Uruloki 15 Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Synes oppriktig synd på Southampton. Morro gjeng som gir alt og kjemper som faen, sympatisk!, bare for å bli senket av ligaens kjipeste lag og mest illojale "superstjerne" i løpet av fem uheldige minutter. Lenge siden jeg har blitt så sur og grinete på vegne av et lag jeg ikke heier på - ufortjent at det gikk denne veien igjen, etter det samme scenarioet mot City. Sånn ellers var Liverpool-kampen triste saker. Blir spennende å følge Sterling videre dog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob_3 1 Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Enig i at Southampton definitivt fortjente poeng i dag, kudos for fotballen de spiller. Men ligaens kjipeste lag? Den prisen får Aston Villa. Håper de rykker ned. Ellers så var det en intens fotballkamp. Ekstremt langt nede da VP prøvde på det patetiske straffesparket(som burde resultert i gult kort for udugelighet), og det ble ikke bedre av at roomien min som er verdens største Arsenal-fan skrek "Robin, you're a cunt" for full hals. Betraktelig bedre stemning da vi scoret på overtid. Men seriøst - det lukter ikke svidd av United hittil. Heldige mot Fulham, ekstremt heldige i dag. Vi må fortsette å flakse til oss trepoengere til vi får orden på midtbane og forsvar. Neste kamp er Wigan hjemme, det må bli seier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Ligaens kjipeste lag, som i det jeg misliker mest, ikke nødvendigvis en bedømming av fotballegenskapene. Da er det nok opptil flere hetere kandidater, Aston Villa en av dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlowe 0 Posted September 3, 2012 Author Report Share Posted September 3, 2012 . Neste kamp er Wigan hjemme, det må bli seier. Den kampen blir eg å finne på Old Trafford, så då er ingenting anna enn siger godt nok! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 Uten tvil den beste kampen denne sesongen og en bra start på en vill fotballuke. Når det er sagt så begynner jeg å bli drittlei dårlige dommer. Dette var bare helt latterlig dårlig. Flyten til Newcastle fortsetter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Deilig. Skal det endelig begynne å løsne for Liverpool? Ser ut som det blir en forferdelig FPL-runde for min del dog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Satser på det! Måten dommerne behandler Suarez på begynner å bli latterlig, det samme kan til tider sies om forsvarsspillet. Merkes at Steve Clarke er borte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Gutten som ropte ulv osv. Suarez har jo en del skyld i det selv, men ja, det har vært en god del episoder de siste rundene hvor dommerne har nektet ham helt klare straffe/frisparksituasjoner bare pga. dårlig rykte. Vi sliter litt bakover ja, begge målene burde vært unngått. Men ellers var det fine takter i dag - gøy å se på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Ikke bare ulv, ulv. vil jeg si, men problemet med de siste episodene er at han overdriver så mye når han faktisk blir tatt, hvorfor ikke falle som hvermannsen uten å fakte det til. Minner litt om Klinsmann i sin tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Vil si at dagens situasjon var ganske upåklagelig fra hans side. Albue rett i skuldera, klar straffe, faller uten altfor mye nykker, og protesterer bortimot ikke i etterkant. Enig i at Suarez er veldig teatralsk, og regelrett usympatisk, i veldig mange situasjoner - men i dagens kamp synes jeg det var veldig tydelig at han ble snytt for en straffe kun pga. dårlig rykte. Ingen overdramatisering i det hele tatt. Dette har skjedd en del ganger de siste par kampene. Ikke helt ålreit, samme hva man måtte synes om Suarez som spiller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Oppsiktsvekkende lite Premier League-prat for tiden. Hva skjer? Litt motvillig innser jeg Suarez i god form og kjøper ham inn neste runde på Fantasy. Gitt opp Arsenal denne sesongen. Hovedproblemet som vanlig: Wenger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted November 15, 2012 Report Share Posted November 15, 2012 Høper det løsner for Liverpool nå. Greit kampprogram fremover, Suarez i form, Lucas tilbake i trening, seks kamper uten tap og forhåpentligvis kommer det inn et par målscorere i januarvinduet. Blir spennende med North London-derby på lørdag! To lag med sviktende form. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 Litt motvillig innser jeg Suarez i god form og kjøper ham inn neste runde på Fantasy. Ikke dumt, det. Gratulerer med seier over Tottenham! En tilnærmet perfekt PL-runde for både Liverpool- og Arsenal-supportere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 Jeg liker hvordan Suarez har utviklet seg som mer og mer sympatisk, i takt med at han blir mer og mer målfarlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlowe 0 Posted November 20, 2012 Author Report Share Posted November 20, 2012 Suarez er nok formspelaren i PL for tida ja, men Liverpool er altfor avhengig av han, slik tilfellet var med Torres. Det må definitivt inn forsterkningar på topp. PS: kvifor ikkje bruke denne sesongens tråd? : http://www.diskuterfilm.com/forums/index.php?showtopic=3174 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted November 21, 2012 Report Share Posted November 21, 2012 Chelsea da. PS: flytta denne sesongens poster fra 2011-2012-tråden over her. Marlowe har selvfølgelig helt rett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Outze 0 Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Selvsagt glemmer jeg å sette opp laget før hyttetur uten PC... og min planlagte innbytta kaptein (Defoe) gjør da business. Tror ikke dette er mitt fantasy-år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted December 1, 2012 Report Share Posted December 1, 2012 Jesus. Snart tatt igjen av Liverpool nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Jesus. Snart tatt igjen av Liverpool nå. Ikke rart så dårlig som dere faktisk har vært. Er bare man udt som kan spille så dårlig og likevel få med seg resultater. De må være verdens beste middels gode lag. Vi derimot er et av lagene som spiller desidert best og mest attraktiv fotball i PL om dagen. Synd vi er så håpløst dårlig foran mål. Også trist at Luis fremdeles klarer å gjøre sånne patetiske handlinger. Lurer på hvem som skal ta ansvar borte mot WH nå som han har karantene. On a side note. Lurer på hva som må til for at Liverpool skal få tildelt en straffe i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Nå er det på tide at man kutter ut den tullete dobbeltstraffregelen for felling av bakerst mann inne i 16. Straffe og kult kort holder i massevis. Ekstra teit når noe såpass billig som det der får dobbelt straff. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Hva faen driver Wenger med ? Ønsker han med vilje å få på seg enda mer av fansens vrede. I dag får vi faktisk hjelp av Montpellier til å ta førsteplassen i gruppa også, men så stiller han jaggu meg et ligacuplag nesten sauset for kvalitet. Selv om vi snakker en veldig god mulighet til å slippe å møte Barcelona og resten av kanonene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Bra jobba, Wenger ! Tilnærmet toppet lag i ligacupen mot League Two-laget Bradford, og så ryker vi ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted December 20, 2012 Report Share Posted December 20, 2012 For engang skyld blir ikke united gratispassasjer til finalen. Håper Vidic kommer i form innen de møtes så vi kan få Ronaldo vs Vidic. Shaktar v Dortmund er også veldig spennende. Arsenal var veldig uheldig og jeg tror fort de ryker tidlig i år. Håper Juve går videre. En i klassen har sesongkort, så det er mulig jeg får sett en evt kvartfinale hvis jeg er heldig. Satser på at Lazio trekker Ath. Madrid senere. Mye bra fotball i vente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted December 20, 2012 Report Share Posted December 20, 2012 Ja, har ikke helt troa på dette for Arsenal. Bayern var helt klart på 2.plass av lagene jeg fryktet mest, bak Barca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 Helvetes dobbelstraff, dreper kampen før den har startet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts