Jump to content

Anmeldelse Requests


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Virket som denne idéen kom i god havn på det gamle forumet.

 

I denne posten så kan du gi inn forslag på filmer du ønsker anmeldt.

Så tar de som føler oppgaven verdig anmelde den.

Du kan forsåvidt be om ønsker til hvem som skal anmelde den og, men det får bli i mer spesielle tilfeller.

 

Så har du noen filmer du ønsker anmeldt så meld fra her!

 

Husker ikke den forrige lista, så vi begynner på nytt.

 

Foreløbig liste:

 

1. City Lights *Svankmajer*

2. Der Todesking *awf*

3. Naked Lunch-anmeldelsen til Pretender. Type Saftmodell. *Zaeira*

4. Der Unhold *Melkor*

5. Meshes Of The Afternoon *awf*

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
La merke til at zaeira kjøpte "Henry: a portrait of a serial killer". Har alltid var litt nysgjerrig på den, og du er jo ganske flink til å skrive anmeldelser, zaeira(hint hint) Har sett gjennom bloggen din:). but no pressure selvfølgelig
Link to comment
Share on other sites

 

La merke til at zaeira kjøpte "Henry: a portrait of a serial killer". Har alltid var litt nysgjerrig på den, og du er jo ganske flink til å skrive anmeldelser, zaeira(hint hint) Har sett gjennom bloggen din:). but no pressure selvfølgelig

Oj, oj, Takk for komplimentet, for en vel si. Skal prøve å få skrevet en anmeldelse av den, men - som du sikkert har lagt merke til i bloggen - så er det lenge siden jeg skrev en anmeldelse, grunnet mangel på tid. Umåtelig mye skolearbeid for tiden, og nå som heldagsprøvene nærmer seg med stormskritt, kan jeg ikke love noe. Men, som sagt, skal prøve. Det vil iallfall bli skrevet positive ord om den, i så fall. :)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
Den med Maria, Per og Kimmern? Jeg kommer sikkert til å kommentere etter at du har skrevet den. For lenge siden jeg så den til at jeg kan lage noen fullstendig anmeldelse dog. Husker ikke en gang om jeg synes den var noe bra.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Noen filmer eg vurderer å kjøpe.

 

Hostage

The Interpreter\Tolken

Coach Carter

Kommer nok til å kjøpe eller leie filmene likevel :huh:

 

 

 

Ingen gode filmer her dessverre. Interpreter er grei nok underholdning, men Hostage og Coach Carter er labre greier, spesielt Coach Carter. Hold fingrene unna sier jeg bare.. en av årets kjipeste filmer

Link to comment
Share on other sites

 
 

Avenger, vil du ha de anmeldt eller ikke?

 

Nei

 

Kommer som sakt uansett til se filmene.

Har allerede fått en anbefaling av filmene, og filmene virket ikke akkurat så henrivende ut.

 

Så eg kommer til la kompisen min kjøpe filmene hehe :D

 

 

Men det hadde vært fint om vi fikk en Topics der vi kunne komme med anbefalinger av indie filmer og andre smale filmer, som ikke får to siders oppslag i avisene. Bare en ide.

Link to comment
Share on other sites

 

Så eg kommer til la kompisen min kjøpe filmene hehe :D

Men det hadde vært fint om vi fikk en Topics der vi kunne komme med anbefalinger av indie filmer og andre smale filmer, som ikke får to siders oppslag i avisene. Bare en ide.

 

Heh, tror ikke det egentlig er nødvendig med tanke på at slike filmer diskuteres fritt hele tiden her.

Likevel så kan du alltids bare starte en tråd hvis du ønsker tips om slikt. Føy gjerne med eksempler på filmer du mener. Selv smale filmer kan kategoriseres til du får blåmerker.

 

Ellers så har Z. Marcas gjort den første anmeldelses requesten! Medalje til han. Måtte flere følge hans eksempel.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 1 month later...

'Der Unhold' vil jeg veldig gjerne ha anmeldt. Jeg er også interessert i anmeldelser av stort sett alle de andre filmene Volker Schlöndorff har laget. Han virker som en interessant fyr :)

 

Jeg har Tin Drum i postkassa i løpet av et par dager, så regner med at jeg kommer til å skrive en anmeldelse av den - kan godt legge den ut her på forumet. Er ikke lenge før jeg anskaffer Young Törless også, så jeg har nok planer om å se en del Volker Schlöndorff framover :)

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har Tin Drum i postkassa i løpet av et par dager, så regner med at jeg kommer til å skrive en anmeldelse av den - kan godt legge den ut her på forumet. Er ikke lenge før jeg anskaffer Young Törless også, så jeg har nok planer om å se en del Volker Schlöndorff framover :)

 

 

Die Blechtrommel er en utrolig god film! Enjoy.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
  • 2 weeks later...
Jeg har nå sett Tin Drum, men kommer ikke til å skrive en anmeldelse med det samme. Føler at jeg bør se den en gang til. Rett og slett en herlig og sjarmerende film som jeg garantert vil like mer og mer.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...