Jump to content

Ditt siste dvd/blu-ray kjøp


Alex
 Share

Recommended Posts

 
 
 
 

Tror jeg også må skaffe meg Yellow Sky. Den ser helt nydelig ut.

 

Var innom postkassa og plukka opp disse i dag:

 

http://i37.tinypic.com/20aqgyg.jpg

 

http://i36.tinypic.com/8wi7ps.jpg

 

Jeg kan dø nå.

(fra play, 8 euro per stk)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Er jeg virkelig den eneste her inne som hatet There Will Be Blood?

 

Siste kjøp:

 

North by Northwest, play, £11,99

 

Hellboy, amazon, $12,49

Hellboy II: The Golden Army, amazon, $17,99

 

Den tenker jeg satt.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

I går kjøpte jeg filmer på PK. Veldig lenge siden jeg la igjen penger der. Så var det heller ikke ågerpris.

 

Unknown Pleasure / Xiao Wu

Russian Ark

Werckmeister harmóniák

There Will Be Blood

 

Litt usikker på hvorfor jeg kjøpte There Will Be Blood, jeg har jo sett den, men det var papp og det var billig. Bør dra tilbake for Eureka.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

This Is England

För att inte tala om alla dessa kvinnor

 

49,99,- på Posten.

 

Har ikkje høyrt om sistnemnte, som då er ein Bergman-film før, men ser at den har fått 5.8 i rate på imdb. Nokon som har sett den?

Link to comment
Share on other sites

 
Har ikkje høyrt om sistnemnte, som då er ein Bergman-film før, men ser at den har fått 5.8 i rate på imdb. Nokon som har sett den?

 

Den har noe rimelig fet, "teatralsk" lyssetting og noen litt fascinerende strenge bildekomposisjoner, men virker veldig... umotivert. En rar, lystig, rådvill, bekymringsløs lettvekter fra Bergman, som jeg ikke likte noe særlig, men som kanskje ikke er noen lettvekter. Hvem vet.

Link to comment
Share on other sites

 

Kastet meg på PK bølgen siden jeg fikk lønn i dag og det snart er 2000-talls kåring.

 

Lost in Translation

Vår, Sommer, Høst, Vinter ... og Vår

Y Tu Mama Tambien

Blå

High Fidelity

Grizzly Man

Eureka

Werkmeister Harmonies

 

også rasket jeg med meg Narc siden Kiddo har mast om den.

Link to comment
Share on other sites

 
Den har noe rimelig fet, "teatralsk" lyssetting og noen litt fascinerende strenge bildekomposisjoner, men virker veldig... umotivert. En rar, lystig, rådvill, bekymringsløs lettvekter fra Bergman, som jeg ikke likte noe særlig, men som kanskje ikke er noen lettvekter. Hvem vet.

 

Takk for informasjon, trur nok den hamnar langt bak i køa då. Har ei 3-4 andre Bergman-filmar som må sjåast først.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Jeg hadde -100 på kontoen før jeg kjøpte disse, da. Og jeg skal liksom spare til whiskey + julebokk. Blir fett med lønning.

 

Hva er trikset for å kunne handle med minus på kontoen? Et eller annet fancyschmancy kort går jeg ut i fra? Slik har jeg ikke peiling på, har aldri hatt noe annet enn Visa. Ved nærmere ettertanke vil jeg kanskje ikke vite det heller.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...