Jump to content

Fantasy Premier League 2012/2013


marlowe
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
  • 2 weeks later...
 

Eg trur det blir ei stund til Cüneyt Cakir dømer internasjonal fotball igjen. Rett og slett skandale.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Ja, jeg syns overskriftene er litt vel harde. Dette er neppe skandale. Strengt, ettersom det ikke er intensjonelt, men det er jo rimelig farefullt, med strak fot og knotter så høyt oppe. Live-reprisen som ikke går i slow-motion viser jo at farten er ganske stor også. Kan forsvares, men sett litt mer helhetlig hadde det holdt med et gult.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 months later...

Då er Diskuterfilm sin Fantasy Premier League-konkurranse over for denne gongen.

 

Laget EasyMagen vann med totalt 2165 poeng, men ettersom forumbrukaren bak dette laget ikkje var med på premie, så fell premieringa til lag nr 2...

 

 

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/09/article-0-19309729000005DC-235_306x423.jpg

 

 

 

...Uruloki sitt The Boredoms!

 

 

(Applaus)

 

Mannen som til dagleg er oppteken med å lage filmar om kjøtarar, tok andreplassen med 2087 poeng, fattige eitt meir enn Bob_3 sitt Jason Derulo's på 2086.

 

Tabellen vidare:

 

 

4. marlowe (Flø 2, 1947 poeng)

5. blausen (Blausen Dynamo, 1898 poeng)

6. awf (Nansetploitation, 1858 poeng)

7. Rosseland FC (1830 poeng)

8. Outze (Outze's Super Spurs, 1794 poeng)

9. Cthulhu FC (1519 poeng)

 

 

Send ein PM til Uroluki for å finne ut kva han ynskjer seg på play.com (eller anna nettsjappe) i prisklassa £5-7. Dei som ikkje ordnar opp for seg vil bli utestengt for framtidig deltaking i Diskuterfilm sin Fantasy-turnering, i tillegg til offentleg sjikanering av verste sort på forumet.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Oh yeah, ett poeng! Overlegen "seier" dette her! Ta den, Bob! Boooredoms!

 

http://i41.tinypic.com/b4f8gk.jpg

 

 

Hvem er EazyMagen egentlig? Ble for sterk i år gitt. Gratulerer.

 

Skal få sendt avgårde PMer til dem som var med på premie snart, må bare få satt opp en ønskeliste først.

Link to comment
Share on other sites

 

Den ellers så dårlige *host* manageren Uru tar seieren i et vanskelig Fantasy år. Begredelig innsats fra egen side, men fornøyd med at jeg ikke har hatt Van Persie på laget en eneste runde i år. Og likevel plukket greit med poeng på tross av kapteinbommer i omtrent hver eneste runde.

 

Gratulerer !

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...

Rimelig misfornøyd med overganger sålangt for Premier League i sommer. Hvor blir det av signeringene? Virker som de mest attraktive spillerne velger andre ligaer (og penger selvfølgelig), og det begynner å bli tomt for de mest åpenbare spillersigneringene. Det startet så lovende for mitt kjære Arsenal, men nå syns jeg Higuain overgangen virker langt borte. Keeper Julio Cæsar glapp også. Akkurat nå tror jeg ikke på noen storsigneringer, bare de klassiske "fyll" signeringene som ikke hever laget, men holder stallen stor nok. Jeg spår nok en sesong med kamp om 4.plassen.

 

Noen som tar seg bryet med å ordne en 2013/2014 sesong tråd?

Link to comment
Share on other sites

 

Skal fikse det!

 

Er elles einig med deg i overgangane. Med unntak av Manchester City er dei aller største kjøpa vore i andre ligaer. Mykje snakk om Fabregas til United, og det ser eg gjerne skje. Litt for godt til å vere sant, men samtidig hadde nok ikkje Moyes og couttalt seg slik om ting ikkje kunne gå seg til.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...