Jump to content

Vil du skrive en guide for Dfilm?


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
 
 
  • 5 weeks later...
 
Har folk begynnt å skrive enda? Kunne godt skrevet noe. Det to egentlig store "spesiall feltene" mine er vel Kubrick og Bergman. Kunne godt skrevet noe om en av de.

 

gjerne ta Bergmann da :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis du kan ta Stanley Kubrick hadde det vært kult, AlexL. Skal jeg sette deg opp?

 

Ingmar Bergman er forsåvidt satt opp på Mats foreløbig, og hvis han fortsatt vil skrive den så synes jeg han er den absolutt beste til det. Vet jo hvor mye han setter pris på Bergman.

 

Virker ikke som så mange har kommet ordentlig i gang med dette, men jeg blir nok å mase mer på folk etterhvert. :)

Tror grunnen i stor grad er at det ennå ikke er noen ordentlig retningslinjer hvordan disse guidene skal se ut.

Noen som har noen idéer?

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
  • 4 weeks later...
Guest Øystein
Jeg hadde ett lite håp om at en av dere smartinger hadde skrivd noen fine lange leserinnlegg med Sovjetisk montasje og innflytelse i etterkrigsårene.. ( phu!) men men... ikke noe vettug å fiske ut fra her shåå :ph34r:
Link to comment
Share on other sites

 

Jeg hadde ett lite håp om at en av dere smartinger hadde skrivd noen fine lange leserinnlegg med Sovjetisk montasje og innflytelse i etterkrigsårene.. ( phu!) men men... ikke noe vettug å fiske ut fra her shåå :ph34r:

 

Bare å skrive, vettu luringen.

Link to comment
Share on other sites

 

Den godeste Herr_Kalkun er satt opp på sovjetisk montasje faktisk, så her oppfyller man ønsker relativt kjapt. Dristig prosjekt indeed forresten. Håper han vet hva han driver med.

 

Bli forresten medlem Øystein! (Teknisk sett skal du ikke kunne skrive her uten å være medlem, men det er min skyld og dessuten fikset nå.)

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...