Jump to content

Gode tilbud


Howie
 Share

Recommended Posts

The Best of Knight Rider! Oh Yeah! Synd at Twilight Zone-boksene er så forbannet dyre, ellers hadde jeg begynt å samle på de.

 

Forresten, hva er M-Lock?

 

En slags motsetning til fold-out tror jeg. CE av X-Files kom i fold-out, men de ble litt i dyreste laget for hvermansen (bare fjols som meg kjøpte de), så de nye redesigna boksene er i M-lock. Jeg er ikke helt sikker på hva det faktisk innebærer men. Du får rapportere, om du har kjøpt noe med M-lock.

Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 
Tollen ligger vel for øvrig litt etter, men når er det satsene regnes fra? Da pakken ble sendt? Da den kom inn i landet? Om tollen skifter kurser akkurat i tiden rundt bestillingen kan det jo bli krøll.
Link to comment
Share on other sites

 

Tollen ligger vel for øvrig litt etter, men når er det satsene regnes fra? Da pakken ble sendt? Da den kom inn i landet? Om tollen skifter kurser akkurat i tiden rundt bestillingen kan det jo bli krøll.

 

Når den blir behandlet av dem

Link to comment
Share on other sites

 

Kraftig? Jeg har da hørt at det bare er snakk om et par minutter på noen av filmene. Men uansett, klipping er klipping. Rett og slett voldtekt av film er det.

Kunne du gi beskjed når du får den boksen? Om den kommer seg gjennom smutthullet eller ikke.

Seinfeld boksen til £16,99 gikk antageligvis ikke igjennom. Jævlig bittert ettersom boksen bare koster £15.99 nå. Noen som kan noen triks eller?

Link to comment
Share on other sites

 

Seinfeld boksen til £16,99 gikk antageligvis ikke igjennom. Jævlig bittert ettersom boksen bare koster £15.99 nå. Noen som kan noen triks eller?

 

Som regel mangler de oversikt over hva du faktisk har betalt. Er det snakk om et lavt beløp som skiller sumen fra 200,- så kan litt småprating fungere utmerket. Jeg bruker som regel å møte opp uten kvittering først for å så returnere en halv time senere med en som ikke gir mening i det hele tatt. Så blir de oppgitte og lar pakken passere uten at den fortolles. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Som regel mangler de oversikt over hva du faktisk har betalt. Er det snakk om et lavt beløp som skiller sumen fra 200,- så kan litt småprating fungere utmerket. Jeg bruker som regel å møte opp uten kvittering først for å så returnere en halv time senere med en som ikke gir mening i det hele tatt. Så blir de oppgitte og lar pakken passere uten at den fortolles. :P

I dag fikk jeg den forpulte gods oppkrav hentemeldingen. 130 kroner i gebyrer! Vel, det kan de bare glemme at de får. Men jeg dropper nok metoden til LarsP, syntes den hørtes litt vel merkelig ut. Tror jeg skal bare la den ligge, så får tiden vise hva som skjer..

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg husker ikke alle filmene, men Fanny og Alexander var i hvert fall der. Og coveret ligna ikke - så vidt jeg kan huske på noen av de to. Jeg skal legge bedre merke til den i dag. :)
Link to comment
Share on other sites

 
 
hm, har ikke hørt stort om andre enn fanny och alexander, men virker som et godt kjøp, selv om jeg hadd nok helst villet hatt den andre bergman boksen om jeg skulle hatt en.
Link to comment
Share on other sites

 

Den boksen har jeg sett mange steder, men virker ikke så veldig fristende. Kan finne en del Bergman billig nå, var på platekompaniet i Oslo City, der hadde de blandt annet Det Syvende Inseglet til 69 kr-, kjøpte selv Sommarnattens Leende til samme pris. Før fikk du masse Bergman til 100 kr, men forsvant plutselig og falt i de hyllene hvor utenlandske filmer kostet 199 - 299 :(

 

Edit: Forresten, en av de filmene er IKKE regisert av Bergman, men bare manus. Hm, den boksen er nok mer for folk som har sett Bergmans beste å leter etter noe alternativ.

Link to comment
Share on other sites

 
^ja mulig det, sjekket ut de andre filmene og avr kun gjøglerfilmen jeg sytnes så spesielt interessant ut. utenom fanny och alexander da. så er vel garantert ikke det første av bergman du bør satse på.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Har ikke sett igjennom hele, men noe av det mer interesange på tilbud var Oldboy (JA, jeg har ikke sett den enda) og Futurama.

 

Andre interesange som jeg har:

 

Spagetti trilogien til Leone

Fargo

The Godfather Trilogy

The Simpsons diverse serier

 

Egentlig mye greit der til billig penge.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...