Jump to content

Grinebiter-tråden


Melkor
 Share

Recommended Posts

På burger skal det jo være sylteagurk, men om man kjører karbis på skive, så skal man enten ha ingenting eller stekt løk. Kvernet sylteagurk skjønner jeg ikke hvor de har fått fra. Osten kan jo bortforklares for så vidt.

 

Karbonade og burgerkjøtt er for øvrig to forskjellige ting.

Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg synes sylteagurk generelt er helt ut. og det er forbanna idiotisk at det nesten alltid skal være på burgere.

 

Sylteagurk ska vær der, utingen e all den sabla dressingen man ska ha på. En god burger skal ha løk(mye), sylteagurk, salatblader, tomat og ost....

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Over til noe (ikke så veldig helt) annet: Ananas på pizza? Altså, djevelens verk hvor!??!

 

Igjen, nei. Det er veldig godt. Banan på pizza, samt fromasj, sjokolade, pomfrites og is...det er helt galt på pizza!

 

edit: ja, dette får du forøvrig på pizzaresturanter i Brasil...

Link to comment
Share on other sites

 
Huff, huff og dobbelthuff. Nogo på pizza er ananas, på hamburger er sylteagurk helt jævlig. Nei, gi meg pizza med pommes frittes og hamburger med salat, agurk og hvitløksdressing! Sylteagurk og ananas er ikke friskt, det er bare vondt.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Ananas på pizza er meningsløst (og om det er noe mening i det, så er det definitivt av negativ art). Sånn er det bare.

 

Meningsløst? Er det noe mening å ha noe som helst på en pizza? Forutenom tomatsaus og ost kanskje...

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
Hahaha. Ja, det gjør den. Og angående pommes frittes (ikke freedom fries, plz) så gjør det seg dritgodt på pizza. Prøvde det en gang det var junk food-frenzy hjemme her, rimelig godt.
Link to comment
Share on other sites

 
 
En kompis av meg liker bare én type frozzenpizza, og det er Big One Rally Supreme (ja, den med Petter Solberg utenpå, og nei, han liker absolutt ikke rally eller Petter Solberg), og han liker ikke løk... (dvs. han plukker av alle løkbitene, og det er vel nesten det som er hovedtoppingen virker det som).
Link to comment
Share on other sites

 
 

Faktisk satt jeg og en kompis å diskuterte hvor faen det er med ananas på pizza like før helga.

Vi konkluderte at vi skal stille opp på neste sesong av tv2s Skaperen, med produktet Ananas-pizza-pilker. Et viktig redskap for alle oss nordmenn som hater ananas på pizza. Det bare må jo bli en suksess

Link to comment
Share on other sites

 

Hehe... bra at folk lar seg engasjere! Er selv ingen svoren ananas-tilhenger, men heller ikke spesiell motstander. Plukker ikke av ananasen.

 

Og eh... meningsløs? Den smaker da noe, så jeg vil bestemt hevde at den har en mening. Champinon derimot... greit jeg kan godt spise det, men på pizzaen vil jeg si den har null funksjon. Snurr debatt.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Faktisk satt jeg og en kompis å diskuterte hvor faen det er med ananas på pizza like før helga.

Vi konkluderte at vi skal stille opp på neste sesong av tv2s Skaperen, med produktet Ananas-pizza-pilker. Et viktig redskap for alle oss nordmenn som hater ananas på pizza. Det bare må jo bli en suksess

 

Vil ikke pilking innebære termodress og spark? Eller noe slik. Synes jeg blir unødvendig om man bare skal ha av ananasen fra pizzaen.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...