Jump to content

For posting av YouTube-filmer


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Hepp. Santo fikset denne funksjonen, som fint går an å bruke....

Bølgen utover mot svenskekysten og beyond for han!

 

1-2-3 Guide

 

1. Finn en video på Youtube.

 

2. Se addressen på den videoen du vil bruke. Noen tall og bokstaver skiller seg ut.

 

Bilde med eksempel...

 

Marker disse så, og kopier.

 

3. Gå så tilbake til verdens tøffeste forum, og lim inn det du har markert i denne koden:

 

[youtube]n3qWB9H0Fc8[/youtube]

 

Resultat:

 

n3qWB9H0Fc8

 

Violá! Du skal ha nå ha limt inn en film fra YouTube.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 

Jeg får ikke spilt av filmene. Det står bare "Loading..."

 

Eg hadde det problemet heilt til eg kom heim til den stabile kabelnettlina mi på Mo. Fyrst trudde eg at det var Opera, sidan det fungerte i Internett Exploderer, men det viser seg altså at det var berre snakk om å ha ei stabil nettilkopling (på hybelen min i Nidaros har eg ofte dårleg signal).

Link to comment
Share on other sites

 
 
Jeg har «Opera-problemet» selv, men en annen ting som ofte skjer er at videoen aldri spilles av, men at det kommer opp knappene «share» og «watch again» med en gang jeg trykker på «play».
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

No sit eg igjen på den ustabile trådlauslina på hybelen min, og igjen er det svært mange av YouTube-filmane som er laga av han der "Loading"-fyren...

 

Opera er fantastisk når innhaldet du ser på er programmert rett og tilkoplinga held seg i ro. Eg har ein kjensle av at YouTube er programmert for Internet Explorer. Berre det at dei nyttar Flash viser dette. Satans Flash-dritt i ein helvetes Internet Explorer-dominert kjeldekode. Eg hatar Flash nesten like mykje som eg hatar Internet Explorer.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Siden alle kan se filmen(e) på siden til youtube, så er det vel ikke verre at man også poster en direktelink under eller over.

 

om man ikke trykker på playknappen, men bare på siden av den, men fortsatt i filmfeltet kommer man inn til siden for filmen. gjør i hvert fall det til meg.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 8 months later...
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...