Jump to content

Fotball 2013/2014: kommentarar og Fantasy Premier League


marlowe
 Share

Recommended Posts

http://images.planetf1.com/13/05/800x600/Sir-Alex-Ferguson-Manchester-United-Premier-L_2943644.jpg

 

 

http://fantasy.premierleague.com/

 

Det var no på høg tid med ein ny tråd for det komande fotballåret, samt å sparke i gong Fantasy Premier League. Tradisjonen tru blir det kamp om å bli den smartaste fotballmanageren, og årets Diskuterfilm-liga vil bli den 5. i rekkja.

 

2013-2014 er på førehand spådd å bli ein av dei opnaste Premier League-sesongane på lang tid. Sir Alex Ferguson har gitt frå seg ansvaret i Manchester United, og inn har erfarne, men troféfattige David Moyes kome. I Chelsea er José Mourinho nok ein gong tilbake i rolla som "The Special One", medan dei lyseblå i Manchester har hanka tak i tidlegare Malaga- og Real Madrid-manager Manuel Pellegrini. Samtidig verkar Arsene Wenger og Arsenal å ha meir pengar å rutte med enn vanleg, eller er det dette som endeleg skal bli Liverpool FC sitt år?

 

 

Om Fantasy Premier League

Kort fortalt går dette spelet ut på at du skal velgje 11 spelarar + fire innbytarar (ein i kvart ledd). Du står fritt til å skifte spelarar og formasjon så ofte du vil mellom rundene, men berre ein av desse overgangane er kostnadsfri per runde. Spelarane får poeng etter innsatsen den runda (mål, assists, halde nullen, eventuell bonus), og tilsvarande minuspoeng/mindre poeng (gule/raude kort, innsleppte mål, straffebom). Kapteinen du vel ut får dobbel poengsum.

TIDLEGARE VINNARAR:

2009/2010: marlowe (Flø 2)
2010/2011: blausen (Blausen Dynamo)
2011/2012: Bob_3 (Jason Derulo's)

2012/2013: Eazy Magen :) /Uruloki (The Boredoms)

 

Meir om reglane finn du her: http://fantasy.premi...ague.com/rules/

 

Koda til Diskuterfilm-ligaen (classic): 485088-121430

 

Ligaen startar 17. august

Det er sjølvsagt lov å melde seg på etterpå også, men ein vil då få færre runder å sanke poeng på.

Vi går for premiering denne sesongen også (sjølv om Uruloki ikkje har brydd seg om dette etter førre sesongs siger), og alle som vil vere med på det må skrive det på denne sidan innan utgongen av august. Kvar enkelt deltakar som seier seg villig til å vere med på premiering stiller med ein DVD, Blue Ray, CD e.a. etter vinnarens eige ynskje, til ein sum av £5-7.

 

Med på premiering:

marlowe

blausen

Outze

Frenzy

Link to comment
Share on other sites

 

Sky Sports melder at Real Madrid har kome med eit tilbod på £85m for Gareth Bale. http://www1.skysports.com/football/news/11675/8848350/transfer-news-real-madrid-bid-85m-for-tottenhams-gareth-bale

 

Kraftig overpris i mine auge, når ein ser kva minst like gode spelarar som Neymar og Götze gjekk for. Bale har også lite erfaring frå det høgste nivået av internasjonal fotball (sjølv om han rundlurte Maicon i nokre kampar for ei tid tilbake). Sjølv om eg trur at han vil slå til, så tek RM ein heilt annan risiko enn då Ronaldo blei kjøpt, først i fremst i fht kultur og klima. Sjølv om eit sal vil vere eit stort tap for Spurs, så vil ein kunne få 3-4 toppspelarar til klubben for kjøpesummen, om heile summen går direkte til overgangar.

Link to comment
Share on other sites

 

Ja, jeg humrer godt når Tottenham nekter å selge. Her har de virkelig muligheten til å skape et topplag, uten å være så avhengig av Bale i kamper det butter i mot.

 

 

Er med på premie !

 

 

Savner forøvrig premieforespørsel fra Uru, men han har vel vært opptatt som en hund de siste månedene.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 
 

Ja, faktisk! Jeg var verdens største fotballfan fra 7-årsalderen til jeg begynte på videregående. Jeg kunne ramse opp spillere på alle lag fra Premier League, til Spansk og Italiensk fotball. Men da jeg begynte på musikklinja ble det mye musikk og gitarspilling, konserter, venner med andre interesser. Men i fjor begynte jeg å følge med på mitt tidligere lag, Tottenham. Fantastisk moro med Villas Boas og ny giv i laget, Bales storspill etc. Og nå er jeg helt frelst igjen.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Mitt lag Manchester United blir tippa ein stykke ned på tabellen av fleire (4. og 3. av hhv Nettavisen og VG), og eg kan jo forstå det til ei viss grad. Samtidig har laget ikkje blitt svekka på spelarsida sidan førre sesong, og det kjem definitivt inn nokre nye andlet i løpet av dei neste vekene. Ferguson si påverkning blir sjølvsagt sakna, men eg har likevel trua på at Moyes kan få til noko. Til tider flott kombinasjonsspel mot Wigan, og spesielt Wilfred Zaha blir spanande å fylgje. Tvilar også på at Rooney blir seld til ein PL-rival, så då kan det fort ende opp med at han blir på Old Trafford. Fansen gløymer lett om han leverer bra spel på nytt.

 

Verka å vere mykje optimisme kring Arsenal i starten av overgangsvindauget, men slik det ser ut til no har dei berre kvitta seg med mange brukbare spelarar utan å tilføre noko særleg nytt. Visst nok store skadeproblem foran premieren mot Aston Villa i morgon også.

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 3 weeks later...
 

Då er det vel berre å takke for laget, blausen, for dette ser ut til å bli ein realitet. Dessverre. Hadde gjerne sett han i United, men Moyes meiner altså at Fellaini er eit betre kjøp (slik det framstår no). Herrera verkar grei nok, sjølv om eg ikkje kjenner noko særleg til han. Blir skuffa om det ikkje kjem inn ei overrasking på tampen, men det skjer nok ikkje. Med dei andre topplaga sine investeringar, samt United sine mangelfulle, kan dette fort bli stygt til slutt. Troppa vi vann med i fjor var vel ikkje akkurat av dei beste Ferguson har hatt å jobbe med.

 

Mange gode signeringar av Liverpool også, og med starten dei har hatt (poengmessig) kan dette bli bra for deira del.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Har litt problem med å sjå føre meg korleis Fellaini vil passe inn. Moyes brukar som regel 4-4-2, og om planen er at Fellaini skal direkte inn på laget (og det er vel forventa med den prislappen), så ser Carrick-Fellaini ut som dei som vil bli valde. Det luktar ikkje akkurat kreativitet. Då bør Moyes heller gå for ein 4-2-3-1 med dei to defensivt og evt Rooney eller Kagawa i den framskotne midtbanerolla, samt Young/Welbeck/Nani/Valencia på dei to kantane. Kan bli greitt det, men Moyes verkar å vere ein konservativ type, så det spørs.

 

Øzil vil bli fantastisk for Gunners. Fattar ikkje at United-leiren ikkje heiv seg etter han.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...

Det her var tråd for Premier League sesongen generelt og, sant?

 

Anyways... endelig fått sett litt fotball igjen. Man U verkar ein smule svake i år, ikkje akkurat ein veldig overbevisande seier mot Crystall Palace. Liker det. Utfallet kan fort bli litt meir spennande no. City? Chelsea? Deilig å sjå Liverpool på topp. Ikkje like gøy å sjå kampen deira mot Swansea. Byrja bra, men andre omgangen var for slapp frå Liverpools side.

Link to comment
Share on other sites

 

Godt å se at United kan bli knust også. Tipper Unitedfansen er skeptisk til sesongstarten og fortsettelsen så langt? Forøvrig herlig å få Pool nede på jorda igjen også.

 

Fornøyd med Arsenal, som viser de siste kampene at vi tar seirer på dager det ikke fungerer optimalt, med mye skader og diverse. Øzil 4 assists på 2 premier league kamper smaker godt, men venter på at det skal løsne enda bedre når vi får spillet til å sitte bedre. Blir gøy å se ham i samspill med Cazorla f.eks.

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 2 weeks later...
 
  • 3 weeks later...
 
  • 1 month later...

Dette blir spennende. 2 poeng mellom 1.plass og 5.plass. Får håpe det står seg slik året ut=)
Frykter to smeller for Liverpool nå, men på den andre siden....klarer vi de to så.... God jul blir det nå uansett, og god jul til dere!

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...