Jump to content

Trondheim filmklubb, våren 2007


Recommended Posts

 
  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det var en særdeles hyggelig overraskelse. Da gleder jeg meg til stumfilmkonsert i bakrus. :)

 

Var det forresten noen av dere som holdt introduksjonstalen til Freaks i går? Vedkommende virket som en hyggelig fyr. ;)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

Ja, det var en skikkelig fin kveld. Jeg storkoste meg.

 

Må si meg noe enig med winkelmann angående undertekster. Snirkelskrift og ordentlig tysk (ikke skoletysk, hvor samtlige setninger ombefatter klokka eller bussen) gjorde det tidvis vanskelig å få med seg alle detaljene.

 

Men, det blir som en bagatell å regne. Kjempearrangement. :)

Link to comment
Share on other sites

 

Vi trodde 16mm-kopien skulle være tekstet, men det viste den seg altså ikke å være. Vi valgte likevel å kjøre denne kopien i stedet for DVD-backupen, slitt 16mm ser tross alt MYE bedre ut enn DVD. Vi satset på at folk kjenner den klassiske vampyrhistorien såpass godt at hovedtrekkene i historien skulle være forståelig uansett.

 

Forøvrig store mengder kreditt til maskinisten som gjorde et omfattende forarbeid med den SVÆRT slitte kopien. Til å begynne med fryktet vi at det ikke skulle være mulig å kjøre den i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...
 
 
  • 4 weeks later...
 
Når kommer vårprogrammet, noen som vet (*nistirrer på Zann*)?

 

Layout på vårens program bedrives i dette øyeblikk. Noen små stikk kan vel avsløres... Filmklubben åpner sammen med Cinemateket tirsdag 20. januar i prinsen 5. Da vises Ruben Østlunds nye film De ufrivillige. Ruben Østlund vil være til stede og presentere filmen!

Link to comment
Share on other sites

 
Layout på vårens program bedrives i dette øyeblikk. Noen små stikk kan vel avsløres... Filmklubben åpner sammen med Cinemateket tirsdag 20. januar i prinsen 5. Da vises Ruben Østlunds nye film De ufrivillige. Ruben Østlund vil være til stede og presentere filmen!

more like deUFRIVILLIGE

Link to comment
Share on other sites

 
 
Layout på vårens program bedrives i dette øyeblikk. Noen små stikk kan vel avsløres... Filmklubben åpner sammen med Cinemateket tirsdag 20. januar i prinsen 5. Da vises Ruben Østlunds nye film De ufrivillige. Ruben Østlund vil være til stede og presentere filmen!

 

Begynner det ikke å haste litt med nettprogrammet om det hele skal begynne på tirsdag?

Link to comment
Share on other sites

 
 
Saftig program. Gleder meg veldig til Jakten på torsdag. Ellers ser jeg blant annet fram til Flesh of Frankenstein, Blood for Dracula og Ashes of Time Redux... For ikke å snakke om Blow-up, som bør gjøre seg på det store lerret.
Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...