Jump to content

Gode tilbud


Howie
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Criterion er vel best å bestille fra cd-wow som uansett skjuler prisen (og har gratis frakt)? Men de har kanskje ikke alle titlene...?

 

Nei, jeg tror ikke de har alle titlene. Men skjuler cd-wow prisene? Det har ikke jeg lagt merke til :ph34r:

- uansett så er mange av prisene på dvdplanet rimeligere enn criteriondvd og cd-wow ser det ut til, hvertfall på enkelte titler.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

En endelig oppklaring på hvordan det står til med DVDplanet og frakt:

 

Siden melder at det ikke er frakt på ordre over $25

 

1) først fikk jeg en mail der frakt er medregnet

2) ny mail der frakt er trukket fra

3) mail med beskjed om at pakken er sent, frakt er medregnet.

 

Sjekket banken, trukket for film+frakt. Jaja, da ble det ikke så billig alikevel.

Link to comment
Share on other sites

 

En endelig oppklaring på hvordan det står til med DVDplanet og frakt:

 

Siden melder at det ikke er frakt på ordre over $25

 

1) først fikk jeg en mail der frakt er medregnet

2) ny mail der frakt er trukket fra

3) mail med beskjed om at pakken er sent, frakt er medregnet.

 

Sjekket banken, trukket for film+frakt. Jaja, da ble det ikke så billig alikevel.

 

argh! Og jeg som hadde forhåpninger om denne butikken :( Tror du at du kunne gi tilbakemelding om hvordan de merket pakken? PM eller i denne tråden spiller ingen rolle.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Dævværn. Det er jo kongefett. Den siste pakken jeg bestilte fra DDD ble borte i posten dog. Kjedelig om en par-fem criterion-bokser skulle bli borte egentlig.

Vet ikke hvor lengesiden du bestilte derfra. Men hvis du bestilte med den billigste fraktmetoden må du forvente lang frakttid. Siste pakken jeg fikk fra dem, tok det over 5 uker før jeg fikk lapp fra postgodssentralen.

Link to comment
Share on other sites

 

De siste tre pakkene jeg har bestilt fra DeepDiscount har brukt 9–12 dager på å komme fram. Men siden de ikke jukser med verdien har jeg kun kjøpt en og en i slengen.

 

Ganske grei sjappe, synes jeg. Lave priser og veldig bra utvalg, det er omtrent den eneste plassen jeg har fått tak i Ultraman Tiga-DVD-er.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg fikk toll-lapp i går faktisk :)

 

Pakken ble sendt fra DDD den tjuetredje november. Så den har brukt litt tid på å komme seg hit (og den er jo fortsatt bare i Oslo enda).

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Nå er Herzog/kinski boksen over tollgrensa overalt, om noen skulle gjenfinne den til under den så er det bare å rope.

 

Vel, tilbudet på Play kom glatt gjennom tollen for meg, og jeg har enda ikke hørt om noen andre som har blitt stoppet.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Jeg har vært opptatt av Don Coscarelli i en periode og Phantasm-boksen er absolutt verdt et kjøp til de prisene Play operer med akkurat nå. To utgaver: Den ene er en finfin killersphere-sak og den andre er en straightere utgave med samme innhold. Anbefales på det varmeste til alle med sans for sære sci-fi-horror-hybrider og B-film-elskere. Likte dere Bubba Ho-tep er disse av samme regissør et pliktkjøp!!
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...