Jump to content

Hva vil nå folket med forumets fremtid?


BadSmile
 Share

Recommended Posts

Okay, fikk domene og tilgang til siden av Svank for litt over 1 år siden. Hadde småe planer om å få til litt flere brukere, men ble lite av det. Ikke vært stort av aktivitet her heller, og for å være helt ærlig så har jeg mistet litt lysten på å holde siden i gang. For min del så har film diskusjonen flyttet seg over til reddit / facebook.

 

Jeg vil ikke la siden dø bare fordi jeg har mistet lysten, men virker som hele forum greia har dødd ut. Skal vi flytte oss til ett annet medium? Facebook for.eks? Vil dere fortsatt ha forumet i gang? I såfall så må noen andre ta over da. Virker liksom ikke helt verdt å betale for domene og web hotel bare for ett par poster i måneden. Da er det vel bedre med noe gratis? Reddit, Facebook osv osv.

 

Diskuterfilm.com på Facebook

Diskuterfilm på Reddit

 

Holder så klart forumet oppe helt til vi har nådd ett bestemt mål til hva vi vil.

 

Kom med innspill!

Link to comment
Share on other sites

 
 

Facebook kan være et alternativ - såfremt folk vil diskutere under eget navn, og at man ikke bare melder seg inn i en gruppe utan å diskutere noe.

 

Om Facebook er feil, synes jeg et gratis, enkelt alternativ er en bra løsning. Vil ikke kreve at noen skal betale for en såpass beskjeden aktivitet, og vi trenger ikke en kompleks forum-struktur med mange forum.

 

Melder meg uansett inn i FB-gruppen.

Link to comment
Share on other sites

 

Ja eneste kjipe med Facebook er selvsagt det med sitt eget navn.

 

Vil ikke lage altfor mange steder for oss, men kan jo teste andre alternativer til facebook. Reddit er vel den andre største? Der man kan ha sitt egen forum, egne tråder og eget nick. Bare for å teste liksom, om det virker best for alle, så kan vi jo holde diskusjon der, eller på både face og reddit om det er ønskelig. Diskuterfilm på Reddit link her.

 

Tror jeg faktisk foretrekker Reddit over Facebook.

 

Om ikke alle er enige med gratis løsning, så rop ut, så gir jeg gjerne domene og host over til noen andre som er villige. Houseman for.eks?

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg tenker også at FB er det beste alternativet. Angående det med eget navn og synlighet for andre kan man jo vurdere å gjøre gruppa lukket, hvis det da ikke er større sannsynlighet for at den lider den samme seige døden som forumet (forutsatt at det i det hele tatt blir liv i FB-gruppa først).

 

Jeg kikker innom forumet en gang hver tredje måned eller så, mest for nostalgiens skyld og for å se hvem som fortsatt gir livstegn fra seg, men det er vel lite håp om å få gjenopplivet det uansett hvor engasjert og innsatsvillig admin er.

Link to comment
Share on other sites

 

Mulig Svank tar over igjen, så kanskje vi kan prøve å få litt liv igjen, men virker som FB også er noe folk er villig til. Vi kan ha gruppen der og se hvordan det går. Og prøve å holde det gående her også da selvsagt.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...