Jump to content

Lofoten FHS Filmforum


Recommended Posts

Oi, oi! Nå blir det krig om publikum!

 

Men er det slikt at det er åpent for alle, eller bare for kunstskolefolket? Og hvor og når kommer det til å skje, i så fall? Har dere noe langsiktig program?

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg tror det opprinnelig er ment for skolen. Men det blir jo lagd plakater osv, og det hadde sikkert vært et ganske greit tiltak å reklamert og hengt opp noen plakater i sentrum også. Og lokalene det blir vist er greit å finne frem til for hvem som helst.

 

Problemet er at greie tiltak likevel er endel jobb når det settes ut i praksis.

 

Og jeg er usikker på hvor mange ellers som ville kommet her ute.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 
Jeg orker ikke lese mer enn de første to innlegga her akkurat nå fordi det er seint. Tenkte jeg bare skulle si at jeg starta filmklubb her på møre fhs også, men tilgangen til filmer var laber og folk klagde på at filmene var for sære, så jeg har ikke holdt det gående etter jul.
Link to comment
Share on other sites

 

Krever egentlig litt bein i nesa og drive filmklubb sånn uansett. Må være en tro-tre andre som du kan jobbe med ellers blir det fort kjedelig. Greit å ha noen å krangle med.. og det er av en eller annen grunn mer tilfredstillende å gjøre komprimisser med noen enn å anta selv. Morsommere er det og.

 

Vil gjette Uruloki har funnet et par filmentusiaster på skolen sin, siden det går så bra.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...

Program for resten av skoleåret lagt ut. Det blir to helger uten film, ettersom alle på skolen er borte på forskjellige klasseturer. Skal selv til Polen. Noen til Svalbard, noen til Spania (tror jeg).

 

Det blir to maraton denne perioden. Et Stanley Kubrick-maraton og et maraton med "forstyrrende filmer". Kan bli morsomt.

 

Så da er jammen meg programmet for filmforumet vårt komplett for i år. Vil si meg temmelig fornøyd med de filmene vi har fått vise i løpet av denne korte tiden.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...