Jump to content

OOP og andre sjeldne Blu-ray til salgs


Stalker
 Share

Recommended Posts

Noen interesse for OOP Blu-rays og andre sjeldenheter? Disse er fra USA, England og Sør-Korea. Ber nødvendigvis ikke om ebay-priser, men dette er samleobjekter. Kopierer inn listen min fra blu-ray.com. Har bilder av alle filmene på oppfordring.

Rush Lenticular Steelbook (Kimchidvd, OOP, Sealed)

Late Mizoguchi Boxset (Eureka OOP, Sealed Mint)

Melancholia Plain Archive Exclusive #1 (OOP, Sealed)

The Wrestler Plain Archive Exclusive #2 Steelbook with Full Slip (OOP, Sealed)

Deep End 3-Disc Collectors Edition - BFI (OOP, Sealed)

Last Year At Marienbad - Criterion (OOP, Sealed)

Leon Morin, Priest - Criterion (OOP, Sealed)

Le Cercle Rouge - Criterion (OOP, Sealed)

Play Time - Criterion (OOP, Sealed)

Lady Snowblood Steelbook - Arrow (OOP, Sealed)

Wild at Heart - TT (Sealed)

Terminator 2 - UK Skynet Edition (OOP)

Casablanca Ultimate Collectors Edition (OOP)

Jour De Fete - BFI (OOP)

Mr Hulots Holiday - BFI

The Nightmare Before Christmas Steelbook - Zavvi (OOP, Sealed)

DVD:

Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Black And White Vol 1 Collectors Tin Case

Link to comment
Share on other sites

 

Kan kanskje tenke meg den Mizoguchi-boksen, da den eneste grunnen til at jeg styrte unna den opprinnelig er våre latterlige fortollingsregler. Ser den går for trettenhundre-ish + på Amazon nå, men det betyr fint lite for meg at den er forseglet. Halvparten er kanskje for lavt? Tror ikke jeg kan betale mer enn 700-800 uansett. Platekompaniet skal ha 600, men de får den garantert ikke inn igjen, tenker jeg. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Kan kanskje tenke meg den Mizoguchi-boksen, da den eneste grunnen til at jeg styrte unna den opprinnelig er våre latterlige fortollingsregler. Ser den går for trettenhundre-ish + på Amazon nå, men det betyr fint lite for meg at den er forseglet. Halvparten er kanskje for lavt? Tror ikke jeg kan betale mer enn 700-800 uansett. Platekompaniet skal ha 600, men de får den garantert ikke inn igjen, tenker jeg. :P

Hei Engangsgrill. De har ikke denne på platekompaniet, det er en annen boks. Denne er trykket opp i 2000 eksemplarer og alle er nummerert. Usikker på hvilket nummer min har, men kan sjekke opp dette i dag.

 

Jeg er ute etter å selge den, det er jeg. På denne må jeg sette en minstepris på 1000 kr. Det er under det den går for på nettet, og du slipper fortolling, mva og eventuell frakt hvis du kan hente den selv, så det blir betydelig billigere enn å handle fra amazon.

 

Hvis du vil ha fler titler så kan jeg gi rabatt. Si ifra.

Link to comment
Share on other sites

 

Trodde det var denne, jeg: http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Late_Mizoguchi/?id=EKA50046 Poenget var at de ikke får den inn igjen med mindre de har kontakter langt utenfor det legale markedet. Har Mizoguchi Collection (AE) allerede.

 

Kjenner til historien, og mener på ingen måte å komme med noen kritikk av prisen du setter. Kan jeg tenke på det til mandag? Hvis andre er interesserte må de bare ta den, men hvis minimum er 1000 kan jeg muligens betale det.

Link to comment
Share on other sites

 

Trodde det var denne, jeg: http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Late_Mizoguchi/?id=EKA50046 Poenget var at de ikke får den inn igjen med mindre de har kontakter langt utenfor det legale markedet. Har Mizoguchi Collection (AE) allerede.

 

Kjenner til historien, og mener på ingen måte å komme med noen kritikk av prisen du setter. Kan jeg tenke på det til mandag? Hvis andre er interesserte må de bare ta den, men hvis minimum er 1000 kan jeg muligens betale det.

Hei ja. Det er kun blu-rays til salgs her (ref tittel), utenom Mikke Mus tinnboksen.

 

Tenk på det så snakkes vi.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Da er det min feil. Leste for dårlig. Vet du forresten om Ugetsu er av samme kvalitet som den enkeltstående utgaven (som har fått en del kritikk).

Hva går kritikken på? Scorer 4.5/5 på Blu-ray.com ser jeg.

 

Det er samme versjon så vidt meg bekjent.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...