Jørgen 0 Posted February 3, 2014 Report Share Posted February 3, 2014 Jeg forsøker å holde meg til det jeg anser som årets (2013) filmer. 1. La vie d'Adèle2. La Grande Bellezza3. Her4. Uroki garmonii5. The Act of Killing6. Soshite chichi ni naru7. Jagten8. Before Midnight9. Spring Breakers10. All is lost11. Frances Ha12. Fruitvale Station13. Omar14. Inside Llewyn Davis15. The Wolf of Wall Street16. 12 Years A Slave17. Blue Jasmine18. The Selfish Giant19. Much Ado About Nothing20. Upstream Color21. Miele22. Wakolda23. Heli24. Enough Said25. Prisoners Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir 3 Posted February 3, 2014 Report Share Posted February 3, 2014 Velkommen! Fin liste, du har virkelig fått med deg mange av fjordårets filmer. Enig med dine to topplaseringer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarmusch 3 Posted February 3, 2014 Report Share Posted February 3, 2014 Velkommen! Søt liste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen 0 Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 Først og fremst: takk for velkomsten, dernest: hva legger du i "søt"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenzy 5 Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 Flott liste, Jørgen! Er veldig spent på Her, så det lover jo godt at den er såpass høyt på listen din. "Søt liste" fremstår som en litt nedlatende kommentar, Jarmusch. Er sikker på at du ikke mente det slik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos 5 Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 Totalt 7 nye filmer har det blitt fra dette året, det er vel strengt tatt kun den øverste som fortjener å stå på en sånn liste1. Soshite chichi ni naru (aka Som far, så sønn)2. Hansel & Gretel: Witch Hunters3. The Wolverine4. The Hunger Games: Catching Fire4. Iron Man Three6. Star Trek Into Darkness7. The Hobbit: The Desolation of Smaug Kunne godt tenkt meg å se noen flere, men 3D, komfortsal, norsk dubbing og korte kinoperioder har fjernet mange alternativer 25 "beste" av jeg har sett (for første gang) i 2013:01. Hot Fuzz (2007)02. The Greatest Movie Ever Sold (2011)03. Comic-Con Episode IV: A Fan's Hope (2011)04. Into the Wild (2007)05. The Fox and the Hound (1981)06. Vals Im Bashir (2008)07. Heathers (1988)08. Coraline (2009)09. The Secret of NIMH (1982)10. Phineas and Ferb the Movie: Across the 2nd Dimension (2011)11. The Terminal (2004)12. The Great Pretender (2012)13. Flushed Away (2006)14. Futurama: Into the Wild Green Yonder (2009)15. 21 Jump Street (2012)16. Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013)17. Captain America: The First Avenger (2011)18. Die Welle (2008)19. Thor (2011)20. Wreck-It Ralph (2012)21. Django Unchained (2012)22. Kong Curling (2011)23. No Strings Attached (2011)24. Planet 51 (2009)25. High School Musical 3: Senior Year (2008) og de 10 verste:01. Disaster Movie (2008)02. Battleship (2012)03. Scooby-Doo (2002)04. Stan Helsing (2009)05. Tender Loving Care (1997)06. Tron: Legacy (2010)07. The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader (2010)08. The Expendables 2 (2012)09. Sharpay's Fabulous Adventure (2011)10. The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.