Jump to content

Stortingsval 2013 ala kva stemmer du?


Jarmusch
 Share

Kva stemmer du?  

20 members have voted

  1. 1. Kva stemmer du?

    • DLF
      0
    • FRP
      0
    • Høyre
      0
    • KRF
      0
    • Venstre
      4
    • SP
      0
    • AP
      5
    • SV
      1
    • Rødt
      2
    • MDG
      5
    • Anna
      3
    • Blankt
      0


Recommended Posts

Sikkert litt rart at eg lagar denne tråden, men men... Uansett, ikkje lenge til valget. Så, kva stemmer du? Blir det regjeringsskifte i år? Osv... Osv...

 

Sjølv får eg ikkje stemt før om tre år, men har i det siste engasjert meg litt i politikk. Endte fort ute på venstresida ein stad, ein smule usikker på nøyaktig kva partiet eg holdt med. Fann til slutt Venstre, som for min del representerer det viktigaste med liberalismen, pluss ein del anna fornuftig politikk.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Blir MDG på meg for første gang på riksplan, litt i SV-protest og mest for å bryte opp den etablerte partistrukturen litt og forhåpentligvis få en eller noen få representanter som kan tenke litt friere enn de fastlåste blokkene og stemme imot i noen saker der alle andre marsjerer i takt. Pluss at vi trenger et rent miljøparti og førstekandidat Rasmus Hansson i Oslo er en fin fyr. Erfarte også ved forrige kommunevalg da jeg ikke kunne stemme SV pga. at de stemte for å legge ned Aker sykehus at det ikke var aktuelt å stemme Rødt da det stod mellom dem og MDG, så i SVs fravær har jeg ikke noe annet sted å gå.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Ingen som stemmer Pensjonistpartiet eller Kristent Samlingsparti altso?

 

Aldri klart å bli heilt klok på kva parti du held med, Morty. Er du anarkist? Eller på heilt andre sida. Ytterst venstre altso. Ingen ultrakapitalist antar eg, sidan DLF ikkje har fått noko stemme. Held ein knapp på Venstre, sidan dei har vokst mest her inne.

 

Elles alltid like artig å sjå ressultatet. Det som er morosamt er jo at om kunn DFbrukere hadde hatt stemmerett, ville nok verda sett langt betre ut.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Veldig fint å sjå MDG vokse. Dei har jo komme over sperregrensa no. Har i det siste berre sympatisert meir og meir med dei. Kampen mot dagens forbrukarsamfunn er viktig. Klarer dei å bli enda litt meir liberale (få tilbake legalisering av hasj på partiprogramet sitt t.d.), kjem eg nok framover til å havne mellom dei og Venstre.

Link to comment
Share on other sites

 

De åpner for et "forsøksprosjekt med strengt regulert legalt salg av cannabis / marihuana" i partiprogrammet sitt.

 

Har drevet å lest litt i forskjellige partiprogrammer i kveld. Kveldens dom:

 

Høyre: 4,1

Venstre: 7,5

De Grønne: 9,3

FrP: :ja:

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 2 weeks later...

Eg spyr av den aggressive åtakspolitikken til "fredsnasjonen" Noreg, samt den mangedobla våpeneksporten under den raudgrøne regjeringa. Stortingspartia ynskjer ikkje å debatter dette. Difor, pluss ein del andre ting, går røysta mi til Raudt.
Elles tykkjer eg valkampen vert berre meir og meir keisam for kvar gong.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Såg litt på dette i går. Gøy med småpartier. Fleire av leiarane verka sterkt pykisk ustabile, spesielt fyren i "DEMOKRATANE". Litt ironisk at dei kallar seg Demokratene. Er vel ikkje demokrati for så mange andre enn snøkvite nordmenn. Alltid gøy med ekstreme kristne parti og. Kvifor ligg ikkje Kristent Samlingsparti litt betre ann eigentleg? Leiaren der seier jo sjølv så fint at Gud gjer valgressultatet, og at han styrer landet. Også artig at han frå Pensjonistpartiet ser så forferdelig sint ut.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg vurderer en stemme for Pensjonistpartiet, alderdommen står å banker på.

 

Men beklager at jeg ikke svarte, Jarmusch. Men jeg har ikke så mye fornuftig å tilføye, er verken anarkist, blodrød eller spesielt ekstrem. Liker såkalt "sunt bondevett", og tror at de fleste egentlig klarer godt å leve sine egne liv. Ikke opptatt av kjønn, rase, klasse eller andre sosiale spilleregler. Liker å reise. Er ganske snill. Liker dyr, men spiser kjøtt. Irriterer meg over buss for bane, og sykkel på bane og/eller buss.

Link to comment
Share on other sites

 

Stemmer nok AP eller ikke i det hele tatt. Politisk idiot, men siden jeg er veldig redd for hva privatisering av helsesektoren vil føre med seg, føles det trygt og godt og riktig. Har lekt litt med Venstre og Rødt ved tidligere valg, som er partier jeg egentlig har mer til overs for, men målet i år er først og fremst å begrense Fremskrittspartiets potensielle herjinger.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Håpar på ei framleis raudgrøn regjering, men om Høgre skulle kome seg i posisjon (og det er vel det som er mest sannsynleg i følgje alle), så vil forhåpentlegvis Venstre og KrF også vere med. Mange utanlandske medie stillar seg undrande til at FrP kan kome i regjering etter hendingane i 2011, der eit tidlegare medlem var involvert, og eg ser jo klart den. Eg synest Ap handerte krisa på ein god måte.

Reknar med å bli skuffa i morga, men ein veit jo aldri.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Håper både V- og KrF-velgere gremmes nå over ikke bare å ha bidratt til en koalisjonsregjering med FrP, men i tillegg ha gitt H og FrP to partier å forhandle med om regjeringsmakt slik at V og KrF må underby hverandre. KrF har vel stabil nok velgermasse til å tåle det, men V håper jeg ryker under sperregrensa i 2017 hvis de går i regjering med FrP nå. Sponheim, alt man ellers kan si om han, hadde ikke gjort det på denne måten.

Link to comment
Share on other sites

 

No stemte ikkje eg, men hovudproblemet er jo at såpass mange stemmer Frp. Og det har jo vore usikkert kor store dei kunne bli, derfor tok nok mange sjansen på at å til dømes stemme Venstre kunne gå bra. Men jo, Venstre er det partiet eg sympatiserer mest med her i landet (kanskje saman med MDG), og eg syntest på mange måter at det er synd at man må stemme så fryktelig taktisk. Stiller litt tvil til heile demokratisystemet her, blir fort veldig mykje forhandlingar veljarane ikkje har kontroll over. Kanskje me burde få valgt blokk og? Men joda, det er skummelt med kor mykje makt Frp kan få (og eg håper for guds skyld dei blir holdt langt unna innvandrings- og -kulturpolitikken). Så eit raudgrønt alternativ ville nok på mange måter vore betre, men samtidig ynksjer eg mellom anna (som lei og umotivert skuleelev) ein meir valgfri skule med betre lærarar. Det veit eg at Venstre (og delvis Høgre vil satse på). Eg ynskjer og ein meir liberal politikk i Noreg, og mindre byråkrati. Men ja, er vanskelig. Litt trist at eit kristentkonservativt parti ligg høgare enn eit liberalt. Vel, dessverre er det veldig mange her i landet som stemmer veldig dumt. Beklager demokratiet, men av og til får eg lyst til å gje litt opp.

Link to comment
Share on other sites

 

Nå gikk det jo mot et sterkt Høyre og evt rent H/FrP-flertall, og siden blokkene er som de er tar KrF- og V-velgere da sjansen på å bidra til at H og FrP kommer over flertallsstreken sammen med en av dem eller begge. FrP går jo klart tilbake til 2009-valget og H har først og fremst en effekt av at folk er lei Ap, så det er KrF og V som utgjør forskjellen på flertall eller ikke for de borgerlige. Hele problemet hadde imidlertid vært unngått (for Vs del) om de hadde vært i venstreblokka, men slik valgkampen ble har jo begge partiene forpliktet seg til de borgerlige. Tror uansett spranget fra FrP til KrF/V blir for stort, H er det eneste partiet som kan samarbeide begge veier.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...