uansett en liten fiasko i forhold til tidligere livequizer vi har hatt, følte ikke akkurat at det var presserende å få ut noe resultat, hehe.

 

Vi får prøve å få til flere folk neste gang (om det er interesse for det i det hele tatt, var litt labert her denne gangen).

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...