Jump to content

Grinebiter-tråden


Melkor
 Share

Recommended Posts

Hvorfor gidder folk å dra på festivaler i det hele tatt? Har ingenting med musikk å gjør lenger. Bare sex og fyll og dop. Musikken var vel på 5. plass i en undersøkelse nettopp over grunner folk drar på festival. Og bandene gir seg faen på festivaler, de gir aldri sitt beste - faktisk hvis du sammenlikner prestasjonen de gir i forhold til egne konserter skulle en ikke tro det var samme bandet som spilte. For dem er det, som festivalpublikummet, drekkinga som teller.

 

Men grunn nr 1 til å holde seg unna festivaler: Alle de fuckings jævla idiotene, overalt. Skulle tro billettene hadde "med rett til å oppføre seg som et rasshøl" påskrevet med liten skrift. Festivaler suger hest, IMHO.

Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Og bandene gir seg faen på festivaler, de gir aldri sitt beste - faktisk hvis du sammenlikner prestasjonen de gir i forhold til egne konserter skulle en ikke tro det var samme bandet som spilte. For dem er det, som festivalpublikummet, drekkinga som teller.

Tull. Festivalkonserter er kortere og har mer nedstrippet sceneshow, men selve prestasjonene kan selvsagt være like gode på festival som noe annet sted. På festival treffer jo bandene alle slags mennesker og har en god sjanse til å nå ut til mange flere og verve nye fans, mens det er hovedsaklig allerede hengivne tilhengere som kommer på bandenes ordinære konserter.

Link to comment
Share on other sites

 

Hvorfor gidder folk å dra på festivaler i det hele tatt? Har ingenting med musikk å gjør lenger. Bare sex og fyll og dop. Musikken var vel på 5. plass i en undersøkelse nettopp over grunner folk drar på festival. Og bandene gir seg faen på festivaler, de gir aldri sitt beste - faktisk hvis du sammenlikner prestasjonen de gir i forhold til egne konserter skulle en ikke tro det var samme bandet som spilte. For dem er det, som festivalpublikummet, drekkinga som teller.

 

Men grunn nr 1 til å holde seg unna festivaler: Alle de fuckings jævla idiotene, overalt. Skulle tro billettene hadde "med rett til å oppføre seg som et rasshøl" påskrevet med liten skrift. Festivaler suger hest, IMHO.

 

Vel.. Du klamrer seg litt vel hardt til generaliseringskammen nå. Jeg kjenner riktignok mange som drar til Roskilde av grunnene som du nevner (selv om det finnes bråter av musikkelskere der også), men snakker man om andre og mer "spesialiserte" festivaler som f.eks Sweden Rock og Wacken som vender seg mot enda mer spesifikke musikkgenre er sannheten en helt annen. Musikkelskerne lever og ånder i beste velgående, og drar gjerne på festivaler med et gjennomført program som interesserer dem.

Link to comment
Share on other sites

 

Folk som ikke betaler for seg.

 

Jeg kan gå med på det meste av folk. Jeg er faktisk helt likegyldig til hva folk gjør, så lenge de virker som de har noe i toppen, og ikke gjør andre vondt. De kan være totalt mot det økonomiske system for min del, men da bør de ikke forvente å bo i en hybel gratis heller (så lenge dette ikke er avtalt med noen andre).

 

Det er et veldig enkelt konsept. Hvis man benytter seg av et eller annet som er levebrødet til en annen person, så betaler man denne personen. Hvis det i tillegg er snakk om noe som går utover mange flere enn en person hvis man ikke betaler, og den eneste unnskyldningen man har er «jeg har jo betalt», når man slettes ikke har gjort det, så sier Per Kokk: «nå er det nok». Her er det snakk om en person som gjentatte ganger ikke har betalt husleie, og i tillegg ljuger så det renner når det gjelder grunnene. Heldigvis skal denne personen ut av leiligheten veldig snart, men likevel. Så fantastisk irriterende. Jeg får mark. Hadde det ikke vært en jente det var snakk om hadde jeg blitt irritert nok til å bli voldelig tror jeg (for første gang i mitt liv).

Link to comment
Share on other sites

 

Er hun imot det økonomiske system da?

Er jo endel forskrudde Blitz-type folk som mener at siden de er totalt imot all form for eiendomsrett, så er de frigjort å betale for å bo noensteder.

 

(Er faktisk for Blitz-huset likevel da, men av helt andre grunner enn eiendomsretten)

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Ikke overhodet. Hun er bare altfor ung i hodet til å bo andre steder enn hos mamma og pappa, for å være helt ærlig. Nå har hun pokkermeg klart å rote bort en haug av klærne mine, samt soveposen min også.

 

Hun er verdens verste surrehue, og på toppen av det hele har hun null empati for andre. Uten at hun er uhyggelig på noen synlig måte. De færreste vet at hun ljuger om slike ting tror jeg, siden nesten ingen har måtte forholde seg til henne på denne måten (dvs. stole på henne i det hele tatt).

Link to comment
Share on other sites

 
Musikkfestivaler må da være ganske greie å holde seg unna hvis du misliker de så intenst. Eller liker du festival og ikke rammen rundt?
Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
Irriterer meg grenseløst at jeg fikk brev fra NTNU om kravet om politiattest for helsefagutdanning i dag (23.07), når fristen for å returnere var 16.07. Hvis dette ødelegger for opptaket mitt til profesjonsstudiet i psykologi så sprenger jeg!
Link to comment
Share on other sites

 

Irriterer meg grenseløst at jeg fikk brev fra NTNU om kravet om politiattest for helsefagutdanning i dag (23.07), når fristen for å returnere var 16.07. Hvis dette ødelegger for opptaket mitt til profesjonsstudiet i psykologi så sprenger jeg!

 

Kan aldri få rettet nok hat mot posten sin ubrukelighet. 3 brev puttet i samme postkasse. Ett av de kom aldri frem og de to siste kom frem på forskjellige dager.

Link to comment
Share on other sites

 

Frister som ikke er koordinerte i det hele tatt irriterer meg noe helt fryktelig. Fikk tilbake svar på siste eksamen 28. juni eller noe sånt, fristen for innlevering av karakterutskrift var den 20. Da var det bare å kaste seg inn i bilen og råkjøre inn til Trondheim for å levere skiten personlig.

 

Det ordnet seg likevell heldigvis.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 3 weeks later...
Når en har klistra på postkassen at en ikke vil ha uadresert post/nei til reklame og noen jævla jesusJonaser drit i det og alikevell putter dritten i mi postkasse tar æ bunntenning. Fikk ei broskyre idag som dæm påstår at dæm gir ut til to milioner. Får æ tak i denna Pål Bryn skal æ faen mæ putte no Jesus Franco i kassa hans.Grrrr
Link to comment
Share on other sites

 

Når en har klistra på postkassen at en ikke vil ha uadresert post/nei til reklame og noen jævla jesusJonaser drit i det og alikevell putter dritten i mi postkasse tar æ bunntenning. Fikk ei broskyre idag som dæm påstår at dæm gir ut til to milioner. Får æ tak i denna Pål Bryn skal æ faen mæ putte no Jesus Franco i kassa hans.Grrrr

 

Har også fått Pål Bryn i postkassa :) Over middels morsom religiøs utgivelse. Tydeligvis veldig på eget forlag.

 

EDIT: Og har også sånn "Nei takk" til reklamelapp.

Link to comment
Share on other sites

 
Her i nabolaget er det noen drittsekker som har fjernet alle "nei takk til uadressert reklame"-lappene som var hengt opp. Tjære og fjær neste.
Link to comment
Share on other sites

 

Her i nabolaget er det noen drittsekker som har fjernet alle "nei takk til uadressert reklame"-lappene som var hengt opp. Tjære og fjær neste.

 

Utrolig, barn og ungdom har for lite å fare med for tiden! Samme med kidsene i bakgården der jeg bodde. Om å gjøre å tømme lufta ut av alle sykkeldekkene, hele tiden.

 

Nei, det trengs en Lektor Tørrdal eller to!

Link to comment
Share on other sites

 
Herregud, hvorfor stenger postkontoret på bensinstasjonen klokka 16 på lørdager? Selv om det er folk der kan de liksom ikke betjene posten. Idioter. Nå må jeg vente til mandag med å hente Andrey Rublyov, Au Hasard Balthazar, Stalker og Zerkalo. Bleh. <_>
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Herregud, hvorfor stenger postkontoret på bensinstasjonen klokka 16 på lørdager? Selv om det er folk der kan de liksom ikke betjene posten. Idioter. Nå må jeg vente til mandag med å hente Andrey Rublyov, Au Hasard Balthazar, Stalker og Zerkalo. Bleh. <_<

Trur det har noe med at en faktisk kan bestille ifra polet(gratis frakt) til ditt postkontor. Noe nesten ingen er klar over. sku gjerne ha henta ut ei flaske i de seine natterstimer. :D

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 4 weeks later...

2 dager uten nett og huseieren er ikke hjemme. Klarte nå på mirakuløst vis å få logget inn på routeren slik at fikk fjernresatt den. 50% bitter fordi det tok 2 dager å komme på det og den resterende slupen glad fordi jeg er tilbake på nett.

 

10 timers skoledag i morgen <_< . Hvilken kloke hoder mener forelesninger til 20:00 er en god ide?

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
  • 2 weeks later...

http://www.forskning.no/Artikler/2007/sept...r/1189759532.57

 

Jeg blir så provosert. Helvettes drittsamfunn som ikke klarer å se mer enn ti minutter foran seg av gangen. Dette har vi vært klar over så utrolig lenge, og enda fortsetter idiotene, og legemiddelindustrien er mer interesserte i å lage lett markedsførbare tullemedisiner fremfor en aktiv bekjempelse av evigvarende sterkere mikrobiologisk fremsteg.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 4 weeks later...
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...