Jump to content

Ditt siste dvd/blu-ray kjøp


Alex
 Share

Recommended Posts

Vi peiser på for å gjennoprette DF.

 

Har du kjøpt noen nye filmer i det siste? Her kan du fortelle om hva du har kjøpt av dvd'er (kjekt om du kunne skrive prisen), slik at du kan tipse andre om gode tilbud, eller rett og slett å vise hva du har råd til og andre ikke har :)

 

Det er ikke noe problem å gå litt off-topic.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Good Bye Lenin

The Tenant (Polanski)

Dazed And Confused

 

samt jeg har en ordre som tikker inn de neste dagene...

 

Chihiro og heksene og Carrie, begge på tilbud.

 

Har jo sett noen av disse før, men første ut av de ikke sette blir nok Good Bye Lenin. Har hørt mye fint om den.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Good Bye Lenin

The Tenant (Polanski)

Dazed And Confused

 

samt jeg har en ordre som tikker inn de neste dagene...

 

Chihiro og heksene og Carrie, begge på tilbud.

 

Har jo sett noen av disse før, men første ut av de ikke sette blir nok Good Bye Lenin. Har hørt mye fint om den.

 

 

Chihiro og heksene er jo kjempefin! :)

 

Uansett, kjøpte South Park Series 4 til 21£ på flyplassen, ganske fint tilbud.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

En runde på play.com resulterte i dette:

 

I Heart (Love) Huckabees (Region 2 DVD) - £6.99

 

The Last Waltz: Collector's Edition (Region 2 DVD) - £6.99

 

The Quiet Earth (Region 2 DVD) £3.99

 

Control Room (Documentary) - £7.99

 

Conspiracy - £6.00

Link to comment
Share on other sites

 
Har skrevet en del anmeldelser på mao.no, og The Great Escape, From Here to Eternity og Hero datt ned i postkassen min forleden, alle til den nette sum av kr 0,-. Jeg har ikke råd til å kjøpe noe for tiden, så utenom disse tre dvdene går det i nedlasting for tiden.
Link to comment
Share on other sites

 

Haha. Jeg begynte å lure på når filmene skulle dukke opp i postkassa. Og i dag lurer jeg jaggu på om jeg har kastet The Quiet Earth og I Heart (Love) Huckabees ufrivillig i søpla. Kan huske jeg leste gjennom brevene i postkassa i forrige uka når jeg stod utenfor og prata med naboen. Så var det bare drittpost, og jeg var opptatt med å prate med naboen. Filmene fra play var med i den bunken post muligens, og ble kastet med resten av posten som jeg hev rett i søpla.

 

Sløvt gjort iallefall

Link to comment
Share on other sites

 
 

Haha. Jeg begynte å lure på når filmene skulle dukke opp i postkassa. Og i dag lurer jeg jaggu på om jeg har kastet The Quiet Earth og I Heart (Love) Huckabees ufrivillig i søpla. Kan huske jeg leste gjennom brevene i postkassa i forrige uka når jeg stod utenfor og prata med naboen. Så var det bare drittpost, og jeg var opptatt med å prate med naboen. Filmene fra play var med i den bunken post muligens, og ble kastet med resten av posten som jeg hev rett i søpla.

 

Sløvt gjort iallefall

 

Jeg har snart ventet i 2 uker på filmer fra Play. Så det går svært seint fortiden.

Link to comment
Share on other sites

 

Det er flere som har merket at play.com har vært litt uvanlig trege den siste tiden. I dag fikk jeg imidlertid Christine Collector's Edition i posten, etter ca 10 dager. Men etter å ha bestilt nærmere 150 DVDer fra play.com de siste årene, helt uten problemer av noe slag, så stoler jeg på de. La inn nye bestillinger i går, uten betenkeligheter.

 

Har ellers kjøpt Onibaba - The Criterion Collection til 169,99 NOK på cd-wow.fm

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
Og det slipper du porto på, zaeira? filmen blir bare dumpa ned i postkassa de som om det skulle hvert fra play? Har aldri kjøpt bare 1 film fra USA skjønner du...
Link to comment
Share on other sites

 

deepdiscount.com har bare gratis porto innad i USA etter hva jeg forstår. Må betale for å få fraktet DVDene til Norge, men det er ikke så voldsomt mye.

 

Jeg bestilte dette i går (fra nevnte butikk):

 

- Wait Until Dark $11.50

- What Ever Happened to Baby Jane? $10.60

 

Prisene er inkludert 20% avslag.

 

Shipping på disse to i samme pakke kom på $5.95

 

Totalt: $28.05

Link to comment
Share on other sites

 

Og det slipper du porto på, zaeira? filmen blir bare dumpa ned i postkassa de som om det skulle hvert fra play? Har aldri kjøpt bare 1 film fra USA skjønner du...

Det er litt porto, ja.:

 

$0 - $25: $5.95

$25.01 - $50.00: $8.95

$50.01 - $100.00: $11.95

Over $100: $14.95

 

Søk litt rundt på diverse forum, så finner du kuponger som gir deg 20% avslag på alle varer (bortsett fra forhåndsbestillinger), frem til 19. november. Hver kupong kan kun brukes én gang av hver bruker.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...