Jump to content

NY HUD!


pretender
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
  • 2 weeks later...

Den nye huden er flottings. Men til meg ble det jo veldig mye svart på på begge sider av tekstfeltet. Er det noen instillinger jeg må gjøre kanskje?

 

Siterer meg selv i håp om at noen kan hjelpe meg :)

 

Slik ser det altså ut hos meg med det nye skinnet på:

 

 

http://img.photobucket.com/albums/v204/stelind/gvdgdfggf.jpg

 

 

? :huh:

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Den vil nok se sånn ut for alle med widescreen. Skinnet ser ut til å være designet til å fungere for de som måtte bruk 1024*768, og jeg tviler litt på at det er noen innstillinger du kan gjøre for å endre på det der.
Link to comment
Share on other sites

 

Den vil nok se sånn ut for alle med widescreen. Skinnet ser ut til å være designet til å fungere for de som måtte bruk 1024*768, og jeg tviler litt på at det er noen innstillinger du kan gjøre for å endre på det der.

 

Je det er mulig det. Er ikke noe stort problem for min del, jeg bruker bare den forrige looken. Men det er jo litt dumt hvis det ser slik ut på alle widescreenskjermer. Det er vel den typen det selges mest av nå vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Er ikke sånn på min skjerm, men den er så liten, at har vel lite å si om den er widescreen.. Skinnet har vel en maxbredde hvor det ikke strekker seg lenger.
Link to comment
Share on other sites

 

Har sendt en mail til de som lagde skinnet, men det er nok fordi du har en så stor skjerm, ja. Får se om det er noe som kan gjøres.

 

S,

 

Spør han om vi kan få spoiler-tagene tilbake igjen også. :)

Link to comment
Share on other sites

 
 

Metalaxe er ustabile folk å ha med å gjøre. Fikk en mail tilbake om at "de ikke kunne ta imot mail pr. nå fordi mailsystemet deres er nede for tiden, og at de beklager det".

Med tanke på hvordan de har vært i forhold til service tidligere ser jeg slett ikke bort i fra at det er litt skrøner på gang. Så ikke forvent noe svar fra dem, bli heller positivt overrasket om de gjør.

 

Edit: SPOILER-funksjonen er oppe igjen. Knappen i menyen fungerte vel ikke likevel?

Trodde kanskje den gjorde det hos andre, men tydeligvis ikke.

Spoiler funker dog.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
  • 2 weeks later...

Howie,

 

Ser ikke ut som Metalaxe har tenkt å gjøre noe. Fikk bare en kort setning fra dem pr. mail:

 

The skin was created to be a fixed width in the center of the screen, so that is how it was designed to look and function.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Howie,

 

Ser ikke ut som Metalaxe har tenkt å gjøre noe. Fikk bare en kort setning fra dem pr. mail:

 

The skin was created to be a fixed width in the center of the screen, so that is how it was designed to look and function.

 

S,

 

 

Ok, da får jeg bare bruke det gamle skinnet :)

Link to comment
Share on other sites

 
Hm, ja, 5:4 begynner vel å vike for widescreen-formatene selv i segmentene det selges mest. Det jeg lurer på er om det kanskje er en enkel sak å fikse på (dvs. at det kun er bredden på hele greia som må forandres og at bredden på «innmaten» kommer etter av seg selv). Santo har vel satt seg nogenlunde inn i det. Kanskje vi kan lage et ekstra valg etter hvert. Forskjellig for widescreen og 5:4/4:3. Eventuelt om vi kan lage det modulerbart, så den forandrer bredde ettersom hva slags skjerm brukeren sitter med.
Link to comment
Share on other sites

 
 
Jeg har 5:4-skjerm, og jeg synes det er mye bedre med fastsatt bredde. Som pretender sier så blir det mindre vending på hodet, og ting blir litt mer komfortable å lese sånn som det er nå.
Link to comment
Share on other sites

 
Jeg er enig i at det er mer konfortabelt å lese når det er smalt (har widescreen) men jeg kan antageligvis mekke et identisk skin med flytende bredde (at det strekker seg nesten helt ut på alle skjermer).
Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...