Uruloki 15 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 3. Kevin Bacon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howie 0 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 The Terminator - Arnold schwarzeneger t2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papillon 3 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 3. arnold schwarzenegger, The Terminator, T2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 3. Christian Slater Clarence Worley True Romance Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howie 0 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Aunty Entity - Mad MAx 3 - tina turner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santo 0 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Er 4 Robinson Crusoe av Rod Hardy og George Miller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 5. Tina Turner - Acid Queen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howie 0 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 4 . Gandhi - ben kingsley Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted October 8, 2006 Author Report Share Posted October 8, 2006 Om et par minutter kommer ny oppgave. Blausen kom litt sent, og presenterte samtidig en mulighet. Jeg tror vi sier det slik at man kan svare på oppgavene så lenge man vil (slik at hvis man kommer på noe senere, så kan man bare skrive det, man må bare markere hvilken hovedoppgave det faktisk er under). Er jeg for kjapp eller er det passe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meneja 0 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 2. Lorenzo Lamas i f.eks Gladiator Cop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 5. Tina Turner - Mad Max Beyond Thunderdome - Aunty Entity Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Er jeg for kjapp eller er det passe? Passe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howie 0 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 2 . Hard Target Edit: du skrev jo ikke at det skulle være med film til å begynne med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Kommer det noe ungarsk film snart eller? Jeg har fokusert på dette i forberedelsene... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted October 8, 2006 Author Report Share Posted October 8, 2006 Oppgave 3Filmlink (jeg er ute etter den korteste veien mellom to skuespillere. Mellomleddene kan kun være andre skuespillere. Eksempelvis Forest Whitaker <-> David Duchovny: Forest Whitaker spiller sammen med Robin Williams i Good Morning Vietnam, Robin Williams spiller sammen med Duchovny i House of D. Leddene telles i antall filmer mellom skuespillerene. Den med færrest ledd vinner. Vinneren får 5 poeng, andreplassen får 2. Denne oppgaven får dere litt ekstra tid på.) 1. Kenneth Branagh <-> Geoffrey Rush2. Patricia Arquette <-> Bridget Fonda3. James Stewart <-> Lindsay Lohan4. Jeff Daniels <-> Max Von Sydow5. John Wayne <-> Harrison Ford 2 . Hard TargetEdit: du skrev jo ikke at det skulle være med film til å begynne med Sorry, det var en bommert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 4. Ellen Burstyn; The Excorcist/Five People You Meet in Heaven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Harrison Ford - John Wayne John Wayne spilte i The Shootist, som også Ron Howard var med i. Harrison Ford spilte mot Ron Howard i American Grafitti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 2. Nicolas Cage, Bringing Out The Dead/It could Happen to you Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 1. Shakespeare in Love Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 1. Judi Dench Hamlet/Shakespeare in Love Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 5. Angel and the Badman er en John Wayne remake, der Harrison Ford spiller hovedrolle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meneja 0 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 hvis jeg skjønner dette riktig...2. p.arquette - b. fonda arquette og denneis hopper i true romancedennis hopper og b.fonda i easy rider. (synes å huske hun har ukreditert babyopprteden) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted October 8, 2006 Author Report Share Posted October 8, 2006 Neste oppgave kommer om et minutt. Kommer det noe ungarsk film snart eller? Jeg har fokusert på dette i forberedelsene... Jeg burde kanskje advart mot å lese seg opp på ungarsk film før jeg annonserte quizen. Jeg beklager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2plus2 0 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 4. Max von Sydow i Needful Things med William Morgan Sheppard > William Morgan Sheppard spiller i Gods and Generals med Jeff Daniels. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melkor 0 Posted October 8, 2006 Author Report Share Posted October 8, 2006 Oppgave 4.Spørsmål om litt av hvert1. Hvem sies å ikke ha tapt penger på en eneste film han har produsert, enda antallet filmer er nærmere 400 (er antageligvis basert på hans egne ord)?2. Hvilken karakter spiller en kjent NRK-veteran med pipestemme i Arne Skouens film om ungdomskriminalitet på 20-tallet?3. Hvem har blitt filmet mens han løp rundt i Oslos gater og lekte indianer, og hvilken film er det snakk om?4. Hvilken regissør var i sin tid læregutt hos Francis Ford Coppola?5. Hvem skrev Taxi Driver? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts