Jump to content

Gode tilbud


Howie
 Share

Recommended Posts

Jeg var innom Narvesen i dag, og de har en del ny film til 99kr.

 

Jeg så blant annet Kiss Kiss, Bang Bang og Nightwatch der. Jeg burde vel egentlig ha slått til egentlig, men de ligger vel der i morgen også tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg var innom Narvesen i dag, og de har en del ny film til 99kr.

 

Jeg så blant annet Kiss Kiss, Bang Bang og Nightwatch der. Jeg burde vel egentlig ha slått til egentlig, men de ligger vel der i morgen også tenker jeg.

Du får håpe de er utsolgt.

 

Ikke spesielt sansen for noen av dem, hvert fall ikke nok til å kjøpe de.

Link to comment
Share on other sites

 

Var ikke innom, hadde ikke tid :)

 

Jeg har ikke sett noen av de, men har hørt at de skal være bra nok til et gjennomsyn i alle fall. Kiss Kiss, Bang Bang ble til og med anbefalt av en foreleser ved filmvitenskap som noe som var «et must» å få med seg (av de filmene som gikk på kino på den tiden).

Link to comment
Share on other sites

 

Det er vel noen som ønsket seg Carnivàle: Sesong 1 her, nå selges i hvertfall den for 199 hos dvdstrax. (+ 69 i frakt) Det er til og med den norske utgaven.

 

Forresten, dere som bestilte Indiana Jones Collection, har dere fått den ennå?

Link to comment
Share on other sites

 
 

Det er vel noen som ønsket seg Carnivàle: Sesong 1 her, nå selges i hvertfall den for 199 hos dvdstrax. (+ 69 i frakt) Det er til og med den norske utgaven.

 

Forresten, dere som bestilte Indiana Jones Collection, har dere fått den ennå?

 

 

Nei, har ikke fått Indiana Jones Collection, noen som har erfaring med at slike supertilbud restordre dukker opp til slutt? Jeg har mista trua hvertfall....

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
  • 2 weeks later...
 

Sendte forespørsel til dvdstrax.com om hva som skjer angående Indiana Jones boksen og de er visstnok tom hos produsenten:

Takk for din mail. Desværre er denne utsolgt hos produsenten :-(. Håper den er inne innen kort tid, men venter på nytt opplag! Vi sender denne strax den kommer på lager. Beklager meget ventetiden..

 

Er vel bare å smøre seg inn med et nytt lag tolmodighet <_<.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
Det har vært en del snakk rundt Tarkovsky's filmer, nå er noen av dem ganske billige på play: Zerkalo til 11.99 euro, Stalker til 14.99 euro, og Nostalgia til 13.49. Veldig billig i forhold til hva de kostet før, håper selv at flere av filmene hans synker i pris etterhvert.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
En samleboks med alle de tre Robocop-filmene pluss en del ekstramateriale er for tiden å få kjøpt på Platekompaniet i Stavanger for 129 kr. Den skal i hvert fall jeg skaffe meg når lønningen kommer til helga.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Joda, filmene er jo egentlig ganske middelmådige, men de tilhører allikevel en viktig del av barndomsnostalgien min. Robocop-filmene var liksom de filmene ingen i vennegjengen fikk lov til å se, sammen med blant annet Braindead, men som vi allikevel klarte å se i skjul etterhvert. Husker jeg hadde mange mareritt om Paul McCrane etter syrebadet i ettertid. "Heeelp meee!" Ah, herlig! :P
Link to comment
Share on other sites

 

Det blir litt økseskaft kanskje, men det gjelder play og world cinema-salget; http://www.play.com/DVD/DVD/PROD/2-/1133/2-/Promo.html

 

Fant masse godbiter, blant annet nesten hele MoC-katalogen, en rekke Bergmans, Tarkovsky (som nevnt over), Godard etc etc. Så nå er jeg jammen snart blakk igjen.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...