Jump to content

Grinebiter-tråden


Melkor
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 

Vært en tur i hjembyen kr.sund for å fikse bilen litt. På vei tilbake til tr.heim i sted fikk jeg motorstopp midt i krifasttunnelen.

Nå er jeg tilbake til kr. og mor lager kveldsmat.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

To ting eg kom på akkurat no som iriterer meg:

 

*Posten som somler med pakker. Er alltid like kjedelig å åpna postkasen og berre finne eit par usle brev når du venter på ein pakke. I tillegg er posten mestere på å somle.

*Reguleringen eg dessverre må ha som ikkje tåler ein dritt. Klossene detter av heile tida. Trur eg må slutte å ete, det må i så fall kunn bli graut.

 

Forresten så er annanas på pizzaen godt!

Link to comment
Share on other sites

 
 
Bilhavariet var verre enn antatt. Registerreima (hva enn det er for noe) har visst hoppet ut av sporet, og ødelagt stempel og ventiler. Ny motor søkes. Dette blir sikkert gromdyrt, jeg får sette pappa på saken.
Link to comment
Share on other sites

 

Vi har lært mye om oss selv og opprettholdt en behandling av egen læring gjennoms samspills kompetanse. I bakgrunn av dette kan belyses viktigheten av en leder som manipulerer sin egen personlighet for å tilpasses rollen og tilrettelegge for argumentasjon som kan øke gruppens intuisjon og naturlig gang.

 

FAEN ta gruppearbeid med folk som ikke klarer å skrive morra di.

 

20 sider+ med det ovenfor. Snart innlevering. Felles karakter.

 

Favorittsetning:

 

Selvfølgelig kan ting oppstå siden vi er ulike.

 

Favorittord:

 

F A V Ø R B E S V A R T

Link to comment
Share on other sites

 
 

Vi har lært mye om oss selv og opprettholdt en behandling av egen læring gjennoms samspills kompetanse. I bakgrunn av dette kan belyses viktigheten av en leder som manipulerer sin egen personlighet for å tilpasses rollen og tilrettelegge for argumentasjon som kan øke gruppens intuisjon og naturlig gang.

 

FAEN ta gruppearbeid med folk som ikke klarer å skrive morra di.

 

20 sider+ med det ovenfor. Snart innlevering. Felles karakter.

 

Å, herregud, hva skjer? Håper du har sikra deg siste-touchen på rapporten, og så kan du kjøre den samme linja som jeg gjorde og voldta teksten med en stålhånd à la redigering. Og så sier du som jeg gjorde: "det er bedre at jeg er drittsekk og vi får A, enn at jeg er snill og vi får C"... eller eventuelt som Rekdal: "d e bedre at I skåre enn at du bomme"... :)

Link to comment
Share on other sites

 
 

Enveiskjøring, ja. Nesten utrolig, og ganske frustrerende, at United ikke fikk hull på byllen tidligere.

 

Og etter 20 år i toppfotball har Giggs fortsatt ikke lært seg å bruke høyrebeinet. Dæven. Hyggelig at han fikk seg et mål etterhvert, da.

Link to comment
Share on other sites

 
 

AKADEMIA-RÆG

 

Siste innspurt med bacheloroppgave, den er alt for lang, så må kuttes effektivt. Grensa (9500 ord) er selvfølgelig lik for alle, og sånn sett fair, men det er ganske jævla mongo at den er satt til å inkludere absolutt alt. "Åh," tenkte jeg, "de mener sikkert selve teksten pluss fotnoter." Men etter en oppklaring ble det klart at også litteraturlista, innholdsfortegnelsen, forsiden og ja, absolutt alt, teller. Det vil si at jeg straffes fordi litteraturlista mi er på tusen ord, mens han derre som bare har fem kilder får mer plass å bryne seg på. :rettighetene:

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 

Russ, sånn generelt.

 

ja, jeg har etter hvert gått over til det synet.

 

akkurat nå: "melhus russ 2011", med megafoner. satan i helvete.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Pådratt meg helvetesild.

 

En kompis av meg var hos legen for noen år siden og det ble konstatert at han hadde både helvetesild og skvulp i øret. Han synes egentlig det hele var ganske stas.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...