Jump to content

Gode tilbud


Howie
 Share

Recommended Posts

Det blir litt økseskaft kanskje, men det gjelder play og world cinema-salget; http://www.play.com/DVD/DVD/PROD/2-/1133/2-/Promo.html

 

Fant masse godbiter, blant annet nesten hele MoC-katalogen, en rekke Bergmans, Tarkovsky (som nevnt over), Godard etc etc. Så nå er jeg jammen snart blakk igjen.

 

Plukk opp Nobody knows til 7.99 i samme slengen !

Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 
 
 
 
 

Vil kun ha den første. Har som mål å aldri kjøpe eller se nummer 2 og 3.

 

S,

 

 

2'ern er mer enn bra nok underholdning da... Lenge siden jeg har sett, men den er jo det?

 

Hvordan ellers er synet på robocop her på forumet? 1'eren altså

Link to comment
Share on other sites

 
 

Så Robocop for ca. 4 år siden, så husker ikke så mye fra den. Husker det var deler jeg likte, og deler jeg ikke likte veldig godt. Begynnelsen og midtparten likte jeg veldig godt, men mot slutten syntes jeg den ble ganske kjedelig.

Nå er det såpass lenge siden jeg har sett den at jeg sikkert hadde hatt helt andre tanker om den hvis jeg ser den nå. Har den liggende, sammen med 2'ern og 3'ern (som fortsatt er usett)

Link to comment
Share on other sites

 

Tingen jeg hører med nummer 1(fra Blausen ihvertfall nå, men det demrer litt at jeg har hørt det før fra Zann og Blausen) er at nummer 1 er en actionfilm forkledd som en amerikansk satire. Altså at den har to lag; én for underholdning og ett mer dypt, politisk og satirisk lag bak fasaden. Slik at den kan fungere både for begge leirer filmfans. Det er jo helt genialt hvis det stemmer. Sånn ønsker jeg å se mer av i Hollywood.. og ellers og kanskje!

 

Hvis Robocop 2, 3 og serien bare er en viderebygging av action og underholdningsdelen, så er ikke det noe jeg trenger å se i akkurat dette livet ihvertfall. Det er jo nesten en full jobb å være cineast, så man må jo begrense seg litt... for å ikke bli fullstendig gal og sånn..

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
Slik at den kan fungere både for begge leirer filmfans. Det er jo helt genialt hvis det stemmer. Sånn ønsker jeg å se mer av i Hollywood.. og ellers og kanskje!

 

Da er det bare å peise på med Verhoevens Hollywood-filmer. Alle er nemlig sånn, i det siste har det til og med blitt hevdet at dette også gjelder Show Girls. Jeg gleder meg forresten ganske mye til Verhoevens nye, hans første film i Nederland på over 20 år.

Link to comment
Share on other sites

 

Da er det bare å peise på med Verhoevens Hollywood-filmer. Alle er nemlig sånn, i det siste har det til og med blitt hevdet at dette også gjelder Show Girls. Jeg gleder meg forresten ganske mye til Verhoevens nye, hans første film i Nederland på over 20 år.

 

Yes, so I hear. Har smålig planer om et gjensyn med Starship Troopers også(ikke sett den siden den kom ut).

 

Har du sett noen interessant forklaring på hvorfor Show Girls er en slik film?

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Har du sett noen interessant forklaring på hvorfor Show Girls er en slik film?

 

Hvis man er i det generøse hjørnet kan man tolke den som et angrep på den amerikanske drømmen, et slags eksempel på at alt likevel ikke ordner seg hvis man bare arbeider hardt nok for det.

 

Les her.

Link to comment
Share on other sites

 

Da er det bare å peise på med Verhoevens Hollywood-filmer. Alle er nemlig sånn, i det siste har det til og med blitt hevdet at dette også gjelder Show Girls. Jeg gleder meg forresten ganske mye til Verhoevens nye, hans første film i Nederland på over 20 år.

 

Jepp. Har hatt et lite foredrag om Verhoeven, og leste et drøss intervjuer med fyren. Undervurdert kar det der egentlig. Han har jo sagt i ettertid at Show Girls ikke endte opp slik han ville, men at det selvfølgelig hele tiden var meningen at det skulle ligge mer i den enn det mange anmeldere synes å tro at ligger i den. Jeg har faktisk ikke sett den enda, må nesten få gjort det her en dag.

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis man er i det generøse hjørnet kan man tolke den som et angrep på den amerikanske drømmen, et slags eksempel på at alt likevel ikke ordner seg hvis man bare arbeider hardt nok for det.

 

Les her.

 

 

Enig, det er nok ikke en tilfeldighet at det er en Verhoeven-film.

Link to comment
Share on other sites

 

Ikke glem at Deep Discount DVD (.com) har 20%off-salg snart, og de har en rekke Criterionfilmer i utvalget sitt. Jeg skal nok plukke med meg et par titler, iallfall.

Etter ryktene starter salget i morgen :)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Med disse så får man altså 20% avslag på et eller flere produkter per bestilling? En kode kan brukes bare en gang per bestilling per brukerkonto?

20% avslag av totalsummen (før frakt selvsagt). Koden kan bare brukes en gang ja.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...