Jump to content

Gode tilbud


Howie
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke fått boksene ennå, så jeg begynner å bli litt bekymret.. Har også akkurat vært hos min lokale postfilial, og de hadde heller ikke pakken hos seg :(
Link to comment
Share on other sites

 
Er det forresten noen av de som bestilte Herzog-boksene som ikke har fått de enda? Mine ble sendt den 4. mai, det er nøyaktig to uker siden. De burde vel strengt tatt ha vært i hylla mi allerede.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Mine Herzog-bokser ble også sendt 4. mai. Har ikke mottatt de...

 

Har heller ikke mottatt The Game SE som ble sendt ut samme dag, ei heller The Fearless Vampire Killers som ble sendt 28. april! :ph34r:

 

Begynner å bli litt bekymret.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Fikk leveringsbekreftelse for en uke siden. Kom de forresten i samme pakke, og passet de i postkassen din?

 

 

De passet ikke i postkassen nei, men jeg fikk jo åtte bokser til sammen( bestilite til en kompis også). De kom i to store bokser. Er jo litt merkelig at dere ikke har fått dem enda :huh:

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Nå har jeg også fått Herzog-boksene. Nydelig!

 

Har dog ikke fått en DVD som ble sendt av Play i april. Kontaktet dem angående dette i dag, og fikk svar under 1 time etterpå at de sendte meg en ny DVD samme dag - uten at det koster noe. Her snakker vi kundeservice!

 

Er det rart man elsker play.com? Nå har de begynt å selge t-skjorter også ser jeg... Hm.

Link to comment
Share on other sites

 
Enig, flott kundeservice. Men... filmene de sender har begynnt å ta to uker å komme fram, før var det jo bare 2-3 dager. Kan godt hende at det er posten sin skyld også.
Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har fortsatt ikke fått de 4 Seks fot Under boksene mine :( Så derfor kontaktet jeg kundeservice i dag, og samme dag sendte de ny forsendelse. Så det er her vi snakker om kundeservice ja :)

 

Lost og Desperate Housewives selges begge for 189 kr. hos cdon fortiden. (NB! Svensk cover)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
  • 2 weeks later...
 
 
 
  • 3 weeks later...

"Salg" på Play

 

Har egentlig ikke funnet så mye billig :(

Men for de av dere som ikke har fått tak i Matrix boksen ennå, så har dere nå en mulighet til å få boksen for £ 15.99. LINK

 

Takashi Miike's MPD Psycho: Boxed Set £ 10.99

 

Marilyn Monroe Box Set (Screen Goddess Collection) (6 Discs) £ 14.99

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...