Jump to content

Grinebiter-tråden


Melkor
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Timene 00-04 er jeg helt ok. 04 ca begynner jeg å bli farlig trøtt, men det går over ca 06, og klokka 09 er jeg så trøtt at jeg nesten stuper, sånn som regel.

 

Det som irriterer meg er at hvis jeg faller i fella å sovne klokka fire-fem er det 100% umulig for meg å våkne før klokka ti-elleve ved hjelp av alle verdens vekkerklokker.

Link to comment
Share on other sites

 
Å legge seg før klokka 4 er iallefall teit. Fra 2 til 4 er DMT-innholdet i hjernen på topp, og dermed øker kreativiteten noe sinnsykt. Kan ikke ligge å purke og sove da, må selvfølgelig få gjort noe. Etter 4 dog, synker alt ganske kraftig. Man er fortsatt i stand til å se film dog. Etter alt dette er det viktig å få hvilt ut, slik at neste dag ikke blir overskygget av trøtthet. Telefonopprininger på formiddagen er farlige skjær i sjøen. Må selvfølgelig prøve å huske å slå av lyden, men det er ikke lett å få organisert alt mulig når man er stuptrøtt kl.6 om morgenen.
Link to comment
Share on other sites

 
 

jeg greier aldri å se film så sent, blir bare så trøtt at jeg ikke får med meg noen ting. og det irriterer meg veldig, for jeg har egentlig ikke spesielt problem med å være oppe sent om jeg bare skal sitte og tulle på dataen, men om jeg skal se film blir det fort mørkt.

 

ellers irriterer jeg meg over støy på cinemateket, burde kunne forvente at folk som går dit har bedre kinovaner.

irriterte meg også over at bildet var skevt, og at det virket som en dårlig digital kopi som ble vist i dag da jeg var og så film, vet ikke om det stemmer, men virket da sånn.

 

jaujau, virker jo som at jeg greier fint å være litt grinebiter likevel.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Søvn er oppskrytt. Ekte menn sover ikke. Ikke ekte kvinner heller.

 

Jeg irriterer meg over økonomien min, som min eks-kjæreste oppsumerte med følgende:

 

"Økonomien til Mats er bestandig like under null-punktet. Uansett hva som skjer vil han bestandig være blakk."

 

Akk så sant. Eg er ganske overbevist om at kontoene mine er i nærheten av et svart hull og at uansett hvor mye penger jeg putter inn på de, vil de forsvinne. Det er ganske irriterende. Den eneste utveien eg ser er å gifte meg med noen som enten har full økonomistyring hele tia eller er så rik at det umulig å bli blakk. Desverre er vel ingen av delene realistisk mulig. :mellow:

 

Melkor: :o :unsure: :D

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

itslearning oppdateres ganske frekvent, tro det eller ei. Ingenting å være i harnisk over.

 

Billettservice derimot... De klarer ikke å sende meg min rettmessige billett til russetreffet i Stavanger, og jeg har meget lyst til å dra på russetreff.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...