Jump to content

Coming Distasters!

blausen
 Share

Recommended Posts

Loop har jeg ikke sett, men ellers har han jo en begredelig CV så langt. Mye av Fritt vilt ble ødelagt for meg på grunn av et utrolig slapt og klisjefylt manus. Har vanskelig for å tro at det vil bli mer tenner i oppfølgermanuset. Manusskrivingen hans gjorde ikke akkurat underverker for Bitre blomster heller, etter det jeg har hørt. Men det er mulig jeg bare har fordommer.

Fritt vilt 2. Manus ved Thomas Moldestad sier vel det meste om hvordan dette kommer til å bli.

Jeg vet ikke, men ren sjangerfilm i Norge er bare storveis. Selv om første ikke var glimrende på manussiden, var den i alle fall et friskt pust. Jeg tviler på at vi snakker en disaster her, morsomt er det jo også at de gjør oppfølger i Norge. Syns de fortjener kudos for det.

• 3 weeks later...

Apropo Indy, en moderne counterpart, The Mummy-franchisen får en ny del

http://www.thehollywoodnews.com/artman2/uploads/1/jet-li-in-the-mummy.jpg

Regissert av Rob Cohen, som bringte oss such hits as XXX og The fast and the furious

Apropo Indy, en moderne counterpart, The Mummy-franchisen får en ny del

Regissert av Rob Cohen, som bringte oss such hits as XXX og The fast and the furious

Haha :D På samme måte som den krigsfilmen (som jeg ikke husker navnet på) som hadde taglinen "Titanic meets Pearl Harbor"

http://www.discshop.se/shop/img/omslag/front_large/2/58122.jpg

Asiatisk poster, tviler at samme tagline står der:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/bd/Poster_YAMATO.jpg/200px-Poster_YAMATO.jpg

• 1 month later...

Haha, huff. Hvorfor gjør de slikt?

Wes Craven skapte Freddy Crueger, en av tidenes skumleste horrorskurker.
Freddy Krüger ble en populær mann blant folk som ville la seg skremme.
Freddy Krueger tok seg inn i tenåringers drømmer og drepte dem mens de sov.

Crueger? Krüger? Krueger?

Haha, huff. Hvorfor gjør de slikt?

Filmserien var New Lines mest innbringende serie frem til «Ringenes herre»-trilogien. Til sammen spilte serien inn over 339 millioner dollar, ifølge Wikipedia.

Pengestrømmen har sikkert så smått begynt å stoppe opp, så de trenger vel å gjenopplive franchisen... :rolleyes:

Har fruen sett noen av Elm Street-filmene, maestro? B)

Hehe, jeg har også et spørsmål. Har jo lenge latt merke til at Nettavisen ligger på et bunnnivå når det gjelder svada om film. Blir de tvunget til å holde seg på et så labert nivå? Er det noe de graver opp frivillig?

De skal vel gjenspeile leserne sine...

Tror ikke hun har sett Elm Street-filmene forresten, men kan høre, og selvsagt viderebringe kritikken ;)

Håper det er noen andre som har skrevet bildetekstene...

EDIT: Det var ikke hun som skrev bildetekstene. Og hun har visst bare sett Elm Street 4.

Edited by maestro

Hehe, var det ikke denne som endelig satte spikeren i kista for finansiering for godeste Herr Boll? Hvis det er noe hold i dette fortjener filmen toppkarakterer.

På imdb står han oppført med 7 filmer i produksjon, så jeg tviler

Hehe, der trodde jeg ett øyeblikk at George Lucas skulle lage en remake av Peckinpahs klassiker. :D

Hehe. Det hadde kanskje vært bedre, eller kanskje ikke. Mer interessant i alle fall, men vi slipper heldigvis å måtte utsette verden for det. Lucas hadde sikkert byttet ut pistoler med lyssverd, og funnet en måte å plassere Jar-Jar inn i historien.

Idetørken fortsetter, og de skal gjøre film av Knight Rider. Ser ut som det kun er for tv, men likevel.

http://www.knightridermovie.com/

Må nesten ta det der med en klype salt, det er tross flere som har stemt på imdb enn det er billetter solgt. Tror nok det er noen Paris-fordommer som spiller inn. Ikke at filmen ikke ser ut som den fortjener plassen sin på bunnlista, men.

IMDB er ei eneste stor klype salt, spør du meg. Er jo alskens idioter som prøver å påvirke folk til å stemme ditt og datt. Det er ikke en gang ei folkelig liste, slik som folk holder på. Den kan jo brukes til litt av hvert, men mye salt inne i bildet, ja.