Jump to content

OPPE IGJEN


pretender
 Share

Recommended Posts

 

Mmnja. Forumet gikk til helvete i går når jeg prøvde å innstallere den nyeste versjonen av forumet. Fikk kun til én av oppdateringene, men resten kommer snart. Ryktene sier ihvertfall at den nye versjonen fjerner spammerne.

 

Og ja, fjernet Tilbakemeldings-forumet og utvidet ikke-film delen. Ser det blir litt mye skrolling nå. Mulig man kan slå sammen flere forumer etterhvert.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Joda, men kanskje litt mye for diskuterfilm? Tiden vil jo vise, men tror ikke det kommer til å bli så utrolig mange flere tråder om det selv om det har kommet eget underforum for det. Men bra jobbet!
Link to comment
Share on other sites

 
 
Hehe, stemmer det, tenkte litt etter jeg skrev forrige innlegg og lurte litt på hvorfor f.eks. "Gyldne regler"-tråden ikke var i det forumet. Også muligens "grinebiter"-tråden.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Hva med å slå sammen "Nyheter, politikk, religon og filosofi" til "samfunnsdebatt" eller "debatt" eller "samfunn" eller "o-fag"

Jeg støtter o-fag. Hvem var det egentlig som bestemte at det skulle omdøpes, den gang da?

 

Men jepp, flott at siden er oppe igjen! Én dag uten DFilm føles som uker. Og jeg er nesten helt seriøs.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 

Sukk. Bare teite Svank som ikke får til å installere den nyeste versjonen av forumet. Det er fullt av manglende filer. Andre gang jeg har måttet ringe til serveren for å få de til å legge opp forumet slik det var igjen. Sorry at dere måtte vente over helgen.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
  • 7 months later...
 

Yes, endelig er forumet oppdatert. Er endel rare nye funksjoner.. nytt skin.. og hvis du går inn på brukerne til forskjellige så er det mye rart der.

 

Hvis du ønsker å gå tilbake til det gamle skinnet, så kan du gjøre det ved å klikke på 'Velg skin' knappen i nedre venstre hjørne.. og velge DF-Default.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...