Jump to content

Cinemateket - Filmens Hus Oslo


Recommended Posts

 
  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mener de kunne flyttet arrangementet til Colosseum eller noe, hvor det er ca. 1000 plasser. Har sett andre foreslå dette på arrangementssiden, så det er forhåpentlig en tanke det eksperimenteres med. Virker jo som interessen er mer enn god nok.

 

Antar at jeg gjør et forsøk på mandag, håper det er verdt det.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Søte jenter og fyr med rar pipe i tillegg, kanskje også frukttobakk! Til Dronningens Gate, pretender! Hopla.

 

Edit: lættis, og jammen satt ikke en av FHS-kompisene mine der også.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Noen som fikk ordentlige billetter? (Sorry, Infenso...)

 

Våknet til melding a la den over, så dette gikk i vasken. Skulle ha gått i natt isåfall. På den annen side vil vel nå denne salen være fylt av Harry Potter-aktig ungdom. Hvor kult er ikke det?

 

Så også at Cinemateket IKKE selger flere billetter senere. Alt gikk i dag. Det vil si, det er den ene billetten man kan vinne på Facebook.

 

Lynch signerer bok på Litteraturhuset dagen etter, så for å oppleve mannen er det bare å komme dit i stedet. Regner med man ikke trenger å overnatte utenfor der også.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Fant ut at det faktisk var kompisen min som starta denna bloggen, og at det hadde tatt helt av med antall besøk osv (pluss intervju med NRK og what not, hehe). Han har nå billett på første rad, og ville ha tips til "det ultimate Lynch-spørsmålet". Noen forslag?
Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...

Da er kvelden snart her, mange herfra som skal? Jeg må vente på videoen som legges ut på Cinematekets nettsider etterpå, er spent på hvilke svar Langlo får fisket fram. Sakset fra Cinematekets event på FB:

 

Kom gjerne med forslag! Er fullt inneforstått med at han har en del standardsvar. Han bruker mange av de samme formuleringene og eksemplene som i boka "Catching the Big Fish". Utfordringen er å komme forbi det.

Og fra Frobenius på Twitter:

Morsom, stødig, sympatisk Lynch snakket på TM-foreningens temmelig kårni aften, i speilsalen, på Grand. Lett lynchiansk stemning.
Link to comment
Share on other sites

 
Noen som vet om hvor mange bill det er pr pers på Litteraturhuset? Sender ned kjærringa dit i tvåtiden, og håper hun får kommet seg passet godt foran i køen. Ikke at jeg tror det...
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
  • 10 months later...
 
 
  • 7 months later...
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...