Jump to content

Grinebiter-tråden


Melkor
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 
 
 
 
 
 
 
Kjøpte meg sjokoladepålegg (Landlord Dual something something), kom på hvorfor jeg ikke har kjøpt sjokoladepålegg på veldig lenge. Det er fullstendig motbydelig.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Hehe, jeg har ikke hørt sangen jeg.

 

Nå var visst Paradise Hotel-finalen i kveld, og Grand Prix er snart over, så da blir Rybak glemt dagen etter - altså må folk finne noe annet å snakke om. Jeg gleder meg.

Link to comment
Share on other sites

 

Syv dager i felt, til skogs, i telt med noen treskaller av noen soldater. Lange dager, lite søvn, ventetjeneste og patruljering er helt greit så lenge jeg ikke får et lag bestående av umodne tapere. Det er demotiverende å leve tett oppå folk jeg ikke fordrar. Får se hva jeg gjør med min militære karriere etterhvert.

 

Jeff Dunham. Vennligst forklar. Det er tydeligvis slik at alle går rundt og forguder denne mannen, sier "I kill you" og lager morsomme lyder. Jeg skjønner ikke en dritt. Hva er morsomt? Er det overhode noe av det han driver med som er morsomt? Man ser bare rart på meg når jeg forklarer at jeg ikke synes Dunham er den feteste ever.

 

Eldre mennesker som ikke egentlig ønsker noen samtale når de tar kontakt, bare et menneske de kan lire av seg sin plage og ensomhet til. Når jeg er imøtekommende og prøver å starte en dialog, virker det ikke som om de har noen interesse i å høre hva jeg sier, eller i det hele tatt høre at jeg sa noe, bare fortsette med sitt. Har møtt på flere tilfeller i det siste. De ser nok på ungdom totalt underlegne, men når jeg tenker på mange av mine jevnaldrende vet jeg ikke hvem jeg skal skylde på.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Mediene gjengir jo hvert lille vink fra han Rybak-fyren helt ufiltrert, spår en hard nedtur når rampelyset slukner og det plutselig er hverdag igjen. Dagbladet har trykket SMS-ene hans hver dag i over en uke.

 

Og han får havne på tredjeplass eller noe, orker ikke MGP-sirkus i Norge neste år.

Link to comment
Share on other sites

 

Kva er denne negativiteten mot Rybak? Songen hans har blitt spelt altfor mykje i det siste, men eg synest han er ganske ålreit. Det er definitivt ingen tragedie at han er den beste i konkurransen. Konkurransen er derimot ei tragedie, som vanleg. Bortsett frå Copycat, då, som eg har hatt heilt på hjernen den siste tida! :P Synd at han ikkje gjekk vidare til finalen.

 

Link to comment
Share on other sites

 
Dagbladet har trykket SMS-ene hans hver dag i over en uke.

 

Haha!

 

Jeg har ikke hørt den sangen, kan noen nynne den til meg?

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...