Jump to content

diskuterfilm.com


Santo
 Share

Recommended Posts

Er poenget at dere skal lage en forside? Isåfall er jeg mer enn villig til å hjelpe til. Jeg har litt erfaring med php og regner meg som ganske proff i css og (x)html. Jeg synes i hvert fall det er moro å holde på med sånt. Kanskje jeg kan belønnes med en prosent av reklameinntektene eller moderatorstatus eller noe :P. Er i hvert fall et forslag.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

MSN:

lanfrykt@gmail.com

E-post:

aslaktwm@gmail.com

 

Bruker ikke msn-e-posten til mail, ettersom den er spamma ned av alt mulig drit.

 

Forøvrig kan jeg referere til mitt eneste tidligere publiserte php-verk: http://www.pizzatryne.moo.no (redigert feil URI) og mitt første forsøk med css (er bare ca en måned siden jeg begynte med webprogrammering i det hele tatt): http://www.altmulig.net/adl/prosjekt.html

 

Nå holder jeg på med et php- og mysql-prosjekt på PC-en min som jeg bare skal bruke til å lagre leksene jeg skriver i timen på skolen.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Jeg er i hvert fall ikke hjemme før i morgen ca halv seks. Men jeg kommer til å ha tilgang til e-post etc i morra. Skal på aksjon i Sandefjord i natt.

 

Redigerte en uri i min forrige post.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
Jeg kommer ikke til å lage noe i Flash med mindre det er veldig ønska. Jeg holder meg mest til enkle html- og css-løsninger med php-funksjonalitet.
Link to comment
Share on other sites

 

Logoen ja. Den ser veldig amatørmessig ut. Dessuten har ”logoen” feil adresse :mellow:

 

Hehe, var jo ment morsomt. 'Old school DF'. Satt tilbake til den andre nå igjen.

Ikke at den ser spesielt bedre ut, men den bryter ihvertfall ikke frames.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
Han mener slike som står ved siden av webadressen (før den altså) i adressefeltet på browseren, og som blir ikonet for websiden om man lagrer den som favoritt. Det begynner å bli standard å ha det for respektable sider. Husker IE hadde skikkelig problemer med de av en eller annen grunn. Vet ikke om de har fikset det enda (IE holder jeg meg milevis unna).
Link to comment
Share on other sites

 

Åja selvsagt. Det må man jo fikse etterhvert ja.

Den gamle fila dropper vi. Vi må få valgt en logo etterhvert. Tenkte å sette opp en konkurranse etterhvert siden det er så mange som har lyst til å lage en. Vi kan lage en sånn favicon utifra logoen, kanskje. Eller bare hodet til Nukie eventuelt. Selvsagt.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 2 weeks later...

Få tilbake det gamle faviconet! Favicons er så kjekt når en er hyppig bruker av "tabs" og bokmerker. Jeg har den gamle .ico-fila liggende på pc'n hvis det er det som mangler.

Nå finnes det i det minste et favicon, da. Hvis noen har lyst til å lage et bedre: www.favicon.com har en generator på nettet. For at det skal fungere er dimensjonene er 16x16 px, og navnet favicon.ico. Send det til aslaktwm@gmail.com (meg) eller Svankmajer.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
  • Create New...