Jump to content

Nye fonter? Eller større skrift?


Mats
 Share

Recommended Posts

Meg tykkast at det sjåast ut som om fontene har endrat seg. Og at skrifta er blitt større. Og at bakgrunnene er litt forandre, f.eks. er den bakgrunnen hvor man klikkar på reglar, blog, hjelp o.l. nå blitt stripete. Sia dette ikkje har forekumen med andre nettsiar eg har valgt å visitera, tenker eg at dette har noko med dfilm å gjere - men ka?

 

(Jøss, eg skriv skikkelig, skikkelig dårlig nynorsk. Trist.)

Link to comment
Share on other sites

 

Meg tykkast at det sjåast ut som om fontene har endrat seg. Og at skrifta er blitt større. Og at bakgrunnene er litt forandre, f.eks. er den bakgrunnen hvor man klikkar på reglar, blog, hjelp o.l. nå blitt stripete. Sia dette ikkje har forekumen med andre nettsiar eg har valgt å visitera, tenker eg at dette har noko med dfilm å gjere - men ka?

 

Ehm jo, får PM'r om dette ja. Det som har skjedd er at jeg har byttet ut standardskinnet(forumer kommer i "skins", altså utseende) med et skin Santo har laget. Personlig synes jeg det er litt finere kanskje, men jeg har en forståelse av at enkelte foretrekker det gamle. Så jeg spør meg om hvilket man burde bruke fast.

 

Noen andre som har meninger om dette?

 

For de som vil ha tilbake Dfilm slik det har vært tidligere så går du nederst på skjermen.

Trykk på "Aktive Omega 3" og skroll opp til "IPB Default Skin".

Og vær forsiktig med å ikke velge "Arfenhouse".

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

som fast bruker av arfenhouse skinnet er ikke dette noe problem for meg.

liksom..

 

 

 

 

 

but really.. hos meg er IPB standardskinnet det som går igjen stort sett over hele forumet, utenom i noen underforum virker det som.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg må bare få si det med en gang: Dette var helt forfedelig. No disrespect til Santo.

 

For det første bøgger det. Man blir logget ut på tilsynelatende tilfeldige tidspunkter (når man går inn på forskjellige under-deler av forumet), og for det andre er det ikke pent med større fonter. Heller det stikk motsatte vil nå jeg si.

 

Jeg stemmer for å få det bort så fort som mulig :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Det med større skriftstørelse er en bug jeg ikke har fått fiksa ennå, men det med at man blir logga ut til tilfeldige tider ... hva faen? Det skjønner jeg ikke noe som helst av.
Link to comment
Share on other sites

 

Det med større skriftstørelse er en bug jeg ikke har fått fiksa ennå, men det med at man blir logga ut til tilfeldige tider ... hva faen? Det skjønner jeg ikke noe som helst av.

 

Jeg har en mistanke om at det snakkes om at de blir logget ut av skinnet, ikke forumet.

Det kan forklares logisk da isåfall. "Generell Forum" har visst vært spesialinnstilt.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 

Jeg har en mistanke om at det snakkes om at de blir logget ut av skinnet, ikke forumet.

Det kan forklares logisk da isåfall. "Generell Forum" har visst vært spesialinnstilt.

 

S,

 

Det óg, men jeg ble faktisk logget ut en gang også. Det skjedde dog bare en gang av en eller annen merkelig grunn.

Link to comment
Share on other sites

 

Det óg, men jeg ble faktisk logget ut en gang også. Det skjedde dog bare en gang av en eller annen merkelig grunn.

 

Det kan tenkes at det er andre grunner enn skinnet som var problemet her da?

Ikke at det er noe mer betryggende for forumet da. Det har aldri skjedd meg uansett.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Det kan tenkes at det er andre grunner enn skinnet som var problemet her da?

Ikke at det er noe mer betryggende for forumet da. Det har aldri skjedd meg uansett.

 

S,

 

Njaa, det kan jo hende, men det er jo påfallende at det skjer akkurat den ene gangen jeg er inne når det ble skiftet skin da.

 

Når jeg tenker etter, så tror jeg kanskje du skiftet tilbake til defaultskin mens jeg var på. Kanskje det var da det skjedde?

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...