Jump to content

Morsomme filmer.


Melkor
 Share

Recommended Posts

 
  • 4 weeks later...
  • Replies 440
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
  • 3 weeks later...
 
 
 
 
 
 
  • 2 weeks later...

Angry Nintendo Nerd er uten tvil noe av det morsomste jeg har oppdaget via youtube så langt. En klassisk entusiast anmelder (eller skal jeg si slakter..) en rekke av Nintendos dårligste spill. Enkelte av omtalene hans er veldig underholdende, mens andre er kjedelige og anstrengte (ikke se Dr. Jekyll og Mr Hyde!). Han har haugevis med tilhengere som har laget sine egne patetiske tributes. Anbefaler ikke disse heller.

 

Dette er en av mine favoritter, anmeldelsen av Back To The Future 1 & 2: http://www.youtube.com/watch?v=r-0GRPCi9dI

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

TviTCFAGr6w

synes denne var litt morsom, to gutter, han ene kanskje 12, og han andre ikke eldre enn 10, som coverer sepultura, og gjør det ganske bra(utenom vokalene kanskje, huhu)

de har også flere videoer på youtube som viser at de kan spille flere forskjellige instrumenter

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Han der kunne uten noen problemer som helst være en karakter i en fortelling av Kjell Aukrust. Verdens beste historie, og verdens beste navn. Jeg hørte om det her i sommer av noen kompiser. Selvfølgelig i fylla. Jeg lo så jeg datt av stolen (regelrett datt av stolen), og klarte ikke å reise meg opp igjen på flerfoldige minutter på grunn av latterkrampe. Helt fantastisk.

 

(PS. Jeg mener selvfølgelig ikke at jeg ikke synes synd på fyren, men historien om en mann som setter seg fast i ei myr og overlever ved å drikke myrvann med snuslokket sitt er altfor fantastisk til ikke å le av. Spesielt når han heter Wilhelm Tyskerberget.)

 

nNNBUcnOSLc

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...