Thorvald 1 Posted February 1, 2022 Report Share Posted February 1, 2022 Hei På nittitallet var jeg medlem i en filmklubb der jeg fikk tilsendt film (vhs) en gang i måneden, mener å huske at man krysset av i et skjema i klubbmagasinet hvilken film man ville ha som månedens film pluss evt tilleggsbestillinger og fakset inn bestillingen. Ringer dette en bjelle hos noen? Har brukt en halv dag på google uten hell og blir nu litt smågal av å ikke huske hva denne tjenesten het.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorvald 1 Posted February 19, 2022 Author Report Share Posted February 19, 2022 Scandinavian Film Club var fasiten🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos 5 Posted February 20, 2022 Report Share Posted February 20, 2022 Ja, jeg var vel med der. Men der fikk jeg DVD-er. Ihvertfall 2003/4-ish. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegarEngen 0 Posted November 4, 2022 Report Share Posted November 4, 2022 Åh, og før var alt så kult med en video og kassetter, da du kunne nyte familien å se på filmer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos 5 Posted November 12, 2022 Report Share Posted November 12, 2022 Hadde ikke videospiller, så da ble det Movieboks 2-3 ganger i året. Fortsatte å låne når jeg ble student (2000). Ikke godt å si hvor skitne leiebåndene er, så da gikk det ihvertfall ikke ut over min videospiller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts