Alex 0 Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 Vi peiser på for å gjennoprette DF. Har du kjøpt noen nye filmer i det siste? Her kan du fortelle om hva du har kjøpt av dvd'er (kjekt om du kunne skrive prisen), slik at du kan tipse andre om gode tilbud, eller rett og slett å vise hva du har råd til og andre ikke har Det er ikke noe problem å gå litt off-topic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howie 0 Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 Kjøpte meg Once Were Warriors her om dagen. 79 kr hos showtime Har dessuten bestilt meg Le Samourai for 170 på cdwow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 Good Bye LeninThe Tenant (Polanski)Dazed And Confused samt jeg har en ordre som tikker inn de neste dagene... Chihiro og heksene og Carrie, begge på tilbud. Har jo sett noen av disse før, men første ut av de ikke sette blir nok Good Bye Lenin. Har hørt mye fint om den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draugen 0 Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 Kjøpte nokre filmar da eg var i London sist helg: The ShiningThe Nightmare Before ChristmasThe GrudgeThe Simpsons ses. 6Chevy Chase: Vacation Collection Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex 0 Posted November 8, 2005 Author Report Share Posted November 8, 2005 Good Bye LeninThe Tenant (Polanski)Dazed And Confused samt jeg har en ordre som tikker inn de neste dagene... Chihiro og heksene og Carrie, begge på tilbud. Har jo sett noen av disse før, men første ut av de ikke sette blir nok Good Bye Lenin. Har hørt mye fint om den. Chihiro og heksene er jo kjempefin! Uansett, kjøpte South Park Series 4 til 21£ på flyplassen, ganske fint tilbud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoner 0 Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 Kjøpte meg et par fra Play: All About Lily Chou-Chou £8,99A Snake Of June £7,99 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 Nuh nylig kjøpte jeg meg 'Birdy' og 'I Heart Huckabees' på Platekompaniet. 59,- for førstnevnte og 99,- for sistnevnte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 En runde på play.com resulterte i dette: I Heart (Love) Huckabees (Region 2 DVD) - £6.99 The Last Waltz: Collector's Edition (Region 2 DVD) - £6.99 The Quiet Earth (Region 2 DVD) £3.99 Control Room (Documentary) - £7.99 Conspiracy - £6.00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gromgutten 0 Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Har skrevet en del anmeldelser på mao.no, og The Great Escape, From Here to Eternity og Hero datt ned i postkassen min forleden, alle til den nette sum av kr 0,-. Jeg har ikke råd til å kjøpe noe for tiden, så utenom disse tre dvdene går det i nedlasting for tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Haha. Jeg begynte å lure på når filmene skulle dukke opp i postkassa. Og i dag lurer jeg jaggu på om jeg har kastet The Quiet Earth og I Heart (Love) Huckabees ufrivillig i søpla. Kan huske jeg leste gjennom brevene i postkassa i forrige uka når jeg stod utenfor og prata med naboen. Så var det bare drittpost, og jeg var opptatt med å prate med naboen. Filmene fra play var med i den bunken post muligens, og ble kastet med resten av posten som jeg hev rett i søpla. Sløvt gjort iallefall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaeira 0 Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 La Battaglia di Algeri Criterion Collection - Gillo Pontecorvo.Le Mépris Criterion Collection - Jean-Luc Godard.Persona - Ingmar Bergman.Henry: Portrait of a Serial Killer Special Uncut Edition - John McNaughton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2plus2 0 Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Haha. Jeg begynte å lure på når filmene skulle dukke opp i postkassa. Og i dag lurer jeg jaggu på om jeg har kastet The Quiet Earth og I Heart (Love) Huckabees ufrivillig i søpla. Kan huske jeg leste gjennom brevene i postkassa i forrige uka når jeg stod utenfor og prata med naboen. Så var det bare drittpost, og jeg var opptatt med å prate med naboen. Filmene fra play var med i den bunken post muligens, og ble kastet med resten av posten som jeg hev rett i søpla. Sløvt gjort iallefall Jeg har snart ventet i 2 uker på filmer fra Play. Så det går svært seint fortiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maestro 1 Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Det er flere som har merket at play.com har vært litt uvanlig trege den siste tiden. I dag fikk jeg imidlertid Christine Collector's Edition i posten, etter ca 10 dager. Men etter å ha bestilt nærmere 150 DVDer fra play.com de siste årene, helt uten problemer av noe slag, så stoler jeg på de. La inn nye bestillinger i går, uten betenkeligheter. Har ellers kjøpt Onibaba - The Criterion Collection til 169,99 NOK på cd-wow.fm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2plus2 0 Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 La inn en liten bestilling på Play. Curb Your Enthusiasm: Series 3 £11.99The Grudge (2004) £5.99 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fudoh 0 Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 Star Wars III, The Descent, Moon Child, Me and You and Everyone We Know, Psycho II (ja den ER bedre en første) og Adventures of Robin Hood med sjefen sjøl, Flynn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Bedre enn den første nyinnspillinga mener du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avenger 0 Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Har bestilt fra play.com Fingersmith £11.99D.E.B.S. £11.99 og fra cdon.com 3 for 199Children of Dune (2 Disc)Den grønne milThe Machinist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyler_Durden 0 Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Jeg kjøpte meg - The Office 1- The Office 2- Reservoir Dogs 250,- til sammen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 'The Last of the Mohicans' og 'The Wrong Man', begge 59kr på PK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaeira 0 Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Le Samouraï - Criterion Collection - Jean-Pierre Melville - ca. 110,- Deep Discount DVD. Kunne sikkert brukt 20%-avslaget litt mer fornuftig - på en vare som faktisk oversteg mva-grensa - men Criterion må jo prioriteres. Takk, Njål. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Og det slipper du porto på, zaeira? filmen blir bare dumpa ned i postkassa de som om det skulle hvert fra play? Har aldri kjøpt bare 1 film fra USA skjønner du... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maestro 1 Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 deepdiscount.com har bare gratis porto innad i USA etter hva jeg forstår. Må betale for å få fraktet DVDene til Norge, men det er ikke så voldsomt mye. Jeg bestilte dette i går (fra nevnte butikk): - Wait Until Dark $11.50- What Ever Happened to Baby Jane? $10.60 Prisene er inkludert 20% avslag. Shipping på disse to i samme pakke kom på $5.95 Totalt: $28.05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaeira 0 Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Og det slipper du porto på, zaeira? filmen blir bare dumpa ned i postkassa de som om det skulle hvert fra play? Har aldri kjøpt bare 1 film fra USA skjønner du...Det er litt porto, ja.: $0 - $25: $5.95$25.01 - $50.00: $8.95$50.01 - $100.00: $11.95Over $100: $14.95 Søk litt rundt på diverse forum, så finner du kuponger som gir deg 20% avslag på alle varer (bortsett fra forhåndsbestillinger), frem til 19. november. Hver kupong kan kun brukes én gang av hver bruker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaeira 0 Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Harakiri/Seppuku - Criterion Collection - Masaki Kobayashi - ca. 150,-Ugetsu monogatari - Criterion Collection - Kenji Mizoguchi - ca. 150,-Deep Discount DVD. Takk for anbefalingen av Harakiri, awf. Fikk endelig surret meg til å bestille den. Gleder meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 you are in for a treat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts