Jump to content

Grinebiter-tråden


Melkor
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 
 

FAEN! Skulle ta hurtigruten til Bergen 05. januar. Den gikk visst etter midnatt denne gangen her, dvs nå for en time siden, og ikke KVELDEN den 05.01. Helvete! Bare jeg som ikke tenker på at om jeg bestiller reise nedover den 05.01, så går den kvelden den 05. og ikke en halv time etter at det faktisk er den 05.01? Faen, nå ræler jeg. Dritt.

Jaja, det er vel ikke mulig å få en ny lugar til den 07. januar. Helvete. Noen som vet om hurtigruten er noen strenge policy-jævler?

Link to comment
Share on other sites

 

Skulle hjelpe han jeg bor med å fikse den ødelagte acer aspire one laptopen han hadde kjøpt. Følger instruksene som er gitt i manualen og hva skjer? Jo, det jævla programmet klarer å ødelegge den ene harddisken min selv om det er en dvd til usb prosess.

 

En lang natt med harddisk recovery. Usj. Må skaperene av linpus linux koke i et basseng med drit.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
Dusj uten trykk. Må stå i dusjen tredobbelt så lenge som normalt for å i det hele tatt å få håret reint. Sikkert en såkalt sparedusj. Flotte produkter disse spare-greiene. Hva man eventuelt sparer lurer jeg virkelig på.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Grinebiting over været i Trondheim synes jeg må med her, for ordens skyld. Kan godt ta på meg det.

 

Været i Trondheim er latterlig. L a t t e r l i g. Finnes det værguder så håper jeg de skammer seg.

Link to comment
Share on other sites

 
Hoho. Jeg hadde mitt livs verste biltur i forgårs. Helt jævlig. Brukte fem minutter bare på å lirke meg ut av parkeringsplassen. Synes synd på oldisene som er ute og kjører nå.
Link to comment
Share on other sites

 
Konsumerer for tiden to pakker med røyk om dagen, har to essay på 5000 ord hver å skrive til mandag, begynte i går kveld, er 3000 ord ferdig på det første, får jævlig vondt i ryggen av å sitte på denne drittstolen i flere timer.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
Huff da. Kan jo hende legen din har bæsja seg ut, og du har virus-basert bronkitt. Da er det vel bare å ta fatt på de gamle triksa for å hjelpe på symptomene istedenfor.
Link to comment
Share on other sites

 
 
KOLS-style? Neh, men antibiotika vil som kjent ikke fungere mot virus. Eller har du fått andre remedier som ikke funker? Ser for meg mentholatum-tuber og drømmefangere.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...