feskinger 0 Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 Bilettene er uten nummer? Da gjelder det jo å komme akkurat passe sent isåfall. Går åtte greit? Unødvendig mye stress dettan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 Mener de kunne flyttet arrangementet til Colosseum eller noe, hvor det er ca. 1000 plasser. Har sett andre foreslå dette på arrangementssiden, så det er forhåpentlig en tanke det eksperimenteres med. Virker jo som interessen er mer enn god nok. Antar at jeg gjør et forsøk på mandag, håper det er verdt det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 Mange som skal stå i kø i morgen? Hvor tidlig har dere tenkt å møte opp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 Vet ikke selv hvor tidlig jeg skal. 8-9... Det blir fort bomtur.. Folk observert med sovepose utenfor Cinemateket kl. 16 i dag.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaeira 0 Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 Sitt heller hjemme, brygg kaffe, kjederøyk og sjekk eBay.no for evt. billettsalg. Min plan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Folka i køen lager blogg: http://lynchinoslo.wordpress.com/ Skal ha passert 30 stk nå. Noen timer på øyet, så får vi se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Søte jenter og fyr med rar pipe i tillegg, kanskje også frukttobakk! Til Dronningens Gate, pretender! Hopla. Edit: lættis, og jammen satt ikke en av FHS-kompisene mine der også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Syns det mer så ut som teens som ventet på nyeste world of warcraft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Køen hadde visstnok passert 100 personer litt før 8 i dag tidlig, så billettene er så godt som borte. Noen billetter skal legges ut for salg senere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Syv timer i kø holdt ikke til mer enn live-stream i salen ved siden. Får håpe han i det minste stikker hodet inn der også. Da er det verdt det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Noen som fikk ordentlige billetter? (Sorry, Infenso...) Våknet til melding a la den over, så dette gikk i vasken. Skulle ha gått i natt isåfall. På den annen side vil vel nå denne salen være fylt av Harry Potter-aktig ungdom. Hvor kult er ikke det? Så også at Cinemateket IKKE selger flere billetter senere. Alt gikk i dag. Det vil si, det er den ene billetten man kan vinne på Facebook. Lynch signerer bok på Litteraturhuset dagen etter, så for å oppleve mannen er det bare å komme dit i stedet. Regner med man ikke trenger å overnatte utenfor der også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Velvel, boksignering kan være hyggelig nok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 Fant ut at det faktisk var kompisen min som starta denna bloggen, og at det hadde tatt helt av med antall besøk osv (pluss intervju med NRK og what not, hehe). Han har nå billett på første rad, og ville ha tips til "det ultimate Lynch-spørsmålet". Noen forslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Da er kvelden snart her, mange herfra som skal? Jeg må vente på videoen som legges ut på Cinematekets nettsider etterpå, er spent på hvilke svar Langlo får fisket fram. Sakset fra Cinematekets event på FB: Kom gjerne med forslag! Er fullt inneforstått med at han har en del standardsvar. Han bruker mange av de samme formuleringene og eksemplene som i boka "Catching the Big Fish". Utfordringen er å komme forbi det.Og fra Frobenius på Twitter:Morsom, stødig, sympatisk Lynch snakket på TM-foreningens temmelig kårni aften, i speilsalen, på Grand. Lett lynchiansk stemning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Noen som vet om hvor mange bill det er pr pers på Litteraturhuset? Sender ned kjærringa dit i tvåtiden, og håper hun får kommet seg passet godt foran i køen. Ikke at jeg tror det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Er det billetter dit, da? Det er gratis inngang, så jeg tror ikke de gir billetter. Ikke går det an å reservere plass, heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Da ble det en liten time med Lynch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Alle filmene til Terrence Malick + serie av Dreyer-filmer på cinemateket i september. Tror jeg likesågodt flytter til dronningens gate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Har til gode å se noe av dansken, så dette skal jeg benytte meg av. Håper på å få sett D'Arc, Vampyr og Ordet. Det hadde vært knall. Min jomfrutur på Cinemateket, og kino i Oslo i det hele tatt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Antonioni-orama i april! Også Morvern Callar da. Tror jeg kommer til å daue under festsekvensene ass. Hype! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts