Jump to content

Omreisende sirkus (Spansk-talende)


Groenn
 Share

Recommended Posts

Har lenge forsøkt å oppspore en film som gikk på NRK rundt 1990, uten suksess. Fikk en anbefaling om å prøve her:

 

En film fra 70 eller 80 tallet, som handlet om et slags omreisende sigøynersirkus med malte dekorete kjøretøyer.

Kunne virke som den var Latin-Amerikansk, Spansk e.l.

 

Det jeg husker, er at det var et par kvinner og en tynn neger med flosshatt, hvit skjorte og sort vest i fremtredene roller.

Det var noen erotiske scener; En helt i begynnelsen av filmen, der den ene kvinnen hadde hodet gjennom en vegg eller noe, og lo og flirte mens noe "foregikk" der bak.

 

I en scene lenger inn i filmen, er det en sterkt erotisk(samleie)-scene mellom denne kvinnen og den tynne negeren. han var da under henne i den scenen.

 

Ellers mener jeg det var en scene et sted ute i filmen, der de to kvinnene sloss med en folkemengede rundt.

Det er omtrent alt jeg kan beskrive fra filmen.

 

Det har vært foreslått en film ved navn "Bye bye Brazil", men noen som hadde sett denne, mente at at beskrivelsene ikke passet.

 

Noen som aner hvilken film jeg tenker på?

 

EDIT: Obs, var sikker på jeg postet denne under "Identifiser en film, vet ikke hvorfor det havnet feil - beklager :blink:

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...