marlowe 0 Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 http://www.nufcfans.co.uk/wp-content/uploads/2012/08/nufcfans_barclays_premier_league_logo_newcastle_united.gifhttp://fantasy.premierleague.com/ Då er det duka for den fjerde utgåva av Diskuterfilm sin liga i Fantasy Premier League. Nok ein gong vil filmnerdane på forumet få prøvd sine kunnskapar innan engelsk toppfotball. Kort fortalt går dette spelet ut på at du skal velgje 11 spelarar + fire innbytarar (ein i kvart ledd). Du står fritt til å skifte spelarar og formasjon så ofte du vil mellom rundene, men berre ein av desse overgangane er kostnadsfri per runde. Spelarane får poeng etter innsatsen den runda (mål, assists, halde nullen, eventuell bonus), og tilsvarande minuspoeng/mindre poeng (gule/raude kort, innsleppte mål, straffebom). Kapteinen du vel ut får dobbel poengsum. TIDLEGARE VINNARAR: 2009/2010: marlowe (Flø 2)2010/2011: blausen (Blausen Dynamo)2011/2012: Bob_3 (Jason Derulo's) Meir om reglane finn du her: http://fantasy.premi...ague.com/rules/ Koda til Diskuterfilm-ligaen (classic): 230841-66784 Kode til den nye ligaen (Head-to-Head): 230841-211306 Ligaen startar 18. august Det er sjølvsagt lov å melde seg på etterpå også, men ein vil då få færre runder å sanke poeng på. Eg tenkjer vi går for premiering denne sesongen også, og alle som vil vere med på det må skrive det på denne sidan innan utgongen av august. Kvar enkelt deltakar som seier seg villig til å vere med på premiering stiller med ein DVD, Blue Ray, CD e.a. etter vinnarens eige ynskje, til ein sum av £5-7. Premieringa vil gjelde den klassiske ligaen. ER MED PÅ PREMIERING: marloweawfblausenUrulokiOutzeBob_3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted August 12, 2012 Report Share Posted August 12, 2012 Jeg er med på premie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted August 12, 2012 Report Share Posted August 12, 2012 Count me in. I år skal Blausen Dynamo ta gullet hjem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Jeg er med på premie, som vanlig. Blir dette året The Boredoms endelig skal komme seg inn på topp 3? Jeg tipper nei! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Outze 0 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Klart jeg er med. Må jo har revansje. Kom på topp i alle ligaene jeg var med i fjor utenom den her. Juks og Bob-fanteri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob_3 1 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Jason Derulo's er sugne på å vise at de er et stabilt topplag som kan vinne flere år på rad. Med på premie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Hvordan ender topp4, sånn i den virkelige ligaen altså ? Hvem blir årets overraskelseslag av de nyopprykkede? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Tror Southampton kan slå til. Eller, jeg hakke peiling egentlig - jeg er bare fornøyd med at et lag fra sørkysten endelig er i ligaen igjen. Premier League er bare 30 minutter hjemmefra nå - blir nok Liverpool-kamp i år i hvert fall. På topp 4 vil jeg tippe at de to Manchester-laga pluss Chelsea er ganske bankers (i hvert fall om sistnevntes investeringer lykkes). Tror 4.-plassen kan gå til en joker. Kanskje Newcastle? Tror dette kan bli året Arsenal faller utenfor topp 4 etter 16 år innafor. Liverpools plassering tør jeg ikke tippe på. Men jeg håper på 5.-plass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angeleno 0 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Hvorfor skulle Arsenal av alle falle utenfor topp fire? Slik jeg ser det har Wenger endelig gjort noe virkelig fornuftig på overgangsmarkedet i sommer: Handlet etablerte spillere som kan gå rett inn og styrke en førsteellever. Dette er vel muligens den beste utgaven av Arsenal på papiret siden 03/04? De har kjøpt Cazorla, en av den spanske ligaens beste og mest kreative, Giroud, som ble toppscorer i Ligue 1, og Podolski, som har bevist mer enn nok på internasjonalt nivå over flere år. Hvis de styrer klar av de verste skadeproblemene i forsvar kjemper Arsenal om gull i år, uansett om van Persie drar eller ikke. Tror topp fire blir ganske konvensjonell denne sesongen, har verken tro på at Tottenham, Newcastle eller Liverpool skal kunne klare å rokke ved de fire store. Liverpool, tja, tipper det blir hard kamp med Tottenham om 5. plassen. Det ville jo ha vært en klar forbedring fra i fjor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Jeg tror Manchesterlagene og Chelsea blir sterke. Jeg tror også Arsenal kan komme til å få en sterk sesong. De er trolig ikke ferdig med å handle. Lander de Sahin så blir det spennende å følge med dem. Tror Newcastle viser seg å være en døgnflue (krysser fingrene). Tottenham bør handle noe, evt sikre seg Ade (det er vel ikke gjort). Hvis Levy slipper Modric som åpenbart vil dra, sliter Tottenham. Jeg tror Pool får en lei start, men etterhvert som BR sin spillestil setter seg så tror jeg på topp 5 for Pool. De siste to kampene har gitt meg litt håp. Tidenes antiklimaks på lørdag ville dog ikke overrasket. Hva som skjer før 1 sept vil ha mye å si. United, Pool, Arsenal, Tottenham og Castle må hande sånn jeg ser det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Jeg tror også Arsenal kan komme til å få en sterk sesong. De er trolig ikke ferdig med å handle. Lander de Sahin så blir det spennende å følge med dem. Ifølge pålitelige Oliver Kay (The Times) og den tyrkiske fjernsynskanalen NTV SPOR, er han nå bare formaliteter unna et låneopphold i Liverpool. Skal bli offentliggjort i kveld eller i morgen. Fint å se at Rodgers drar nytte av sitt forhold til Mourinho. Dette legger ting til rette for Adams overgang til Fulham, og at Dempsey kommer motsatt vei. Spennende. Sky Sports melder for øvrig at Modric flyr til Madrid i morgen for å sluttføre sin overgang. EDIT:11/12: Gerrard, Adam, Spearing, Henderson, Shelvey12/13: Gerrad, Lucas, Allen, Sahin, Henderson, Shelvey (blir sannsynligvis lånt ut) Lykke til med å stjele ballen fra den midtbanen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob_3 1 Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Van Persie klar for United.http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2012/Aug/manchester-united-agree-deal-for-robin-van-persie.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Herre.. RvP har virkelig fremstått som dritten han er dette vinduet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Gaston Ramirez til ... Southampton? Så ikke den komme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 24 timer igjen nå. Hadde det ikke vært for EM hadde jeg gått på veggen. Arsenal kupper Sahin. Den avtalen burde vært sluttført for lengst. I alle fall hvis vi skal tro alle ryktene. Liverpool lander en overgang helt ut av det blå. Tipper det enten vil vise seg å være en genistrek eller en ny El Zhar. RvP passer forøvrig perfekt inn i United. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Tror ikke det skal være nødvendig å frykte en ny El Zahr. Finnes også en mellomting mellom sistnevnte og en genistrek, tror han vil bli en nyttig squad player. Imponerende at ingen klarte å se overgangen komme før Liverpool selv offentliggjorde den. Liker også å se at vi endelig signerer spillere med fart og teknikk. Med den oppførselen han har vist, vil jeg si at han passer perfekt inn sammen med Rooney på topp, ja. Interessant hvordan våre spillere (Agger, Sktrel, Suarez) alle ønsker å bli i klubben når "større" klubber melder sin interesse, mens Arsenal-spillerne en etter en står frem som illojale "drittsekker". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlowe 0 Posted August 17, 2012 Author Report Share Posted August 17, 2012 Forstår eigentleg godt at van Persie vil prøve noko anna. Han nærmar seg 30 år, og har framleis ingen store trofé å vise til. No er visst også det chilenske angrepstalentet Angelo Henriquez klar for klubben. 18 år og spanande. Det byrjar å bli mange spissar på Old Trafford no. Forhåpentlegvis finn Berbatov seg ein ny klubb snart, då han no har rykka tilbake til nr 5 i køa. Men saknar framleis ein offensiv og ballbesittande midtbanespelar. Scholes kan berre spele eit visst antal kampar, medan Cleverley og Anderson er skadeutsette. Vonar det dukkar opp nokon i denne posisjonen, men med fire kjøp så langt trur eg Ferguson gir seg med det. Angelo og paah: med på premie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Står over FPL i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Kan vel ikke bli verre dette her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awf 0 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Kan vel ikke bli verre dette her. Digg å starte forrige sesong der vi slapp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Skuffende dag resultatmessig, men mest skuffet av at vi selger Song, som var i ferd med å bli en virkelig god midtbanemann, til Barcelona rimelig billig. Spilleren har vel hverken krevd overgang, hadde kontrakt til 2015, og likevel lar vi han dra så lett og billig. Hvordan skal de få plass til han i startoppstillingen uansett? Vi har shippet avgårde alt for mange gode spillere til den klubben for en alt for billig penge nå, det er akkurat som om de får 30% avslag bare fordi de er Barcelona. Nå må ihvertfall få handlet en defensiv midtbane før vinduet stenger. Det føles kjipt å ta mange skritt fremover med 3 spennende signeringer før sesongstart, bare for å se to av våre beste ryke rett før det braker løs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlowe 0 Posted August 19, 2012 Author Report Share Posted August 19, 2012 Merkeleg og trist for PL med salet av Song ja. I tillegg til å vere glimrande defensivt har han også ein veldig god pasningsfot. Kombinasjonen van Persie-Song var bra ved fleire tilfelle førre sesong. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
To-Be-Frank 0 Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 Går for seier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fubarino 4 Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 mest skuffet av at vi selger Song, som var i ferd med å bli en virkelig god midtbanemann, til Barcelona rimelig billig. Spilleren har vel hverken krevd overgangDet mener jeg da han har gjort?Var i Wales i helga og leste en del britiske aviser, og Wenger sa han ikke hadde noe valg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Transferdeadline og julaften for fotballfans. Ser ut som det er Liverpool som er mest på hugget. Savner noe mer rykter for Arsenal nå på morgenen, vi trenger et par spillere til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts