Jump to content

Filmer vi savner på dvd


Gråbein
 Share

Recommended Posts

Det kan virke som om det meste allerede er utgitt ut på dvd men noen ganger finner man ikke det man leter etter.

Denne tråden tenkte jeg vi kunne bruke til å etterlyse dvd-utgivelser og forhåpentligvis få svar fra noen som vet mer enn oss selv.

 

 

R2 / R0-utgivelser jeg savner:

 

Dusan Makavejev's "Sweet movie". (Noen som har sett den i andre regionsutgivelser?)

 

En annen er "The little girl who lives down the lane".

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jeg blir helt gal av å lese såpass mye om Nukie her. Argh, jeg Må få sett den! Kom på DVD!

 

Hvor har dere andre sett dette verket? En Nukie-klubb jeg må være medlem av?

Link to comment
Share on other sites

 
 

Det er såvidt meg bekjent en VHS ute på vandring. Kan sikkert ta del i den stafetten om du vil.

 

Tror sikkert at Melkor har den fortsatt, så (deler av) den sammen med han i Trondheim høsten 05 og tviler på at den har kommet særlig lengre enn flyttelasset hans til Oslo. :)

 

Forøvrig kunne jeg tenkt meg å se Slacker i en utgave som ikke koster 300 kroner.

Link to comment
Share on other sites

 
Forøvrig kunne jeg tenkt meg å se Slacker i en utgave som ikke koster 300 kroner.

 

Du kan leie min for 200,-

 

Ikke sonefri spiller ennå.

 

Det er mulig du kan selv-modifisere den spilleren du har med noen enkle trykk på fjernkontrollen. Hva slags modell har du?

Link to comment
Share on other sites

 
 

Max: Den ligger nok fortsatt i skeivhuset, den har ligget der siden den dagen du var med og så på tror jeg.

 

Går ikke an å få skaffet den tilbake fra dette skeive huset, og sendt den ut i sirkulasjon igjen?

 

Er vår nå, og jeg tror Nukie kan komme tilbake på moten.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 

Går ikke an å få skaffet den tilbake fra dette skeive huset, og sendt den ut i sirkulasjon igjen?

 

Er vår nå, og jeg tror Nukie kan komme tilbake på moten.

 

S,

 

Joda, har nevnt det opptil flere ganger at jeg helt sikkert kan arrangere at filmen går videre, men ingen har jo sagt noe, så da har den ligget der.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Joda, har nevnt det opptil flere ganger at jeg helt sikkert kan arrangere at filmen går videre, men ingen har jo sagt noe, så da har den ligget der.

 

Mener bestemt at det ligger en liste på rundt 20 stykk som skal ha den. Blausen først?

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
Ja, det var en liste og blausen var først, og vi skulle møtes ved han Olav, men det kokte bort, siden det var ganske nøyaktig da det gamle forumet plutselig forsvant. Jeg har senere sagt ved flere anledninger at jeg kan sende den eller løpe bort med den eller noe helt annet, men det er jo ingen som sier noe. Bare noen gir meg et tegn eller helst sier hva jeg skal gjøre med kopien, så gjør jeg det.
Link to comment
Share on other sites

 

Ja, det var en liste og blausen var først, og vi skulle møtes ved han Olav, men det kokte bort, siden det var ganske nøyaktig da det gamle forumet plutselig forsvant. Jeg har senere sagt ved flere anledninger at jeg kan sende den eller løpe bort med den eller noe helt annet, men det er jo ingen som sier noe. Bare noen gir meg et tegn eller helst sier hva jeg skal gjøre med kopien, så gjør jeg det.

 

OK, men da gjør vi noe med det da!

 

Nukie til folket!

 

(Gud, jeg er misantropisk.)

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...