Jump to content

Livequiz 08.10.2006


Melkor
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
 

:blink:

 

Hadde aldri forventet å vinne. Vel, yay! :lol:

 

Og er det virkelig en valgfri dvd i premie, eller er det bare en ond, pill råtten inside-joke som gir meg falske forhåpninger, og resulterer i at jeg ender opp tårevåt på gulvet når jeg forstår at jeg ikke vant en dritt? :P

Link to comment
Share on other sites

 
 

Åja, Pretender sa han ville ha den, misset det jeg. Jeg klarer meg fint uten, har ikke VHS-spiller nå, og VHS-filmene mine ligger på lager under senga, så den ville ikke være hyllepryd heller, såeh. Den kan like greit gå til noen andre enn meg.

 

Santo og Pretender får krangle om den.

 

[EDIT: .... og ja, GRATTIS TIL URULOKI!!]

Link to comment
Share on other sites

 

Woho! Takker så mycket! :D

 

Vel, jeg står mellom Idi I Smotri, Akahige eller Au Hasard Balthazar. Noen tips? Har ikke sett noen av dem, men har ekstremt lyst å se alle tre. :mellow:

Link to comment
Share on other sites

 
 

Grattis Uroloki :)

Edit: Jeg anbefaler Idi i Smotri, en fantastisk film. Selv om de to andre sikkert ikke dårlige heller.

 

Idi i Smotri har vært lovprist på forumet så lenge jeg kan huske. Jeg tror det er et flott valg. Har dessverre ikke fått meg til å se den selv enda.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 

Tja. Bare Svank får det med seg, så kan dere vel ta resten på PM tenker jeg (navn, adresse og slikt).

 

(2plus2, kommer du til å innlemme livequiz i resultattråden?)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Ah, du har forskjellige innstillinger enn det jeg har. Jeg har default antall innlegg per side tror jeg (hvis ikke, så kan du forandre det tilbake, de fleste har vel på default sikkert).

 

Nå skal jeg i alle fall legge meg. God natt!

Link to comment
Share on other sites

 
 

Du kan sende Guds Lam til Santo om han vil... Selv har jeg ikke bestemt meg, eh... kanskje Memento? Da Bergman uansett er på plass i hylla.

 

Memento it is. Ville ikke gjette at den actionthrilleren er helt i din gate, nei. Bare send en addresse på PM jeg kan sende den til.

 

Santo hadde visst veldig lyst på Guds lam ja. Så han har å sende meg en addresse han og.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...