Jump to content

Gode tilbud


Howie
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Til folk som ser etter Herzog, så er det en boks med fem av filmene hans til 11.99 £ på play Click

 

Den er out of stock for tiden, men de får forhåpentligvis den snart in, har iallefall bestillt den. Har hørt om tre av dem fra før, og alle har fått strålende kritik.

 

Edit:

Har vist Werner Herzog/Klaus Kinski boksen til 15 £, veldig flott egentlig.. også out of stock, men jeg har ofte bestillt ting som er out of stock, og det har kommet fort in.. har fire av dem fra før av, men for alle som ikke har noen av de er den boksen et must! Clicky

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Hrm. Synes Play.com somler i overkant mye med disse Herzog-boksene. Må jo være et eller annet som skurrer.

 

[EDIT: Jeg søkte litt på verdensveven, og fant ut at disse boksene originalt er LE. Anchor Bay har tydeligvis opprinnelig sagt at det kun vil produseres 5000 kopier av disse boksene. Det blir også sagt at de er i ferd med å produsere nye bokser. Det her var saker jeg fant på et forum, og det er jo ikke akkurat noen bombesikker kilde, men det klinger rett i mine ører i alle fall. Kjedelige greier om en skal måtte vente dritlenge på disse boksene.]

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Hm.

 

Jeg har faktisk ikke sett en eneste episode 'Veronica Mars', men det har vært i min "to-do-liste" lenge. Er det virkelig så bra som mange skal ha det til? Den nye Buffy altså?

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Six Feet Under sesong 1,2 og 3 99 Kr på platekompaniet.no Sesong 4 79 kr :blink: En grei pris som jeg helt klart lot meg friste av :)

Samme her. Nesten for godt til å være sant.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Six Feet Under boksene er pakket og sendt, til en totalsum av 408 kr. :D

 

Samme her :D

 

Det må nesten ha vært en feil, så lav pris tror jeg aldri jeg har sett på slike bokser, 79kr for sesong 4!! Prisen ble endret til 299kr pr. boks dagen etter at vi bestillte.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Får håpe en godhjertet postmann har samlet alle sammen i en haug og laget bål av de.

 

Neida. Jeg håper egentlig ikke det. Kanskje litt, men ikke mye. :)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...